barcode ir

barcode ir

توسط ۱ نفر دنبال می شود

صندوق فروشگاهی

 صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی رایانه ای است و در آن کلیه  کارها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و تنها صندوقدار واردکننده بعضی اطلاعات یا اسکن بارکد محصول است که با صندوق فروشگاهی به صورت دستی کار می کند. این صندوق های فروشگاهی در حال حاظر به صورت صفحه های لمسی ( تاچ پوز) در بازار وجود دارند که به آنها دستگاه های دیگر اتوماسیون فروشگاهی مانند بارکدخوان ،لیبل پرینتر ، فیش پرینتر ،کشوی پول و . . .  متصل می شود. که دارای سیستم عامل ویندوز هستند.

رابطه کاربری این سخت افزار ها ، نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی نصب شده بر روی صندوق های فروشگاهی است که وظیفه عملیات مالی و خرید، فروش ،  حسابداری فروشگاه و نیز خزانه داری ، انبارداری و ارتباط با مشتری فروشگاه را بر عهده دارد . که یکی از بهترین نرم افزار فروشگاهی سام ورز می باشد.

صندوق فروشگاهی

صندوف فروشگاهی

صندوق فروشگاهی ، برای مدیریت بهتر فروشگاه‌

استفاده از صندوق فروشگاهی برای کسب و کارها و فروشگاه ها باعث می‌شود تا صاحب کسب‌ و کار به راحتی بتواند از میزان سود و هزینه‌ های فروشگاه خود اطلاع پیدا کند. این اطلاعات می‌تواند به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه دریافت شود که در کل امکان این وجود دارد که  در هر لحظه میتوان وضعیت فروشگاه را مورد بررسی قرار داد و تصمیمات بهتری برای رونق دادن به کسب و کار گرفت.

در کنار این کارها ، فروش محصولات و خدمات به مشتریان با روند سریع‌ تر و با نظم بهتری صورت می گیرد که در نتیجه مشتریان تجربه مناسبی از خرید از فروشگاه شما خواهند داشت.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی

انواع صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی ECR: در واقع ماشین حسابی است که دارای نرم افزار فروشگاهی بوده که امکان تغییر یا ارتقاء ندارد. تمامی امور توسط نمایشگر ۴ اینچی که بر روی ماشین حساب سوار می‌ باشد قابل تنظیم و مشاهده است. صندوق های فروشگاهی ECR  قابلیت اتصال به بارکد خوان که موجب سرعت بخشیدن به عملیات فروش میشود را داراست و جهت فروشگاه‌ های کوچک که نیاز به سیستم پیشرفته ندارند مناسب است.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی POS: صندوق های فروشگاهی پوز بهترین نوع صندوق‌ ها از نظر عمر استفاده و چند کاربر می‌باشد، این صندوق دارای نرم افزار فروشگاهی قابل تنظیم و تغییر می‌باشد که ارتقاء در این سیستم در تمامی موارد امکان پذیر می‌باشد. صندوق های فروشگاهی کامپیوتری می‌باشد که حالت فروشگاهی تنظیم گردیده است و به راحتی با داشتن یک سیستم کامپیوتری با اضافه نمودن صندوق، بارکد خوان،لیبل پرینتر ، فیش پرینتر و نرم افزار کامپیوتری به صندوق فروشگاهی پوز تغییر کاربری خواهد داد. در این سیستم کیس اهمیت بسیاری دارد که از رم، هارد، CPU و موارد دیگر در حد نیاز استفاده شده باشد.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی

 

صندوق فروشگاهی POS Touch: صندوق های فروشگاهی پوز تاچ یا صندوق لمسی به سیستمی اطلاق می‌گردد که نمایشگر لمسی بوده و تمامی امور با صفحه نمایشگر لمسی مدیریت می‌گردد. در این صندوق های فروشگاهی از کیبرد یا صفحه کلید و موس استفاده‌ای نمی‌گردد بلکه مانیتور صندوق تمامی این امور را بر عهده دارد. از سویی نیز کیس صندوق های فروشگاهی لمسی در مانیتور جا سازی شده که موجب ظاهر شکیل و کاربری لذت بخش و نیز اشغال کمترین فضا می‌گردد.

صندوق فروشگاهی POS مناسب چنین فروشگاه‌هایی است: کیف و کفش و لباس، کتابفروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، داروخانه‌ها و کلیه اصناف، فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف، سوپر مارکت، قنادی، آجیل وخشکبار، رستوران و اغذیه فروشی.

 

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی

کاربرد‌ها و مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی، متشکل از نرم‌افزار و سخت‌ افزاری است که برای ثبت کردن مبادلات مالی یک  کسب و کار ، فروشگاه و خرده‌ فروشی استفاده می‌ شود و بهترین ابزاری است که در یک فروشگاه باید باشد. تا به صورت حرفه‌ ایکسب و کار خود را خود را مدیریت و مورد بررسی قرار دهد. درحالی‌ که سیستم فروشگاهی میتواند به سادگی یک نرم افزار فروشگاهی مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز  باشد که روی هر کامپیوتر قابل نصب باشد.

که شما مشتریان عزیز برای مشاهده قیمت صندوق فروشگاهی میتواید از منو سایت به قسمت صندوق های فروشگاهی مراجعه کنید.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی

آیا همه صندوق‌ های فروشگاهی یکی هستند؟

این موضوع کاملا مشخص است که تفاوت‌ هایی بین صندوق‌ های فروشگاهی وجود دارد که در خرید صندوق فروشگاهی متوجه این تفاوت ها خواهید شد و همچنین در بالا با این موضوع اشاره شد.

با وجود مشابه بودن عملکرد بالا بین انواع مختلف صندوق های فروشگاهی، تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها با توجه به کارایی که هر صندوق های فروشگاهی دارد وجود دارد. به طور مثال، اگر بخواهید صندوق های فروشگاهی داروخانه را با صندوق های فروشگاهی رستورانی مقایسه کنید، باید به ویژگی صندوق های فروشگاهی رستورانی و ویژگی صندوق فروشگاهی داروخانه‌ای دقت داشته باشید. این کار به شما کمک خواهد کرد که بتوانید با کیفیت‌ ترین و بهترین برند صندوق های فروشگاهی را متناسب با نیاز کسب و کارتان تهیه کنید. البته در خرید صندوق های فروشگاهی لازم است به بودجه که برای این کار کنار گذاشته اید و قیمت صندوق فروشگاهی نیز توجه داشته باشید.که برای مشاهده صندوق فروشگاهی ارزان قیمت کلیک کنید.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی

 

صندوق فروشگاهی همانند هر کدام از تجهیزات فروشگاهی دیگر و همچنین ماشین‌های اداری، تجهیزات آموزشی، تجهیزات شبکه و … دارای نرم افزار مخصوص به خود است که بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر نصب می‌ شود. در انواع صندوق فروشگاهی بارکد خوان با توجه به کاربری صندوق فروش، نرم افزار صندوق های فروشگاهی باید تهیه شود. که بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز می باشد.

نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

نرم افزار‌ فروشگاهی  در انواع مختلفی برای همه مشاغل تهیه و در بازار عرضه می شود. نرم افزا‌های پیچیده برای فروشگاه‌ های بزرگ و زنجیره‌ ای تا نرم افزار‌های ساده‌تر برای کسب و کار‌های کوچک و محلی و حتی نرم افزا‌هایی برای حسابداری یک سوپر مارکت کوچک. یعنی کسب و کارهای کوچک مثل سوپرمارکت ها، شیرینی فروشی ها، پارچه فروش‌ های خرد و بسیاری دیگر از مشاغل کوچک هم امروزه به راحتی می‌توانند حسابداری و اسناد مالی خود را به دست این نرم افزار‌ها سپرده و در بیشتر مواقع از مزایای این سیستم‌ ها بهرمند شوند.

صندوق فروشگاهی

این نرم افزار‌ها همه اطلاعات مالی و حسابداری را میتوانند ثبت کنند و اغلب طوری طراحی شده اند که با کمترین میزان خطا تمام اسناد مالی را میتوان در آنها نگهداری و در مواقع لزوم گزارش گیری کرده و مورد استفاده قرار داد. بطور کلی یک سیستم یکپارچه فروشگاهی ترکیبی از یک نرم افزار و یک سخت افزار بوده که برای پردازش تراکنش‌ های مالی مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم‌ ها در گذشته ساده بوده و فقط برخی کار‌های فروشگاهی را می‌توانستند پردازش کنند، اما به مرور قابلیت‌های این نرم افزار به شکل بسیار گسترده‌ای افزایش پیدا کرد به طوری که در حال حاضر قادر هستند مدیریت انبار‌ها، ارائه انواع مختلفی از گزارشات از جمله گزارشات فروش و گردش‌های مالی را نشان دهند.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی

 

barcode ir
barcode ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋