برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

سامسونگ ممکن است در سال 2025 مجدداً یک تلفن همراه با نام گلکسی نوت معرفی کند

سامسونگ شاید در سال 2025 دوباره موبایلی با نام گلکسی نوت معرفی کند

بنابر آخرین گزارش‌ها، سامسونگ ممکن است بعد از پنج سال و در سال ۲۰۲۵ موبایل جدیدی را با نام نوت به خط تولید بازگرداند.

سری گلکسی نوت یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ بود که در سال ۲۰۲۰ و به دلیل تمرکز شرکت روی سایر مدل‌های گلکسی از خط تولید خارج شد. اما آخرین خبرها حکایت از دارند که سامسونگ ممکن است این برند محبوب را در سال آینده میلادی به خط تولید بازگرداند.

براساس گزارش فون آرنا، خبر بازگشت برند نوت به ویترین سامسونگ توسط منبع آگاه معروف Yogesh Brar منتشر شده است. به گفته او غول فناوری کره جنوبی ممکن است شیوه نام‌‎‌گذاری سری گلکسی خود را تغییر دهد و گلکسی S26 Ultra را با نام گلکسی S26 Note روانه بازار کند. همچنین ممکن است نام گلکسی S26 پلاس به S26 Pro تغییر یابد. گوگل به‌تازگی در سری جدید گوشی‌‎های پیکسل خود از شیوه نام‌گذاری مشابهی استفاده کرده است. در طی ماه‌‎های آینده قطعاً خبرهای بیشتری از گلکسی نوت جدید منتشر خواهد شد.

منبع دیگری به‌نام Ice Universe نیز برخی از مشخصات طراحی مدل احتمالی نوت را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. برای مثال، او ادعا می‌‌کند که طراحی قوی‌ترین پرچمدار بعدی سامسونگ تفاوت‌هایی با گلکسی S24 Ultra خواهد داشت و یکی از این تفاوت‌ها حذف گوشه‌های تیز و جایگزینی آن‌ها با گوشه‌های گردتر است. این تغییر در طراحی باعث خواهد شد دستگاه راحت‌تر در دست قرار بگیرد.

مشخصات احتمالی گلکسی نوت جدید سامسونگ

سامسونگ شاید در سال 2025 دوباره موبایلی با نام گلکسی نوت معرفی کند

همچنین این منبع آگاه معروف می‌گوید که این گوشی در زمینه نسبت افقی صفحه‌نمایش به بدنه بهتر از اس ۲۴ اولترا خواهد بود. از دیگر مشخصات ادعایی گلکسی نوت آینده این است که این دستگاه بدنه‌ای باریک‌تر و صفحه نمایشی عریض‌تر از S24 Ultra دارد. این سبک از طراحی باعث می‌شود کاربر حس دردست‌گرفتن یک دستگاه جمع‌وجورتر ولی با نمایشگر بزرگ‌تر را داشته باشد.

درحالی‌که هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت آینده وجود ندارد، اما برخی ارتقاها مانند پردازنده سریع‌تر، دوربین‌های اولترا واید و تله‌فوتوی بهتر و میزان رم بیشتر مورد انتظار هستند.

در طی ماه‌‎های آینده احتمالاً خبرهای بیشتری از این نوت جدید منتشر خواهد شد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋