baghersef

baghersef

نحوه از بین بردن لکه خودکار از روی پارچه و لباس ساتن

نحوه از بین بردن لکه خودکار از روی پارچه و لباس ساتن!؟

نگران نباشید! شما میتوانید به راحتی لکه های خودکار را از روی پارچه ساتن پاک کنید. برای از بین بردن لکه خودکار و جوهر از روی پارچه و لباس خواب ساتن؛ باید به لباس ساتن خود مقداری الکل بزنید. الکل رنگ خودکار را در خود حل میکند. سپس به آرامی با پارچه نرم و یا دستمال کاغذی روی لکه را مالش دهید تا دستمال لکه را به خود جذب کند. سپس اگر نیاز بود، آن را به حالت عادی بشویید.

https://dookhtland.com/product-category/pajamas/womens-sleepwear/

آغشته کردن دستمال نرم به الکل و ساویدن آن به لباسی که به لکه خودکار آلوده شده است، به راحتی لکه را از بین میبرد.

چگونه لکه های روغن را از ساتن پاک کنیم!؟

با این روش شستشوی خانگی ساده، از شر لکه های روغنی خلاص شوید. اولین کاری که باید با لکه روغنی انجام دهید، این است که با استفاده از دستمال یا حوله تمیز، آن را از روی پارچه بردارید. لکه را با آرد بپوشانید و اجازه دهید حداقل یک ساعت بماند. این زمان به آرد زمان کافی برای جذب روغن میدهد.

مرحله بعد این است آرد را مسواک زده و آن محل را با pre-treat اسپری کنید. اجازه دهید که pre-treat پنج دقیقه روی پارچه بماند، سپس آن را با آب گرم بشورید. با انجام این کار لکه روغن روی لباس ساتن از بین میرود.

آموزش از بین بردن لکه خون، از روی پارچه ساتن!

از بین بردن لکه های خون از روی پارچه ساتن هم مانند لکه روغن، سخت است. اما این روش ساده، به شما کمک میکند تا از شر لکه خون خلاص شوید.

ابتدا قسمت آلوده شده را در آب سرد خیس کنید و تا یک ساعت نگه دارید. این به شما کمک میکند تا لکه خون از بین برود و حذف آن از روی پارچه ساده تر شود.

در مرحله بعد پارچه را از آب سرد بیرون آورده و مواد شوینده ملایم بر روی محل آسیب دیده قرار دهید. قبل از لکه خون، آن را در آب سرد به آرامی مالش دهید تا لکه در آب حل شود.

آموزش از بین بردن لکه آب، از روی پارچه ساتن

برای از بین بردن لکه آب روی ساتن نیاز به هیچ کار خاصی نیست. فقط شما باید اجازه دهید که لکه آب خشک و تبخیر شوید. کافیست که ساتن را پهن کرده و طبق آموزش خشک کردن ساتن که در این مقاله از مجله لباس درج شده است عمل کنید.

آموزش پاک کردن لکه ناشی از آلودگی روی پارچه ساتن

برای خلاص شدن از لکه های گرد و غبار روی ساتن، ابتدا پس مانده های اضافی را پاک کنید. با این کار مانع از پخش شدن بیشتر گرد و غبار و آلودگی روی پارچه میشوید. میتوانید این کار را با استفاده از برس نرم انجام دهید.

مقدار کمی صابون مایع ملایم را، به محل آسیب دیده بریزید و با پارچه نرمی ، به آرامی آن را مالش دهید تا لکه و لجن ظاهر شود. به آرامی با استفاده از مواد نرم کننده سطح لکه را آغشته کنید. این فرایند را تا زمانی تکرار کنید که تمامی لکه ها از بین برود.

نحوه از بین بردن لکه چربی از روی پارچه و لباس ساتن !؟!

برای از بین بردن لکه های چربی روی لباس، ابتدا لازم است به عمر لکه توجه کنید. در صورتی که لکه تازه باشد، در ابتدا حوله ای تمیز را روی لکه قرار داده و فشار دهید. این اقدام سبب میشود که باقی مانده های چربی روی پارچه جذب حوله شوند، توجه کنید که حوله را روی لکه نکشید تنها فشار دادن کافی است.

برای از بین بردن لکه چربی از ساتن؛ میتوانید از روش های سنتی استفاده کرده و مقداری آرد را با شاه بلوط مخلوط کنید. تمامی سطح لکه چربی را با آن بپوشانید تا ذرات آرد به بافت ساتن نفوذ کرده و با جذب چربی ها، لکه را از بین ببرد. پس از اطمینان از جذب لکه با یک دستمال تمیز لکه و آرد را از روی پارچه پاک کنید. در صورت تازه بودن لکه، چربی به سرعت از بافت پارچه جدا میشود، البته می توانید برای سادگی کار نیز از یک اسپری لکه بر استفاده نمایید. لازم به ذکر است که پس از استفاده از اسپری می بایست پارچه را حتما با آب ولرم بشویید.

https://dookhtland.com/product-category/pajamas/

آموزش از بین بردن لکه گِل از لباس خواب نرم و لطیف ساتن!؟

لکه ها به روش های مختلف قابل تمیز شدن هستند. برای از بین بردن لکه های گل، طرق مختلفی در دست است که انجام هر یک منوط به تازگی یا کهنه گی لکه میباشد. اگر لکه گل روی ساتن خشک شده است؛ در ابتدا لازم است با دقت آن را بتکانید و در صورت تازه بودن گل آن را با استفاده از یک کاردک یا برس نرم از روی پارچه بردارید.

 

baghersef
baghersef

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋