سوناتا N Line از موتور ۲.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ بهره میبرد.
با کنار گذاشته شدن خودروهای عضلانی نمادین مانند شورلت کامارو و دوج چلنجر و تبدیل ماستنگ و کوروت به خودروهای اسپرت/ابرخودرو، هیوندای سوناتا N Line مدل ۲۰۲۵ به گزینهای جذاب برای علاقهمندان به این بخش از بازار تبدیل خواهد شد.
نسل هشتم سوناتا N Line از ظاهری تازه برخوردار است که شامل نوار نورانی باریک در جلو، چرخهای ۱۹ اینچی و لوله اگزوزهای چهارگانه در عقب است. در داخل، صندلیهای اسپرت N Unique با دوخت قرمز، نمایشگرهای ۱۲.۳ اینچی دوگانه برای پنل ابزار و سیستم چندرسانهای با اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم و سیستم صوتی بوز با ۱۲ بلندگو ارائه میشود.
سوناتا N Line از موتور ۲.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ بهره میبرد. این موتور قدرت ۲۹۰ اسببخار و گشتاور ۴۲۲ نیوتنمتر تولید میکند که از طریق گیربکس هشتسرعته دوکلاچه N به چرخهای جلو منتقل میشود.
هیوندای سوناتا N Line با ارائه ویژگیهای زیر، وارد قلمرو خودروهای عضلانی (ماسلکارها) شده است:
سوناتا N Line مدل ۲۰۲۵ با قیمت ۳۵,۵۰۰ دلار (به علاوه ۱۱۵۰ دلار حملونقل)، رقبای مستقیم زیادی در بخش سدانهای جذاب ندارد. نزدیکترین رقیب آن کیا K5 GT با قیمت ۳۳,۲۹۰ دلار (به علاوه ۱۱۷۵ دلار حمل و نقل) است. البته پکیج GT1 شامل صندلیهای جلو دارای تهویه، دوربین دید اطراف و فرمان دارای گرمکن، قیمت K5 GT را به ۳۷,۶۹۰ دلار افزایش میدهد.
هیوندای سوناتا N Line به خوبی خلاء موجود در بازار برای یک سدان مقرونبهصرفه، قدرتمند و کاربردی را پر کرده است. این خودرو موفق شده تا نام خود را به عنوان یک خودروی عضلانی مدرن به ثبت برساند.
پاسخ ها