barcode ir

barcode ir

توسط ۱ نفر دنبال می شود

قیمت صندوق فروشگاهی

قیمت صندوق فروشگاهی یا POS

قیمت صندوق فروشگاهی به امکاناتی که مد نظرتون است برای مدیریت فروشگاه یا کسب و کار خودتان بستگی دارد .صندوق فروشگاهی رایانه‌ ی کوچکی می باشد که نرم افزار حسابداری فروشگاهی روی آن نصب شده است که یکی از بهترین نرم افزار فروشگاهی سام ورز می باشد و تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و محاسبه سود و زیان را در اختیار شما قرار می دهد برای مدیریت بهتر کسب و کار یا فروشگاه. در کنار صندوق فروشگاهی معمولاً تجهیزات دیگری همانند کشوی پول، چاپگر فیش و بارکدخوان می تواند قرار بگیرد برای سهولت کار ، که فرآیند ثبت اطلاعات در نرم افزار فروشگاهی را به صورت خودکار با اسکن بار کد انجام می دهد.

قیمت صندوق فروشگاهی

قیمت صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی

صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی امروزه برای هر کسب و کار و فروشگاه های زنجیره ای یا هایپر مارکتی لازم و ضروری بوده  چرا که تمایل خرید از هایپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ افزایش یافته است. اکثر مردم این صندوق مکانیزه و مدرن را در خروجی فروشگاه های امروزی دیده اند.که برای جلوگیری از اتلاف وقت مشتری و سرعت در کار این مکانیزه نیاز است. که برای دیدن قیمت صندوق فروشگاهی می توانید اینجا کلیک کنید.

صندوق فروشگاهی مناسب چنین فروشگاه‌هایی می باشد:کیف و کفش و لباس، کتابفروشی‌ ها، فروشگاه‌ های مواد‌ غذایی ، داروخانه‌ ها و کلیه اصناف، فروشگاه‌ های بزرگ و تعاونی‌ های مصرف، صندوق فروشگاهی سوپر مارکت ، قنادی، آجیل وخشکبار، رستوران و اغذیه فروشی،فست فود ، صندوق فروشگاهی رستوران استوک که قبل از خرید به قیمت صندوق فروشگاهی و امکانات صندوق دقت کنید.

قیمت صندوق فروشگاهی

قیمت صندوق فروشگاهی

نمایندگی صندوق های فروشگاهی

مانیتوری سمت متصدی صندوق به همراه یک کشوی پول، فیش پرینتر و یک بارکد خوان. البته منظور از پوز (POS) فروشگاهی همان مانیتور لمسی است که بقیه تجهیزات به آن متصل می شوند.

بارکد آی آر نمایندگی فروش صندوق مکانیزه فروشگاهی در برندهای مختلف می باشد که در این بخش می توانید آنها را بررسی کرده و خرید کنید. توجه داشته باشید صندوق‌های فروشگاهی در مدل و سخت افزارهای متفاوتی عرضه شده اند که در خرید این موارد و قیمت صندوق فروشگاهی را در نظر بگیرید تا کارآمدترین صندوق فروشگاهی را خریداری کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایر تجهیزاتی که همراه این دستگاه در سایت بارکد آی آر عرضه می شوند همانند: لیبل پرینتر ، فیش پرینتر و بارکد خوان در بارکد آی آر موجود می باشد که شما  می توانید از منوی سایت به آنها دسترسی داشته باشید.

قیمت صندوق فروشگاهی

قیمت صندوق فروشگاهی

نرم افزار صندوق فروشگاهی

در حالی که سیستم‌‎های سنتی بیشتر شبیه یک ماشین حساب و دستگاه صدور فاکتور عمل می‌کردند، صندوق‌های فروشگاهی جدید به سیستم‌های حسابداری مجهز هستند و انواع عملیات حسابداری مرتبط با موجودی کالا و فروش محصول را به شکلی ساده انجام می‌دهند. به همین دلیل بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی شامل یک سیستم نرم‌افزاری-سخت‌افزاری جامع می‌شود که انواع امکانات فروشگاهی و حسابداری را نیز در محاسبات خود در نظر می‌گیرد.که با خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی سام ورز می توانید همه امکانات فروشگاهی و حسابداری را در اختیار داشته باشید.

و صندوق فروشگاهی بدون بهره‌گیری از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی مناسب، کارایی نخواهد داشت. نرم افزار صندوق فروشگاهی سام ورز با هدف یکپارچه کردن فروش و مدیریت موجودی و قیمت کالاها طراحی شده است. این نرم افزار با درنظر گرفتن نیازهای مختلف هر کسب وکار و صنف، قابلیت های متفاوتی را با هدف مدیریت محصولات برای کاربران خود مهیا کرده است.

قیمت صندوق فروشگاهی

قیمت صندوق فروشگاهی

 

barcode ir
barcode ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋