نی نی های بامزه

نی نی های بامزه

برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پاسخ به 3 سوال چالشی قبل از خرید جهیزیه

پاسخ به ۳ سوال چالشی قبل از خرید جهیزیه

هنگام خرید جهیزیه، اکثر افراد لوازم خانگی برقی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و ... را در اولویت قرار می‌دهند. اما امروزه تنوع لوازم خانگی به قدری زیاد شده است که انتخاب و خرید آن‌ها برای بسیاری از افراد، چالش‌برانگیز است. از سوی دیگر این سوال پیش می‌آید که کدام برند بهتر است، خرید لوازم خانگی ایرانی به‌صرفه‌ است یا خیر و به‌طورکلی چه نکاتی را باید هنگام خرید جهیزیه مدنظر داشته باشیم؟

از این رو در ادامه ۳ چالش اصلی هنگام خرید لوازم خانگی جهیزیه را بررسی می‌کنیم.

1- لوازم خانگی ایرانی بخریم یا خارجی؟

خرید لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زوج‌های جوان هنگام شروع زندگی مشترک است. در این میان، انتخاب بین لوازم خانگی ایرانی و خارجی، یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل به‌شمار می‌رود.

معمولا لوازم خانگی خارجی به دلیل کیفیت و دوام بالاتر، طرفداران بیشتری دارند؛ اما در سال‌های اخیر با پیشرفت صنعت لوازم خانگی در ایران، این شکاف به مرور کمتر شده است و امروزه بسیاری از برندهای ایرانی، محصولات باکیفیتی را با قیمت‌های مناسب تولید می‌کنند. علاوه‌براین، چالش‌هایی مانند بالا رفتن قیمت ارز، نداشتن نمایندگی معتبر در ایران، نداشتن خدمات پس از فروش در ایران، تولید اجناس فیک و مشابه و .... از جمله مسائلی هستند که تمایل افراد به خرید لوازم خانگی داخلی را بیشتر می‌کنند.

برندهای معتبر بین‌المللی، به علت تجربه و فناوری بیشتر، تکنولوژی به‌روزی دارند؛ اما بسیاری از محصولات ایرانی هم کیفیت خوب و قابل قبولی ارائه می‌دهند. به‌علاوه خرید از برندهای معتبر ایرانی، مزیت‌های بسیار خوبی نسبت به برندهای خارجی در شرایط فعلی دارند. برای مثال جی‌پلاس به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کننده‌های لوازم خانگی در ایران، محصولات متنوع و باکیفیتی را همراه با قیمت مناسب و پیشنهادات جذاب ارائه می‌کند.

جشنوراه پاییز تن طلایی جی پلاس

پاسخ به ۳ سوال چالشی قبل از خرید جهیزیه

جی‌پلاس به تازگی در جشنواره پاییز تن طلایی خود، به ازای خرید هرکدام از لوازم خانگی، تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، جوایز نقدی هدیه می‌دهد و به قید قرعه، به 100 نفر از کسانی که در مدت جشنواره خرید کنند، برگ طلا اهدا خواهد شد.

این در حالیست که خرید لوازم خانگی خارجی علاوه بر اینکه قیمت بسیار بالایی دارند، با مشکلات جدی نداشتن گارانتی، تعمیرناپذیری به علت موجود نبودن قطعات یدکی و ... روبه‌رو می‌باشند. علاوه‌براین، زیاد شدن اجناس تقلبی و قاچاق در بازار لوازم خانگی، یکی‌دیگر از چالش‌های اصلی خرید از برندهای خارجی به‌شمار می‌رود. 

2- گارانتی و بیمه لوازم خانگی، سرمایه‌گذاری هوشمندانه یا هزینه اضافی؟!

هنگام خرید لوازم خانگی، ممکن است با این مسئله مواجه شوید که یک محصول واحد دارای قیمت‌های متفاوتی است و با گارانتی‌های مختلفی هم عرضه می‌شود. این تفاوت قیمت از آنجایی ناشی می‌شود که هرچه گارانتی یک کالا بهتر و معتبرتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود.

به‌طورکلی می‌توان گفت باتوجه به حساسیت لوازم خانگی برقی، داشتن گارانتی اهمیت زیادی دارد و در واقع تعهدی است که فروشنده یا تولید‌کننده در برابر مشکلات احتمالی پیش آمده برای دستگاه ارائه می‌کند.

اما تصور کنید تلویزیونی که به تازگی خریده‌اید در اسباب‌کشی آسیب می‌بیند یا یکی از وسایلتان بر اثر ضربه دچار مشکل می‌شود. در چنین شرایطی گارانتی، مسئولیتی ندارد و این در حالیست که بیمه لوازم خانگی چنین مواردی را پوشش می‌دهد. همین موضوع اهمیت بیمه لوازم خانگی را نشان می‌دهد. اما وقتی صحبت از بیمه می‌شود، این سوال پیش می‌آید که کدام شرکت بیمه‌کننده بهتر است و چه میزان هزینه دریافت می‌کند؟

فکر کردن به چنین مسائلی سبب می‌شود که افراد اهمیت بیمه و گارانتی لوازم خانگی را نادیده بگیرند. اما جالب است بدانید برند جی‌پلاس در راستای آرامش و آسایش مشتریان خود، علاه بر گارانتی 24 ماهه و معتبر گلدیران، تمامی لوازم خانگی خود را همراه با یک سال بیمه رایگان ارائه می‌کند.

3- باتوجه به بودجه محدود چگونه می‌توان لوازم خانگی باکیفیت خریداری نمود؟

خرید لوازم خانگی باکیفیت، باوجود بودجه محدود، چالشی است که بسیاری از زوج‌های جوان با آن مواجه هستند. برای مدیریت بودجه، بهتر است در ابتدا اولویت‌بندی کنید و قبل از خرید جهیزیه مشخص کنید که به کدام لوازم خانگی نیاز دارید. علاوه بر این بهتر است هنگام خرید، امکانات کلیدی لوازمی که می‌خواهید را در نظر بگیرید تا گرفتار تنوع زیاد محصولات نشوید.

برای مثال اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستید، قبل از هرچیز به دور موتور و حجم آن توجه کنید. یا هنگام خرید ظرفشویی، مقاومت بدنه، تعداد بازوی آبپاش یا امکاناتی مانند سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف را مدنظر قرار دهید.

اگر می‌خواهید برای خرید تلویزیون اقدام کنید، کیفیت صفحه نمایش، کیفیت صدا و ابعاد آن را اولویت قرار دهید و هنگام خرید یخچال، این نکته را مدنظر بگیرید که یخچال‌های سایدبای‌ساید، مصرف انرژی بیشتری دارند و یخچال‌هایی که دارای آب‌ریز بیرونی هستند، از آنجایی که کمتر در معرض باز و بسته شدن قرار می‌گیرند، طول عمر بیشتری دارند.

در نهایت باید گفت می‌توانید از برندهایی که امکان خرید اقساطی فراهم می‌کنند، خرید کنید یا از تخفیفات و پیشنهادات ویژه استفاده کنید. بسیاری از برندهای معتبر لوازم خانگی یا فروشگاه‌ها، در بازه‌های زمانی مختلف تخفیفات ويژه‌ای در اختیار مشتریان می‌گذارند. برای مثال می‌توان به جشنواره پاییزی جی‌پلاس اشاره نمود که علاوه بر قیمت مناسب لوازم خانگی، با خرید هر کدام از لوازم خانگی می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال برنده شوید و در قرعه‌کشی ۱۰۰ برگ طلا، شرکت کنید.

نی نی های بامزه
نی نی های بامزه برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋