برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

Lamborghini Temerario معرفی شد؛ جایگزینی هوراکان با موتور هیبریدی 920 اسب بخاری

لامبورگینی تمراریو معرفی شد؛ جایگزین هوراکان با موتور ۹۲۰ اسب‌بخاری هیبریدی

پس از چندماه شایعه و انتشار تصاویر رندر شده، بالاخره لامبورگینی تمراریو به عنوان جانشین هوراکان معرفی شد.

پس از چندماه شایعه و انتشار تصاویر رندر شده، بالاخره لامبورگینی تمراریو به‌عنوان جانشین هوراکان معرفی شد. با پایان عمر لامبورگینی هوراکان، دوران موتور V10 لامبورگینی نیز به پایان رسید. بااین‌حال جای نگرانی وجود ندارد، چرا که پیشرانه هیبریدی لامبورگینی تمراریو اکنون قدرت بیشتری تولید می‌کند و حتی ممکن است از هوراکان هیجان‌انگیزتر باشد.

همچنین بخوانید: موتور V8‌ جدید لامبورگینی معرفی شد؛ پیشرانه‌ای برای جانشین هوراکان

مشخصات فنی لامبورگینی تمراریو

لامبورگینی مدل تمراریو را یک خودرو پلاگین هیبریدی با عملکرد بالا می‌نامد. پیشرانه این خودرو از ترکیب موتور V8 چهارلیتری به همراه توربوشارژر دوقلو و سه موتور الکتریکی تشکیل شده است. این پیشرانه‌ها در کنار یکدیگر 920 اسب‌بخار خروجی کلی را به کاربر ارائه می‌دهند. شتاب صفرتاصد لامبورگینی تمراریو 2.7 ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز 340 کیلومتربرساعت است.

لامبورگینی برای جبران وزن اضافه شده ناشی از باتری‌ها و موتورهای الکتریکی، سعی کرده است تا وزن موتور درون‌سوز را تا حد امکان کاهش دهد. سرسیلندرها از جنس آلیاژ آلومینیوم هستند و میله‌های اتصالی نیز از جنس تیتانیوم ساخته شده‌اند. استفاده از قطعات کربنی با خلوص بالا نظیر الماس نیز به پیشرانه کمک می‌کند تا به چرخش 10,000 دوربردقیقه دست یابد.

لامبورگینی تمراریو

سه موتور الکتریکی پیشرانه V8 لامبورگینی تمراریو را یاری می‌کنند. این سه موتور با روغن خنک می‌شوند. موتور الکتریکی عقب بین موتور و گیربکس هشت سرعته دوکلاچه نصب شده است. این موتور به تنهایی 150 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. دو موتور دیگر روی محور جلو قرار گرفته‌اند و هر کدام به تنهایی 82 اسب‌بخار ارائه می‌دهند. بنابراین لامبورگینی Temerario یک خودرو چهارچرخ محرک است.

چهار چرخ محرک، دیفرانسیل جلو یا دیفرانسیل عقب، هرچه شما بخواهید!

البته لازم نیست تا حالت چهار چرخ محرک در تمامی لحظات فعال باشد. مدهای رانندگی مختلفی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که گشتاور را در سطوح مختلف قدرت به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند. این خودرو به سیستم لحظه پرتاب یا لانچ کنترل نیز مجهز خواهد بود.

پکیج باتری‌های لامبورگینی تمراریو 3.8 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. اگر این خودرو را به یک پورت شارژ معمولی با ظرفیت حداکثر 7 کیلووات متصل کنید، باتری‌ها در 30 دقیقه شارژ می‌شوند. با استفاده از شارژر سریع، این زمان به کمتر از 6 دقیقه می‌رسد. لامبورگینی Temerario به سیستم بازیابی انرژی ترمزها مجهز است و می‌توانید این خودرو را تنها در حالت دیفرانسیل جلو و با تکیه بر موتورهای الکتریکی برانید. البته لامبورگینی هنوز اطلاعاتی را درباره برد تمراریو در حالت تمام برقی منتشر نکرده است.

Temerario

قیمت لامبورگینی تمراریو هنوز اعلام نشده است. با این حال قیمت لامبورگینی هوراکان ما را به نرخ حدودی این خودرو راهنمایی می‌کند. هوراکان حدود 300 هزار دلار قیمت داشت،‌ بنابراین بعید نیست که قیمت تمراریو بین 400 الی 500 هزار دلار باشد. فروش این خودرو از اوایل سال 2025 میلادی آغاز خواهد شد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋