برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاربران واتس اپ اکنون می توانند راحت تر به چت های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند

کاربران واتس‌اپ حالا راحت‌تر می‌توانند به چت‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند

جدیدترین قابلیت اپلیکیشن واتس‌اپ به شما اجازه می‌دهد تا سریع‌تر و آسان‌تر به چت‌های محبوب خود دسترسی پیدا کنید.

واتس‌اپ اخیراً ویژگی جدیدی را ارائه کرده که برای بهبود تجربه کاربر با اولویت‌دادن به مکالمات مهم طراحی شده است. این ویژگی که با عنوان «چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه» (Favorites) شناخته می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد که چت‌ها و گروه‌های خاصی را به‌عنوان موارد محبوب خود علامت‌گذاری کنند و راحت‌تر به آن‌ها دسترسی یابند.

به گزارش «فون آرنا»، پیاده‌سازی این ویژگی با تلاش‌های مداوم واتس‌اپ برای بهبود سازماندهی و ساده‌سازی ارتباطات همسو است. هدف واتس‌اپ با اجازه‌دادن به کاربران برای اولویت‌بندی مهم‌ترین مکالمات، کاهش زمان صرف‌شده برای جستجوی چت‌ها و گروه‌ها و در نهایت افزایش کارایی کلی است.

ویژگی «چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه» در ابتدا در نسخه بتای واتس‌اپ معرفی شد، جایی که براساس بازخورد کاربران آزمایش و اصلاح شد. پس از یک دوره آزمایشی موفق، «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا (فیسبوک سابق) از انتشار گسترده‌تر این ویژگی خبر داد.

کاربران واتس‌اپ حالا راحت‌تر می‌توانند به چت‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند

مزایای این ویژگی جدید واتس‌اپ

با این ویژگی کاربران می‌توانند چت‌ها و گروه‌ها را به‌عنوان موارد دلخواه از طریق روش‌های متعدد، ازجمله تب Favorites در فهرست چت‌ها، بخش اطلاعات چت، یا برگه تماس‌ها، علامت‌گذاری کنند. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند موارد دلخواه خود را در بخش تنظیمات برنامه مدیریت کنند و یک مکان متمرکز برای افزودن، سازماندهی و حذف موارد مورد علاقه خود فراهم کنند.

علاوه‌بر قابلیت علامت‌گذاری چت‌ها و گروه‌ها به عنوان Favorites، واتس‌اپ فیلترهایی را نیز در تب چت‌ها و تماس‌ها معرفی کرده است. این فیلترها به کاربران امکان می‌دهند که به سرعت مکالمات مورد علاقه خود را پیدا و روند ارتباط را ساده‌تر کنند.

واتس اپ

درحال‌حاضر راه‌اندازی ویژگی «چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه» در دست اجرا قرار دارد و برخی از کاربران همین حالا از طریق آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای اندروید و iOS به آن دسترسی دارند. انتظار می‌رود این ویژگی در هفته آینده برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋