برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی تشخیص سقوط اپل واچ جان یک کوهنورد در آمریکا را نجات داد

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ جان یک کوهنورد را در آمریکا نجات داد

سنسور تشخیص سقوط اپل واچ توانست جان این کوهنورد را از مرگی حتمی نجات دهد.

ویژگی تشخیص سقوط اپل واچ به کمک مردی در جورجیای آمریکا آمد. «مایک مناند» درحال پیاده‌روی در منطقه تفریحی ملی رودخانه چاتاهوچی بود که در اثر سانحه‌ای سقوط کرد. اپل واچ با تشخیص این سقوط با اورژانس تماس گرفت و باعث نجات او از مرگی حتمی شد. سنسور تشخیص سقوط اپل واچ، در صورت سقوط ناگهانی فعال می‌شود و اگر فرد هشدار را ظرف یک دقیقه پس از سقوط رد نکند، به شکل خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد.

براساس گزارش Fox5 Atlanta، مایک مناند در منطقه تفریحی ملی رودخانه چاتاهوچی بود که سگ‌های او یک گرگ صحرایی را در دوردست می‌بینند، سگ‌ها که ترسیده بودند مناند را به زمین می‌زنند و باعث سقوط او می‌شوند. اپل واچ این سقوط را تشخیص می‌دهد و از طرف مناند با واحد اورژانس تماس می‌گیرد.

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ جان یک کوهنورد را در آمریکا نجات داد

تشخیص سقوط اپل واچ و نجات جان کوهنوردان

مایک مناند به‌خاطر سقوط و شکستگی از ناحیه پا حتی نمی‌توانست گوشی خود را از جیبش دربیاورد. اپل واچ با تشخیص این سقوط مرگبار، با اورژانس تماس برقرار کرد و مکان دقیق او را به واحد فوریت‌ها اطلاع داد. براساس گفته‌های این کوهنورد، او اگر اپل واچ نمی‌پوشید قطعاً جانش را از دست می‌داد، چون اصلاً نمی‌توانست از جایش تکان بخورد.

زنی نیز پس از این حادثه، در همان پارک دچار سانحه شده و جانش را از دست داده بود. مناند دراین‌باره می‌گوید: «وقتی این خبر را خواندم، فکر کردم که شاید چنین اتفاقی نیز برای من رخ می‌داد. چون من تنها بودم، هیچ کس در اطراف من نبود و هیچ‌کس هم واقعاً نمی‌دانست کجا هستم.»

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ پس از سقوط ناگهانی فعال می‌شود و اگر فرد هشدار را در عرض یک دقیقه پس از سقوط رد نکند، به شکل خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد. این ساعت هوشمند همچنین با یک پیام متنی، نقشه دقیق مکان فرد و زمان سقوط را به اورژانس اطلاع می‌دهد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
jafarm450
سلام وقت بخیر از محتوای شما بسیار لذت بردم
اگر دوست داشتید در مورد قیمت ساعت هوشمند تا 4 میلیون تومان بدانید میتوانید مطالعه بفرمایین
https://idat.ir/@jafarm450/412553-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%A7-4-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋