فروشگاه انواع پاکت بسته بندی

فروشگاه انواع پاکت بسته بندی

تولید کننده انواع پاکت بسته بندی با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت

قیمت انواع پاکت باکس پوچ

 

در دنیای امروز یکی از دغدغه شرکت های تولیدی، بسته بندی مناسب محصولات می باشد که هم دارای کیفیت بالا و هم قیمت مناسب باشد. با توجه به کاربرد پاکت باکس پوچ در صنایع مختلف امروزه شکیل ترین و مقاوم ترین نوع بسته بندی می باشد،پاکت باکس پوچ در قیمت های مختلف به صورت عمده و خرده در بازار موجود می باشد.

شرکت پوشش آرای بهاران به عنوان اولین تولید کننده پاکت های باکس پوچ یا فلت باطم در انواع سایز و رنگ بندی مختلف با نازل ترین قیمت این مدل از بسته بندی را  عرضه می کند.شما می توانید قیمت پاکت باکس پوچ را به صورت عمده و خرده  و رقابتی ترین قیمت در بازار از ما خریدارکنید.

پاکت 8 طرف دوخت در جنس های مختلف شفاف،متالایز،کرافت و فویل در سایز ها و رنگهای مختلف در بهاران پک موجود می باشد و شما می توانید از آرشیو موجود سفارش خود را از حداقل یک کارتن بدهید .تنها با تماس با کارشناسان فروش ما از آخرین قیمت  عمده و خرده پاکت باکس پوچ آگاه شوید.

قیمت سایز سفارشی پاکت باکس پوچ

درصورتی که پاکت باکس پوچ سایز هایی به غیر از سایز هایی عمومی بهاران پک احتیاج داشته باشید. تنها کافیست تا سایزی که مدنظرتون است را به کارشناسان ما اعلام کنید تا قیمت آن بعد از بررسی خدمتتان اعلام گردد برای کار سفارشی سایز اختصاصی حداقل سفارش 300 کیلو به همراه یک سیلندر احتیاج است.

قیمت پاکت باکس پوچ چاپی

برای کار سفارشی با چاپ کلیشه و سیلندر داشتن مجوز و سفارش حداقل 800 کیلو الزامیست است.قیمت پاکت چاپی باکس پوچ علاوه بر هزینه کلیشه یا سیلندر برای هر رنگ نسبت به پاکت عمومی بالاتر می شود که میزان حجم سفارش شما در تعیین قیمت آن تاثیر می گذارد.جهت آگاهی از قیمت دقیق باکس پوچ چاپی لطفا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

موارد مصرف پاکت باکس پوچ

فروشگاه انواع پاکت بسته بندی
فروشگاه انواع پاکت بسته بندی تولید کننده انواع پاکت بسته بندی با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋