برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تولید پژو پارس در بهار 1403 ادامه دارد

تولید پژو پارس در بهار 1403 ادامه می‌یابد

در جدیدترین خبر مرتبط با سدان محبوب ایران‌خودرو، اعلام شده است که تولید پژو پارس در بهار 1403 نیز ادامه خواهد یافت.

به نظر می‌رسد همه ما از شنیدن خبرهای مرتبط با ادامه یا توقف تولید پژو پارس خسته شده‌ باشیم! در جدیدترین خبر مرتبط با سدان محبوب ایران‌خودرو، اعلام شده است که تولید این خودرو در بهار 1403 نیز ادامه خواهد یافت. بنابراین متقاضیان خرید پژو پارس از سامانه یکپارچه می‌توانند به تحویل اتومبیل خود در آینده نزدیک خوشبین باشند.

خبر ادامه تولید پژو پارس در بهار 1403 را خبرگزاری رسمی ایران‌خودرو یا ایکوپرس منتشر کرده است. براساس اعلام این خبرگزاری، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال آینده فراهم شده و بر همین اساس، به‌زودی متقاضیان ثبت‌نام‌کننده در سامانه یکپارچه براساس اولویت‌های اعلامی این سامانه فراخوان شده و ثبت‌نام از آن‌ها انجام خواهد شد. ایران‌خودرو طی روزهای قبل نیز شرایط فروش پژو پارس را پس از مدت‌ها سکوت اعلام کرده بود.

یک بام و دو هوای تولید پژو پارس

هنوز مشخص نیست که ایران‌خودرو برای پژو پارس محبوب چه برنامه‌ای دارد. این شرکت ناچار است به‌دلیل سخت‌گیری‌های سازمان استاندارد، ادامه مونتاژ پژو پارس با سیستم فعلی را متوقف کند. برای ادامه تولید پژو پارس، این خودرو باید قوانین جدید استاندارد همچون نصب سیستم کنترل پایداری، تغییر سپر برای محافظت از عابر پیاده و همچنین چراغ پوزیشن لایت را دریافت کند.

این استانداردها هم‌اکنون روی سورن پلاس XU7P و دنا پلاس اعمال شده‌اند، بنابراین امکان اعمال این استانداردها روی پژو پارس نیز وجود دارد. البته می‌دانیم که در صورت اعمال این استانداردها، قیمت پژو پارس از سوی ایران خودرو افزایش شدیدی را تجربه خواهد کرد؛ موضوعی که مورد اعتراض مشتریان واقع می‌شود و البته ایران‌خودرو نیز تمایل چندانی به انجام آن ندارد.

تولید پژو پارس

ایران‌خودرو در میانه سال 1402، نسخه جدیدی از پژو پارس را با ظاهر جدید معرفی کرد. البته آن خودرو یک مدل آزمایشی بود و مشخص نیست به مرحله انبوه‌سازی برسد یا خیر. بااین‌حال ایران‌خودرو نمی‌تواند پژو پارس را از برنامه‌هایش خارج کند. پژو پارس یک گاو شیرده واقعی برای ایران‌خودرو است و توقف تولید آن، باعث مهاجرت خریداران با بودجه 300 الی 400 میلیون تومانی به قلمرو محصولات سایپا می‌شود.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋