گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

رنگ های گلکسی A06 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

رنگ‌های گلکسی A06 قبل از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

این گوشی در سه رنگ روانه بازار خواهد شد.

به نظر می‌رسد که عرضه گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه بعدی سامسونگ نزدیک است. گزارشی جدید گلکسی A06 را در تمام رنگ‌هایش نشان می‌دهد که طراحی آشنای گوشی‌های اقتصادی سامسونگ را تأیید می‌کند. گزارش‌های قبلی جزئیاتی را در مورد مشخصات فنی گلکسی A06 فاش کرده بود.

سری گلکسی A0x گوشی‌هایی با مشخصات ساده برای کاربرانی هستند که نمی‌خواهند پول زیادی خرج کنند، اما خواهان یک گوشی از برند بزرگی مانند سامسونگ هستند. چند روز پیش منبعی آگاه به‌نام «ایوان بلس»، رندرهایی از این دستگاه را به اشتراک گذاشت. اکنون همان منبع، یک تصویر تبلیغاتی دیگر را منتشر کرده است که نشان می‌دهد گلکسی A06 در تمام رنگ‌هایش چگونه خواهد بود.

گلکسی A06

طراحی احتمالی گلکسی A06

طبق اطلاعات فاش‌شده، سامسونگ گلکسی A06 در رنگ‌های مشکی، آبی آسمانی و طلایی در دسترس خواهد بود. پنل پشتی گوشی نسخه اصلاح‌شده‌ای از طراحی گلکسی A05 را نشان می‌دهد. لبه‌های دستگاه نیز صاف هستند، مشابه دیگر دستگاه‌های جدید گلکسی. به‌علاوه، قسمت دکمه‌های فیزیکی، طرح «Key Island» را دریافت می‌کند که در گلکسی A55 به کار گرفته شده بود تا جلوه‌ای متمایز به آن بدهد.

به‌عنوان یک دستگاه ارزان‌قیمت، صفحه‌نمایش گلکسی A06 با حاشیه‌های قابل توجه و نامنظم احاطه شده است. سامسونگ همچنین ظاهراً یک بریدگی قطره‌ای را به جای سوراخ پانچ برای دوربین جلو قرار می‌دهد. اطلاعات قبلی نشان داد که این دستگاه از تراشه مدیاتک Helio G85، مشابه Galaxy A05 استفاده خواهد کرد. این گوشی در مدل‌های مجهز به 4 و 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی ال‌سی‌دی +HD و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی از شارژ سریع 15 واتی یا 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

هنوز تاریخ رسمی معرفی Galaxy A06 مشخص نشده است. بااین‌حال، احتمالاً به زودی خواهیم دید که سامسونگ بی‌سروصدا صفحه محصول این دستگاه را در وب‌سایت خود فعال می‌کند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋