نی نی های بامزه

نی نی های بامزه

برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آشنایی با بهترین برند ماشین ظرفشویی 1402

آشنایی با بهترین برند ماشین ظرفشویی در سال 1402

در سال‌های خرید استفاده از ماشین ظرفشویی درمیان خانواده‌های ایران رواج زیادی گرفته است. زیرا این وسیله هم در وقت صرفه‌جویی می‌کند و هم با مثرف میزان کمتر آب به محیط زیست کمک می‌رساند و هزینه خانوار را نیز در دراز مدت کاهش می‌دهد. پس طبیعی است که مردم استفاده از ماشین ظرفشویی را به شستسوی دستی ظرف‌ها ترجیح دهند.

از آنجایی که شرکتهای لوازم خانگی مختلف همگی در لیست محصولات خود ماشین ظرفشویی هم دارند، تنوع بالایی در مدل و برند در بازار دیده می‌شود و همین امر انتخاب را کمی مشکل می‌کند. در این مطلب قصد داریم 5 مورد از بهترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار در سال 1402 را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV6ECX51E

مدل SMV6ECX51E را باید بکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی برند بوش دانست که به‌خاطر عملکرد عالی و مشخصات فنی بسیار خوبش، در لیست بهترین مدل‌های سال 1402 قرار گرفته است. این ماشین ظرفشویی صدای بسیار کمی در حد 44 دسی بل تولید می‌کند و مصرف انرژی سالانه آن نیز چیزی خدود 243 کیلووات است.

ظرفشویی بوش ، 13 نفره است و هشت برنامه شستشو دارد که از میان این برنامه‌ها می‌توان به شستشوی سریع، شستشوی کامل و برنامه‌های خاص برای ظروف کثیف اشاره کرد. از دیگر مزایای این کالا باید به موتور BLDC، قابلیت اتصال به شبکه Home Connect، سیستم خودکار تشخیص موادشوینده، آبکشی و... اشاره کرد.

آشنایی با بهترین برند ماشین ظرفشویی در سال 1402

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB 3512 W

برند پاکشوما به‌عنوان یک برند ایرانی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است و این را مدیون کیفیت بالای محصولاتش است. یکی از بهترین مدل‌های ماشین‌ ظرفشویی پاکشوما را باید مدل PDB 3512 W دانست. این وسیله دارای نمایشگر لمسی، سیستم خشک‌کن، امکان شستشوی نصف ظرفیت، مصرف بهینه انرژی، قابلیت شستشوی میوه و سبزی، نمایشگر اتمام نمک و مایع جلادهنده و... است.

مدل PDB 3512 W، سه سبد مختلف دارد که می‌توانید به صورت مرتب و منظم ظروف آشپزخانه را درون آن قرار دهید. بهتر است ترتیب وزن ظروف را رعایت کرده و ظرف‌های سنگین‌تری همچون قابلمه و ماهیتابه را در سبد پایینی قر ار دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. پاکشوما از نظر خدمات پس از فروش نیز نسبت به برندهای خارجی مشابه در وضعیت بهتری قرار دارد.

 

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW

شرکت ال جی نیز به‌عنوان یک برند معتبر و قدیمی لوازم خانگی، ماشین‌های ظرفشویی بسیار خوبی را تولید و روانه بازار کرده است که مدل DFB512FW را باید یکی از بهترینشان دانست. این دستگاه پیشرفته چهار بازو دارد که باعث می‌شود شستشو به صورت یکنواختی انجام گیرد. موتور این دستگاه از نوع دایرکت درایو است که یعنی صدای کم و کیفیت بالایی دارد.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW، 10 برنامه شستشو دارد و می‌توانید آن را به موبایلتان متصل کرده و از راه دور کنترلش کنید. در این ماشین امکان خشک کردن ظروف نیز وجود دارد.

 

ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2560

شک نکنید که در لیست بهترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار نام برند دوو نیز وجود خواهد شد. یکی از بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی دوو ، مدل DWK-2560 است. این وسیله قدرت شستشوی بالایی دارد و از نظر استحکام بدنه و کیفیت قطعات نیز بسیار عالی است.

از میان ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی می‌توان به شش برنامه شستشو، قابلیت شستن میوه و سبزیجات، مصرف انرژی:A++، سیستم عیب‌یاب هوشمند، ثابلیت تغییر ارتفاع سبدها و صدای کم اشاره کرد. مدل DWK-2560 دارای دو بازوی آبپاش است و یک آب فشان سقفی نیز دارد که این یعنی از همه جا و به صورت یکنواخت به ظروف آب و مایع شستشو می‌رسد.

این ماشین ظرفشویی دارای سه سبد است و به‌خاطر ظرفیت 15 نفره‌اش می‌توان آن را برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب دانست. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه هستید، حتما درباره این مدل تحقیق کنید.

آشنایی با بهترین برند ماشین ظرفشویی در سال 1402

 

ظرفشویی سامسونگ مدل ۵۰۶۰

یکی دیگر از برندهایی که ماشین‌های ظرفشویی با کیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند، سامسونگ است. مدل 5060، به‌عنوان یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی این برند، امکانات زیادی همچون برنامه شستشوی سریع، سنسور تشخیص نشتی آب، صدای بسیار کم، نمایشگر LED، قفل کودک و ... دارد.

بدنه ماشین ظرفشویی مدل 5060 از جنس آلمینیوم است و می‌توان آن را بسیار مستحکم دانست و بنابراین اجاره‌نشین‌ها که هر چند سال یک بار باید اسباب‌کشی داشته باشند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ خرید این مدل بروند.

 

کلام آخر

در این مطلب 5 مورد از بهترین برندها و مدل‌های ماشین ظرفشویی که در سال 1402 در بازار لوازم خانگی چزو پرطرفدارترین‌ها بوده‌اند را به شما معرفی کردیم. یقینا هر کدام از این برندها در یک مزیت پر رنگ‌تر از بقیه هستند. مثلا پاکشوما و دوو، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و بوش و سامسونگ و ال جی نیز دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. بنابراین نمی‌توان بهترین را از میان این مدل‌ها انتخاب کرد و این بستگی به شما، نیاز و هدفتان از خرید ماشین ظرفشویی دارد.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از برند و مدل دیگری از ماشین ظرفشویی را دارید که جای آن در این مطلب خالی است؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از آن بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

نی نی های بامزه
نی نی های بامزه برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋