نی نی های بامزه

نی نی های بامزه

برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مهاجرت تحصیلی آسان به چین

مهاجرت تحصیلی آسان به چین

یکی از گزینه‌های تحصیلی مناسب در خارج از کشور تحصیل در چین است. با افزایش روند مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور، بسیاری از دانشگاه‌های جهان برای جذب دانشجویان خارجی دست به اقدامات ساختاری زدند. مهم‌ترین مؤلفه‌های جذب دانشجویان بین‌المللی امکانات و زیر ساخت‌های علمی، آموزشی و تحصیلی مطابق با استانداردهای جهانی است.

فراهم‌سازی این امکانات نه‌تنها موجب افزایش جذب دانشجویان خارجی می‌شود؛ بلکه نقش زیادی در افزایش اعتبار دانشگاه‌ها خواهد داشت. کشور چین هم با داشتن دانشگاه‌های قدیمی، برای افزایش اعتبار خود و جذب دانشجویان خارجی تلاش‌های زیادی کرده و در این زمینه نیز موفق بوده است.

مزایای تحصیل در چین

در کشور پهناور چین دانشگاه‌های زیادی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از دانشگاه‌های قدیمی و معتبر جهان هستند. این دانشگاه‌ها با فراهم‌سازی امکانات و زیرساخت‌های لازم، ازیک‌طرف اعتبار دانشگاه‌های خود در سطح جهان را افزایش می‌دهند و از طرف دیگر موجب افزایش جذب دانشجویان خارجی می‌شوند. در مقایسه با دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، هزینه تحصیل در چین مناسب‌تر است. این مزیت موجب افزایش مهاجرت تحصیلی به چین شده است. دیگر مزایای تحصیل در چین عبارت‌اند از:

  • کیفیت علمی و آموزشی دانشگاه‌های چین
  • امکان اخذ بورسیه تحصیلی چین
  • تحصیل در دانشگاه‌های معتبر جهان
  • امکان کار ضمن تحصیل در چین
  • آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و تاریخ چین
  • مورد تأیید بودن دانشگاه‌های چین توسط ایران

موردتأییدبودن دانشگاه‌های چین توسط وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران مزیت خوبی برای دانشجویان ایرانی است که بعد از پایان تحصیل در چین به ایران بازمی‌گردند. این افراد می‌توانند در رشته تحصیلی خود وارد بازار کار ایران شوند. مهاجرت تحصیلی یکی از مهم‌ترین پروسه‌های زندگی دانشجویان است و در این فرایند اولین و مهم‌ترین گام، مشاوره با یک مؤسسه مهاجرتی معتبر است.

مؤسسه علم ویرا از موفق‌ترین مؤسسات مهاجرتی در ایران است که با مشاوران، وکلا و حقوق‌دانان باتجربه خود، بهترین مسیرهای مهاجرتی را به متقاضیان نشان می‌دهد.

مهاجرت تحصیلی آسان به چین

مهاجرت تحصیلی به چین؛ دانشگاه‌ها و سیستم آموزشی

در چند سال اخیر تب مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور افزایش‌یافته است. نظام آموزشی چین مبتنی بر آموزه‌های کنفوسیوس است و پرورش شخصیت اخلاقی در نظام آموزشی چین اهمیت زیادی دارد. دانشگاه‌های کشور چین در 5 دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • دانشگاه‌های عمومی
  • دانشگاه‌های فنی
  • دانشگاه‌های زبان خارجی
  • دانشگاه‌های تخصصی برای تحصیل پزشکی در چین
  • دانشگاه‌های آموزش معلمان

در بهترین دانشگاه‌های چین مانند دانشگاه دالیان ، 3.700 برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می‌شود. سیستم آموزشی چین شباهت زیادی به سیستم آمورزشی دانشگاه‌های آمریکا دارد. فرصت‌های تحقیقاتی، بالابودن کیفیت آموزش و امکانات تحقیقاتی و علمی مدرن موجب افزایش اعتبار دانشگاه‌ها و افزایش مهاجرت تحصیلی به چین شده است.

مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ های چین

متقاضیان تحصیل در چین باید از زمان و روند اخذ پذیرش آگاهی داشته باشند. زمان‌پذیرش در مقطع کارشناسی در چین در ماه‌های ژانویه و سپتامبر است. داشتن مدرک دیپلم پایان دبیرستان برای پذیرش در مقطع کارشناسی چین ضروری است. بسیاری از رشته‌های تحصیلی در چین به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند؛ ولی برای ورود به بازار کار در چین یادگیری و تسلط به زبان چینی ضروری است.

از دیگر مدارک لازم برای تحصیل در چین داشتن یکی از مدارک زبان شامل مدرک زبان چینی (HSK)، آیلتس 6 یا تافل 90 است. برای تحصیل در هرکدام از مقاطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکترا نیز ارائه مدرک تحصیلی مقطع قبلی ضروری است. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به چین که قصد دارند در رشته موردنظر به زبان چینی تحصیل کنند در صورت عدم تسلط به زبان چینی ابتدا در دوره‌های آموزشی این زبان شرکت می‌کنند.

بعد از پایان دوره، دانشجویان باید در آزمون Chinese Proficiency Test شرکت کرده و نمره حد نصاب دانشگاه مور نظر را کسب کنند. حداکثر نمره قبولی در این آزمون 11 است. برای مهاجرت تحصیلی به چین و هر کشور خارجی دیگر باید از تمام شرایط تحصیل اطلاعات کامل و به روز داشته باشید.

مؤسسات مهاجرتی معتبر مانند مؤسسه علم ویرا با اشراف اطلاعاتی کامل، جدیدترین تغییرات و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

شرط سنی تحصیل در چین

یکی دیگر از موارد مهم در روند مهاجرت تحصیلی به چین شرط سنی تحصیل است. محدوده سنی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در چین، 25-18 سال و در مقطع کارشناسی ارشد 35-22 سال است. همچنین شرط سنی متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا در چین 40-25 سال است.

مهاجرت تحصیلی آسان به چین

بورسیه های تحصیلی چین

امکان اخذ بورسیه تحصیلی یکی از مزایای مهاجرت تحصیلی به چین و تحصیل در این کشور است. داشتن رزومه تحصیلی یا علمی قوی، معدل و نمرات تحصیلی درخشان و مقالات علمی معتبر از جمله شرایط اخذ بورسیه تحصیلی است. برخی از معروف‌ترین بورسیه‌های تحصیلی چین عبارت‌اند از:

  • بورسیه دولتی چین
  • بورسیه کنفوسیوس
  • برنامه مشارکت دیوار بزرگ
  • طرح همیاری تحقیق فرهنگ چین

انواع بورسیه‌های دانشگاه‌های چین و شرایط اخذ بورسیه نیازمند داشتن اطلاعات دقیق هستند که مؤسسات مهاجرتی معتبر همانند علم ویرا تلاش می‌کنند با کسب این اطلاعات آن‌ها را طبقه‌بندی کرده و در اطلاعات متقاضیان قرار ‌دهند. به همین دلیل اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهی از آخرین اطلاعات و شرایط پذیرش دانشگاه‌ها نقش زیادی در موفقیت فرایند مهاجرت تحصیلی دارد.

مهاجرت تحصیلی آسان به چین

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به چین

برای تحصیل در هر مقطع تحصیلی، مدارک و شرایط خاصی لازم است و متقاضیان باید از مدارک موردنیاز در این زمینه آگاهی کامل داشته باشند. به دلیل آنکه کوچک‌ترین نقص در مدارک می‌تواند در فرایند اخذ پذیرش مشکل ایجاد کند. با مراجعه به وب‌سایت دانشگاه و همچنین مشاوره با مؤسسات مهاجرتی معتبر، می‌توانید اطلاعات کامل در این زمینه را کسب کنید. مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به چین عبارت‌اند از:

  • مدارک تحصیلی پایان دوره دبیرستان و ریزنمرات (با ترجمه رسمی)
  • مدارک تحصیلی دانشگاهی (برای تحصیلات تکمیلی/ با ترجمه رسمی)
  • پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار لازم (18 ماه)
  • مدارک شناسایی و هویتی (با ترجمه رسمی)
  • فرم‌های تکمیل شده از کنسولگری چین
  • عکس در ابعاد 3.5 در 4.5 با پس زمینه سفید
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • ویزای تحصیلی و دانشجویی
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی آزمایش ایدز

باید توجه داشت که ممکن است هر دانشگاه ضوابط خاص خود را داشته باشد و مدارک دیگری جز این مدارک درخواست شود. به همین دلیل مؤسسات مهاجرتی کارآزموده و موفق در این زمینه می‌توانند اطلاعات کامل را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

میزان تجربه، مهارت و اعتبار مؤسسه مهاجرتی منتخب شما نقش زیادی در موفقیت و کوتاه‌بودن فرایند مهاجرت تحصیلی به چین دارد. به همین دلیل لازم است درباره مؤسسات مهاجرتی تحقیق کرده و یکی از قوی‌ترین تیم‌های مهاجرتی مانند تیم علم ویرا را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

یکی از روش‌های مهاجرتی مطمئن به یک کشور خارجی، مهاجرت تحصیلی است. دانشگاه‌های کشور چین از جمله دانشگاه‌های قدیمی و معتبری هستند که در سال‌های اخیر نیز سیر تحول و پیشرفت آن‌ها بیشتر شده است. به همین دلیل شاهد افزایش مهاجرت تحصیلی به چین هستیم. مناسب‌بودن هزینه تحصیل، امکان اخذ پذیرش تحصیلی راحت‌تر، ارائه بورسیه‌های تحصیلی مختلف و مورد تأیید ایران بودن دانشگاه‌های چین از جمله مزایای تحصیل در این کشور است.

جاذبه‌های طبیعی، تاریخ و فرهنگ غنی چین نیز از دیگر جذابیت‌هایی است که در حین تحصیل در این کشور تاریخی می‌توان از آن‌ها لذت برد. برای اطمینان از فرایند مهاجرت تحصیلی باید از امکانات، شرایط، هزینه‌ها و تمام شرایط تحصیل در یک کشور خارجی مطلع باشید. این امر مهم تنها از طریق مشاوره با مؤسسات مهاجرتی معتبر حاصل می‌شود.

به همین دلیل قبل از اقدام برای مهاجرت تحصیلی به چین یا هر کشور دیگر درباره میزان اعتبار، مهارت و موفقیت مؤسسه مهاجرتی موردنظر تحقیق کنید. مؤسسه علم ویرا با همکاری تیم مهاجرتی قدرتمند خود تلاش می‌کند اطلاعات بهترین دانشگاه‌های بین‌المللی را مطابق با شرایط دانشجو در اختیار متقاضیان قرار دهد.

نی نی های بامزه
نی نی های بامزه برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋