bartarinvokala.com

bartarinvokala.com

تیم متخصص سایت برترین وکلا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به شما بهترین وکلای حقوق، کیفری، ملکی و خانواده را معرفی کند

درخواست طلاق از طرف زن

ازدواج نوعی پدیده ای اجتماعی می باشد که از گذشته تاکنون همواره از سوی پیشوایان دینی ما مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت می توان گفت ازدواج، نخستین قدم به منظور تشکیل خانواده بوده و موجب تکامل در شخصیت و هویت هر فرد می گردد. اما امروزه ممکن است این پدیده به علل مختلف، سرانجام نامشخصی پیدا کرده و زوجین را مجبور به جدایی از یکدیگر بنماید. از آن جایی که درخواست طلاق از طرف زن همواره امری رایج بوده ، در مقاله پیش رو شرایط مربوط به آن را مورد بررسی قرار داده ایم. همچنین در نظر داشته باشید چنانچه در کرمانشاه ساکن هستید و به مشکلات طلاق دچار شده اید می توانید به بهترین وکیل مشهد مراجعه کنید. بهترین وکیل های معرفی شده در بهترین وکیل کرمانشاه جزو وکلای سرشناس و خبره بوده و میتواند در روند رسیدگی به پرونده های شما بسیار مفید واقع شوند.

طلاق چیست؟

 در پاسخ به سوال طلاق چیست؟ طلاق کلمه ی عربی و به معنای رهایی و جدا شدن از بند بوده و در اصطلاح حقوقی مساوی با پایان زندگی مشترک میان زوجین می باشد. به مفهوم ساده تر می توان گفت هر زمان که زوجین به این نتیجه برسند که در انتخاب شریک زندگی خود دچار اشتباه شده اند قادر به مطرح نمودن درخواست طلاق خواهند بود.

لازم به ذکر است که علت تقاضای طلاق در بین همه افراد یکسان نبوده و هر زمان که در میان زوجین از نظر ذهنی و عاطفی تفاهم کافی برقرار نباشد آن ها تصمیم به جدایی از یکدیگر خواهند گرفت. البته می بایست این نکته را مد نظر قرار داد که وجود برخی اختلافات جزئی میان زن و شوهر تا حدودی طبیعی بوده که اینگونه ناسازگاری ها صرفا به طلاق ختم نخواهند شد.

به موجب توصیه دین مبین اسلام، در صورت بروز این اختلافات بهتر است در وهله اول از روش های مسالمت آمیز نسبت به حل و فصل نمودن آن ها اقدام شود. در حال حاضر مراجعه به مشاوران معتبر در امر ازدواج و زندگی زناشویی می تواند یک گزینه مناسب جهت برطرف نمودن اختلافات به وجود آمده میان زن و شوهر باشد.

بدیهی است که در صورت عدم تاثیرگذاری راه حل های ذکر شده آخرین مرحله برای حل اختلافات موجود، طلاق خواهد بود. نحوه جدایی زوجین هم از یکدیگر متفاوت بوده و درخواست طلاق ممکن است از سوی هر یک از آن ها مطرح گردد.

به همین منظور انتخاب وکیل متخصص می تواند با به کارگیری از زبان حقوقی ، موکل خود را در جهت حل و فصل نمودن هرچه بهتر پرونده وی یاری نماید. هم اکنون تعدادی چند از بهترین وکیل طلاق در مشهد مشغول به کار و ارائه خدمات لازم نسبت به مراجعه کنندگان می باشند.

سریع ترین راه طلاق از طرف زن

در حال حاضر بر اساس آخرین قوانین حاکم بر کشور، اختیار طلاق به مرد داده شده است. با این وجود قانون به زنان نیز این اجازه را داده تا تحت شرایطی امکان درخواست جدایی از همسر خود را داشته باشند. در جواب سوال سریع ترین راه طلاق از طرف زن به طور معمول زمانی که زن خواهان طلاق و جدایی باشد باید بتواند ادله قانع کننده را بدین منظور ارائه نموده و نظر مثبت دادگاه خانواده را نسبت به درخواست خود جلب نماید.

سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درخواست طلاق از طرف زن با وب سایت ما همراه باشید 

bartarinvokala.com
bartarinvokala.com تیم متخصص سایت برترین وکلا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به شما بهترین وکلای حقوق، کیفری، ملکی و خانواده را معرفی کند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋