برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاربران اینستاگرام اکنون می توانند تا 20 آهنگ را به آهنگ های خود اضافه کنند

کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند حداکثر 20 آهنگ به ریل‌های خود اضافه کنند

این قابلیت تا حدی تولید محتوا را برای خالقان محتوا آسان‌تر می‌کند.

اینستاگرام اعلام کرد که به کاربران خود در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا چندین آهنگ صوتی را به ویدیوهای ریل (Reel) خود اضافه کنند.

این شرکت خاطرنشان کرد که کاربران حالا می‌توانند حداکثر 20 آهنگ را به یک ریل اضافه کنند. برای افزودن یک آهنگ جدید به ویدیوی خود، روی گزینه Add to mix در ویرایشگر Reel ضربه بزنید. هنگامی که آهنگ‌ها را اضافه کردید، می‌توانید آن‌ها را طوری کوتاه کنید که فقط بخشی از صدای مورد نظرتان را شامل شود.

اینستاگرام در پستی راجع‌به این قابلیت می‌گوید:

«راه‌اندازی صدای چندقطعه‌ای در بخش Reels انعطاف‌پذیری محتواسازن را افزایش می‌دهد تا بتوانند به‌صورت بصری صدا را با عناصری مانند متن، برچسب‌ها و کلیپ‌ها همسو کنند و خلاقیت‌شان را به گونه‌ای مناسب برای خود و مخاطبان‌شان بیان کنند.»

اینستاگرام

مزیت‌های قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام کل آهنگ ترکیبی را به سازنده ارائه می‌دهد و کاربران نیز می‌توانند از این ترکیب منحصربه‌فرد استفاده کنند. این ویژگی نیاز سازندگان را به استفاده از ویرایشگرهای دیگر برای ترکیب چندین آهنگ و سپس اعمال آن‌ها روی کلیپ برطرف می‌کند.

در اوایل این ماه، «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام گفت که این پلتفرم بر روی ویدیوهای طولانی تمرکز نمی‌کند و بیشتر روی ویدیوهای کوتاه متمرکز باقی می‌ماند. موسری دراین‌باره گفت: «به نظر می‌رسد که ویدیوهای طولانی‌مدت کمتر با اهداف ما و کاربران همزیستی دارد. اگر یک ویدیوی 10 یا 20 دقیقه‌ای تماشا کنید، ممکن است دیگر وقت نکنید به سراغ تماشای ویدیوی دیگری بروید که دوست‌تان برای‌تان فرستاده است؛ در نتیجه کمتر با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنید و در واقع کمتر محتوا و ویدیو بین کاربران ردوبدل می‌شود. بنابراین ما دنبال آن کسب‌وکار (توسعه ویدیوهای بلند در اینستاگرام) نمی‌رویم، زیرا این بخشی از هویت اصلی ما است که افراد را با دوستان‌شان مرتبط کنیم و نمی‌خواهیم با دنبال‌کردن ویدیوهای طولانی‌مدت، آن را تضعیف کنیم. می‌دانیم که ویدیوی کوتاه همیشه موفق به انجام این هدف نمی‌شود، اما می‌تواند بهترین راه باشد.»

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋