baghersef

baghersef

چطور یک لباس خواب مناسب انتخاب کنیم

عاشق خرید می شوید…

بدون تردید بهترین و مناسبترین لباس خواب های زنانه از جنس ساتن ابریشم است. نرمی و لطافت، جلوه زیبا و جذاب و ضد حساسیت بودن این مدل از لباس خواب ها باعث محبوبیت آنها شده است.

https://dookhtland.com/product-category/pajamas/womens-sleepwear/women-blouses-pants/


این لباس خواب دو تیکه است، نیم تنه آن به رنگ سفید و از جنس گیپور است که بندهای ظریفی دارد و شلوار از جنس ساتن با رنگ راه راه سفید و صورتی می ‎باشد که از جنس ساتن و نوع مرغوب آن تهیه شده است.
این لباس خواب دو تیکه ظاهری جذاب و شیک دارد، همچنین این لباس خواب، مناسب استفاده به عنوان لباس روزمره و راحتی می باشد. سایز L مناسب (42) می باشد.

روش شستشو:

با توجه به حساسیت پوست بدن بهتر اسـت این تاپ شورتک را با مواد شوینده ملایم و نرم‌کننده بدون استفاده از پودرلباسشویی در دمای 30 تا 40 درجه با استفاده از دست بشوئید،
اتوکشی با دمای ملایم مانعی ندارد، ضمن اینکه حتما از پشت آن را اتو کنید و برای احتیاط از یک پارچه تمیز بر روی آن استفاده کنید؛ از خشک‌کن و  مواد سفیدکننده استفاده نشود.

https://dookhtland.com/product-category/pajamas/womens-sleepwear/womens-tops-and-shorts/


لباس ساتن را هیچ وقت در معرض نور مستقیم آفتاب خشک نکنید، زیرا تابش نور خورشید به مرور باعث رنگ و رو رفتگی پارچه می‌شود و ظاهری کهنه به لباس می‌دهند.
همچنین به الیاف آن نیز آسیب می‌زند. برای خشک کردن ساتن آن را در معرض هوای آزاد و دور از تابش آفتاب قرار دهید.
به هیچ عنوان ساتن را بعد از شستشو فشار ندهید چون تار و پود آن به شدت آسیب خواهند دید. برای آبگیری سریع آن می‌توانید آن را در یک حوله تمیز بگذارید تا آب آن گرفته شود.

baghersef
baghersef

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋