sareh nabat

sareh nabat

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بررسی بهترین هندزفری های گردنی مناسب ورزش و روزمره

هندزفری بلوتوث گردنی یا همان هندزفری دور گردنی یکی از هندزفری های بی سیم و محبوب بازار می باشد که با نام هدفون و هدست گردنی نیز شناخته شده است. این محصول این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، علت این امر استفاده راحت و بدون دردسر از هندزفری دورگردنی است. در ادامه شما لیستی از هندزفری های گردنی را مشاهده خواهید کرد که توسط اکثر خریداران پسندیده شده و جزو با کیفیت ترین ها محسوب می شود.

یکی از محبوب ترین هندزفری های بی سیم هدزفری های گردنی که به آن هدفون دور گردنی نیز گفته می شود. این محصول طی سال های اخیر به دلیل راحتی استفاده و حمل آسان طرفداران زیادی پیدا کرده است.
ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هندزفری های گردنی را به شما معرفی کنیم که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

 

هندزفری گردنی چه ویژگی هایی دارد؟

 

بهترین هندزفری های گردنی به شکل کاملا ارگونومیک بر روی گردن کاربر قرار خواهد گرفت و دارای دو عدد هدفون در دو طرف خود می باشد که به راحتی در داخل گوش کاربر قرار خواهد گرفت. معمولا هدفون ها دارای پد سیلیکونی یا پلاستیکی می باشد که مانع از گوش درد خواهد شد و همچنین سبب قرار گرفتن راحت تر و بهتر آنها در داخل گوش خواهد شد.

هندزفری گردنی هایی که توسط شرکت های معتبر تولید می شوند دارای استاندارد خاصی هستند که مانع از درد گردن و خستگی بدن در صورت استفاده طولانی مدت می شود، معمولاً کلیدهای کنترلی این هندزفری ها بر روی قسمت گردنی آنها تعبیه می شود که امکان کنترل موزیک و مکالمات تلفنی را برای کاربر فراهم می کند.

در قسمت گردنی این هندزفری ها، باتری لیتیومی قابل شارژ وجود دارد که وظیفه تامین انرژی مورد نیاز هدفون ها را بر عهده می‌گیرد. معمولاً هندزفری بلوتوث های گردنی دارای باطری بزرگ هستند و تا ۱۲ الی ۲۰ ساعت می‌توانند به صورت مداوم موزیک و مکالمه را پشتیبانی کنند و در حالت آماده باش نیز تا ۳۰۰ الی ۵۰۰ ساعت قابلیت نگهداری شارژ بدون نیاز به شارژ مجدد را دارند.

بنابراین هدفون های دورگردنی گزینه‌ ای بسیار مناسب برای استفاده در منزل و مسافرت، کوهنوردی، ورزش و محل کار خواهد بود، حتی کسانی که مدام در حال رانندگی هستند و یا با دستگاه کار می‌کنند و نمی‌توانند به صورت مداوم تلفن خود را از جیب در بیاورند و به تماس ها پاسخ بدهند، می‌توانند از این هندزفری بلوتوثی های گردنی استفاده کنند، چرا که هم تمرکز آنها حین کار بالا می رود و هم نیازی به استفاده مداوم از تلفن نیست.

معرفی بهترین هندزفری های گردنی

هندزفری های گردنی تنوع بسیار بالایی دارند و شرکت های تولید کننده برای اینکه بهترین محصول بازار را داشته باشند، رقابت زیادی با یکدیگر دارند. به همین دلیل انتخاب یک لیست از بهترین ها کار سختی است و ما سعی کرده ایم تا 8 مدل از بهترین هندزفری های گردنی موجود را در این لیست به شما معرفی کنیم.

هدفون گردنی JBL مدل Live 220BT؛ بهترین از هر نظر

کیفیت صدای این محصول آن‌قدر خوب است که قراردادنش در صدر فهرست بهترین هندزفری گردنی کار معقولی به‌نظر می‌رسد. صداهای زیروبم در تعادل مطلوبی از این هندزفری گردنی شنیده می‌شوند، شفافیت و وضوحشان هم بالاست.

کاربردهای این هندزفری زیاد است؛ فرقی نمی‌کند که آن را برای گیمینگ می‌خواهید یا مکالمه، ورزش یا کاربری‌های عموم. در هر حال، بهترین کیفیت را از آن دریافت خواهید کرد. باتری هدفون با یکبار شارژ کامل که ۲ ساعت طول می‌کشد، تا ۱۰ ساعت قابلیت پخش موزیک دارد و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ تا یک ساعت می‌توانید موزیک گوش کنید.

هدفون گردنی اسکال‌کندی Jib Plus؛ مقرون به صرفه

 

قیمت اسکال کندی نسبت به سطح کیفیتی که ارائه می‌دهد، مطلوب است. پس اگر بودجه‌تان زیاد نیست و هندزفری گردنی ارزان و باکیفیت می‌خواهید، بررسی اسکال کندی مدل جیب پلاس به شما توصیه می‌شود.

این هندزفری وزن اندکی دارد و طراحی خوبش مانع از آن می‌شود که دستگاه به‌سادگی از گوشتان خارج شود و اذیتتان کند. مجهزبودنش به میکروفون داخلی هم امکان پاسخ‌دهی به تماس‌هایتان را مقدور می‌کند. از این وسیله هم می‌توانید برای گیمینگ، کاربری‌های عمومی، مکالمه و ورزش استفاده کنید. اسکال کندی نسبت به رطوبت و عرق هم مقاوم است.

هندزفری گردنی Sennheiser HD1

کمپانی Sennheiser بدون شک یکی از بهترین تولید کننده های تجهیزات صوتی است و افراد حرفه ای از محصولات این شرکت برای کار خود استفاده می کنند. هندزفری بلوتوث دور گردنی Sennheiser HD1 مناسب آن دسته افرادی است که علاوه بر کیفیت به ظاهر محصول نیز اهمیت می دهند. بدنه هندزفری HD1 با یک لایه چرمی زیبا پوشیده شده است که جلوه شیک و خوبی در هنگام قرار گیری در پشت گردن کاربر دارد و به خوبی روی گردن او فیکس می شود. کیفیت صدای خوب یکی دیگر از ویژگی های این هندزفری گردنی است و Sennheiser HD1 می تواند صدا و موسیقی را با وضوح خوب پخش کند.

همچنین دکمه های کنترلی قرار گرفته روی بدنه به خوبی کار می کنند و عملکرد میکروفون آن برای مکالمه عالی است. نسخه بلوتوث به کار رفته در مدل HD1 نسخه 4.1 است که ممکن است مقداری قدیمی به نظر برسد ولی وجود فناوری NFC چیزی است که می تواند این نکته منفی را کم رنگ کند. در زمینه باتری و شارژدهی نیز باتری HD1 امکان شارژدهی تا 10 ساعت را دارد و برای شارژ شدن کامل نیز باید حدود 1 ساعت و 30 دقیقه شارژ شود.

هدفون بی‌سیم هواوی FreeLace Pro

هواوی در طراحی هدفون FreeLace Pro یک ساختار کاملاً متوازن و متقارن را ایجاد کرده که می‌تواند برخلاف بسیاری از رقبای هم‌رده، در هنگام استفاده عملی، راحتی و پایداری بیشتری روی گوش و گردن کاربر داشته باشد.

همچنین استفاده از چهار رنگ متنوع و جذاب سبز، مشکی، سفید و صورتی به صورت مات باعث شده تا بتوان متناسب با هر سلیقه‌ای، مدل مناسب از این هدفون زیبا را به راحتی انتخاب کرد.

برای مواقعی که از هدفون استفاده نمی‌کنید نیز کافیست دو سری هدفون را به هم نزدیک کنید؛ با استفاده از طراحی مغناطیسی، انتهای دو سری به هم جذب شده، اتصال بلوتوث قطع و مصرف انرژی باتری هدفون به صورت چشمگیری کاهش می‌یابد. به محض باز کردن و انفصال دو سری، اتصال بلوتوث برقرار شده و مجدداً می‌توان از آن استفاده کرد.

 هندزفری دور گردنی Beats Powerbeats

اگر به دنبال یک هندزفری دور گردنی سبک و باکیفیت برای ورزش کردن هستید، Beats Powerbeats حتما یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. هندزفری Powerbeats  طراحی ویژه ای دارد و کمپانی Beats سعی کرده این هندزفری وزن بسیار کمی داشته باشد. طراحی هر یک از گوشی ها به گونه است که به خوبی داخل گوش قرار می گیرند و در هنگام ورزش و دویدن از گوش بیرون نمی آیند.

هندزفری Powerbeats در زمینه پخش صدا نیز عالی عمل می کند و می تواند انواع موسیقی را با کیفیت و قدرت بالا پخش کند. بیتس در این هندزفری برای اتصال بی سیم از Bluetooth Class 1 استفاده کرده که از لحاظ برد اتصال از سایر نسخه های بلوتوث قوی تر است و می تواند محدوده بیشتری را پوشش دهد. همه این ویژگی ها زمانی ارزشمند است که هندزفری را بتوانید برای مدت طولانی استفاده کنید و خوشبخانه Powerbeats در این زمینه شما را ناامید نخواهد کرد. این هندزفری می تواند با یک بار شارژ تا 15 ساعت شارژدهی کند و همچنین با قابلیت Fast Fuel نیز می توانید تنها با 5 دقیقه شارژ باتری، به مدت یک ساعت از آن استفاده کنید.

هدفون پشت گردنی LG TONE Style SL6S Bluetooth Wireless Stereo Headset

 

هدفون دورگردنی LG TONE Style SL6S یکی از جدیدترین و محبوبترین هدفون هایی بوده که بازار عرضه شده. در آن از دو میکروفون استفاده شده تا بتواند حتی در محیط های شلوغ در حین مکالمه صدای شما را با وضوح کامل به مخاطب برساند. این هدفون از لایه های چند تکه ی فلزی و دیافراگم تلفیقی استفاده شده تا صدا به شفاف ترین حالت به گوش شما رسیده و صداهای بالا و پایین همگی قابل تشخیص و شنیدن باشند. بدنه ی فلزی موجب شده تا صدا و بیس قدرتمند به گوش برسد.

نتیجه گیری

با وجود اینکه هندزفری های گردنی کمی قدیمی شده اند و در حال دادن جایگاه خود به هندزفری های بی سیم هستند اما همچنان شرکت ها به توسعه و تولید این مدل از هندزفری ها ادامه می دهند و هر سال مدل هایی جدید و پیشرفته تری را معرفی می کنند. از طرفی در مقایسه با سایر انواع هندزفری، این مدل هندزفری ها گزینه مناسب تری برای ورزش کردن هستند و قابلیت های بهتری برای فعالیت های بدنی دارند.

منبع: تکنوسان مگ

sareh nabat
sareh nabat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋