barcode ir

barcode ir

توسط ۱ نفر دنبال می شود

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت با امکانات های بالا و حرفه ای برای ثبت کردن کلیه امور مربوط به فروش فروشگاه و سوپر مارکت و . . .؛ با خرید صندوق های فروشگاهی ارزان قیمت ما به راحتی از قابلیت های مربوط به حسابداری آن استفاده کنید. بهترین صندوق فروشگاهی ارزان قیمت دارای بارکد خوان، صفحه نمایش مشتری و فروشنده، پرینتر رسید و پردازنده و … . با خرید صندوق فروشگاهی دیگر نیاز به دفتر و ثبت دفتری اجناس فروخته شده خود نخواهید داشت. 

خرید صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

خرید بهترین صندوق فروشگاهی: صندوق فروشگاهی یک دستگاه مکانیکی یا الکترونیکی برای محاسبه و ثبت خرید و فروش معاملات و یک کشو پیوست شده برای ذخیره پول نقد است. صندوق فروشگاهی (POS)، جزو ابزارهایی است که اطلاعات خرید، فروش و سایر هزینه های یک واحد شغلی را به صورت مکانیزه محاسبه، ثبت و در پایان برگه فیش را به همراه جزییات صادر می کند.

خرید صندوق فروشگاهی مکانیزه با قیمت ارزان

با روی کار آمدن بهترین صندوق فروشگاهی ارزان مکانیزه فروش و فراگیر شدن استفاده از این صندوق‌ها، دیگر به استفاده از فاکتورهای دست نویس قدیمی و حساب و کتاب‌های طولانی که مدت زمان زیادی را برای محاسبه از ما می گرفت مخصوصاً برای فروشگاه‌ های بزرگ نیازی نیست. با خرید و نصب صندوق فروشگاهی  که نرم افزار فروشگاهی و حسابداری دارد یا هر کامپیوتر مجهز به نرم افزار حسابداری، این فاکتورهای فروش به صورت الکترونیکی در صندوق مکانیزه فروش صادر می‌شوند.

]صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی

خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی ارزان قیمت باعث می شود سیستم‌های یکپارچه نرم‌افزاری-سخت‌افزاری را داشته باشید. دستگاه‌های مختلف صندوق فروشگاهی یا نقطه فروش با کارکردها و امکانات و برندهای مختلفی برای فروشگاه‌های عرضه می‌شود. صندوق‌های فروشگاهی جدید اغلب دارای یک مانیتور برای صندوق‌دار و یک مانیتور برای مشتری، دستگاه‌های مختلف فروش مثل بارکد خوان، پرینتر فاکتور، و کارت‌خوان یا دستگاه پرداخت هستند.

در حالی که سیستم‌‎های سنتی بیشتر شبیه یک ماشین حساب و دستگاه صدور فاکتور عمل می‌کردند، صندوق‌های فروشگاهی جدید به سیستم‌های حسابداری مجهز هستند و انواع عملیات حسابداری مرتبط با موجودی کالا و فروش محصول را به شکلی ساده انجام می‌دهند. به همین دلیل بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی شامل یک سیستم نرم‌افزاری-سخت‌افزاری جامع می‌شود که انواع امکانات فروشگاهی و حسابداری را نیز در محاسبات خود در نظر می‌گیرد.که با خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی سام ورز می توانید همه امکانات فروشگاهی و حسابداری را در اختیار داشته باشید.

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

صندوق فروشگاهی 

صندوق فروشگاهی یا POS سیستم کوچکی است که نرم افزار حسابداری فروشگاهی روی آن نصب شده است که یکی از  بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی در این زمینه می توان به نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز اشاره کرد که تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه،ماهانه،سالیانه و .. موجودی کالا و محاسبه سود و زیان را بر عهده دارد. در کنار صندوق فروشگاهی معمولاً تجهیزات دیگری همانند کشوی پول، چاپگر فیش و بارکدخوان قرار می‌گیرد که فرآیند ثبت اطلاعات در نرم افزار فروشگاهی را به صورت خودکار انجام می‌دهند.

استفاده از صندوق فروشگاهی برای کسب و کارها باعث می‌شود تا صاحبان کسب و کارها  به راحتی از میزان درآمدها و هزینه‌ های فروشگاه و سود و زیان  خود اطلاع داشته باشند. این اطلاعات می‌تواند به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه دریافت شود که در نتیجه در هر لحظه می‌توان وضعیت فروشگاه را بررسی کرد و تصمیمات بهتری گرفت.

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

صندوق های فروشگاهی بارکد آی آر

صندوق فروشگاهی Posbank پوزبانک  صندوق فروشگاهی PosLab پوزلب صندوق فروشگاهی LongFly لانگ فلای
صندوق فروشگاهی Tysso تایسو صندوق فروشگاهی Msi صندوق فروشگاهی Bayamax
صندوق فروشگاهی Okpos Optimus    

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صندوق فروشگاهی با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

شماره تماس : 43489187

 

barcode ir
barcode ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋