bartarinvokala.com

bartarinvokala.com

تیم متخصص سایت برترین وکلا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به شما بهترین وکلای حقوق، کیفری، ملکی و خانواده را معرفی کند

قانون جدید حق طلاق ⚖️ نکات مهمی که درباره حق طلاق باید بدانید!

از گذشته تا به امروز حق طلاق با مرد بوده است و تا الان هیچ تغیراتی در این قانون ایجاد نشده است، در واقع هنگامی که می گوییم حق طلاق با مرد است در واقع داریم به این موضوع که مرد در هر زمان که بخواهد می تواند به دادگاه مراجعه کرده و زوجه را طلاق دهد اشاره می کنیم. طبق قوانینی که با موضوع ازدواج و طلاق در ایران ثبت شده است، مرد می تواند با پرداخت تمامی حق و حقوق زن اعم از نفقه، مهریه، اجرت المثل و ... زوجه را در هر زمان که بخواهد طبلاق دهد. اما این شرط برای زن صدق نمی کند در واقع به بیان دیگر زن نمی تواند در هر زمان و به هر دلیلی که بخواهد از همسرش طلاق بگیرد، در حقیت در خواست طلاق از طرف زوجه به دو روش میسر می باشد اولین روش که همه ما به آن آگاه هستیم داشتن ادله محکمه پسند و اثبات عسر و حرج می باشد، دومین روش داشت حق طلاق زن می باشد. مقاله تحریر شده ما نیز درباره قانون جدید حق طلاق می باشد در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شویم.

حق طلاق چیست؟
در تعریف حق طلاق باید گفت، حق طلاق بر پایه سندی است که زوج در دوره عقد به زوجه تقدیم می کند. زن در صورتی که این حق طلاق را داشته باشد می تواند حتی بدون حضور مرد درخواست طلاقش را به دادگاه ارائه دهد، همچنین این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که زن با داشتن حق طلاق نه تنها می تواند بدون حضور مرد درخواست طلاق دهد بلکه می تواند تمامی حق و حقوق خود را نیز از مرد اخذ کند. حال سوال اینجاست چگونه می توانیم حق طلاق را از مرد بگیریم، به درستی باید گفت گرفتن حق طلاق و با داشتن شرایط زیر میسر می باشد.

روش های گرفتن حق طلاق:

سوء رفتار زوج
جنون زوج
اعتیاد زوج
ناپدید شدن مرد
ترم منزل از طرف مرد بدون داشتن دلیل محکمه پسند
اخذ حق طلاق در زمان عقد و ثبت در سند ازدواج
 داشتن بیماری های لاعلاج و صعب الاج
اشتغال مرد در فعالیت هایی که به شان و شخصیت خانواده آسیب بزند.
آسیب رساندن به حیثیت و آبروی زوج
محکومیت زوج به حبس بیش از 5 سال
مشکل در بچه دار شدن زوج بیش از 5 سال
ازدواج دوباره زوج بدون اجازه زوجه
توافق بر سر هزینه و نفقه، حضانت کودکان
در صورتی که در تهران زندگی می کنید مراجعه به بهترین وکیل خانواده تهران و در صورت عدم زندگی در تهران می توانید به وکیل خانواده شهر خودتان مراجعه کنید و با اعطای وکالت به وکیل به راحتی و طبق قوانین حق طلاق را ازآن خود کنید.  همچنین شما با مراجعه به سایت bartarinvokala.com می توانید در هر شهری که زندگی می کنید،وکیل مورد نظرتان را پیدا کنید.
(همچنین در نظر داشته باشید عدم پرداخت نفقه زن می تواند درخواست نفقه را به دادگاه ارائه داده و حق طلاق را ازآن خود کند.)

 

سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون جدید حق طلاق  با وب سایت ما همراه باشید 

bartarinvokala.com
bartarinvokala.com تیم متخصص سایت برترین وکلا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به شما بهترین وکلای حقوق، کیفری، ملکی و خانواده را معرفی کند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋