نی نی های بامزه

نی نی های بامزه

برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آیا می دانید کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

آیا می دانید کاشت ابرو با چه روش هایی انجام می شود؟

 

تعداد افراد کمی وجود دارند که تا به امروز اسم کاشت ابرو به گوششان نرسیده باشد. اما باید این را هم در نظر گرفت که همه آنها اطلاع دقیقی از این عمل و چگونگی انجام آن و روشهای کاشت ابرو ندارند و همچنین نمیدانند چه کسانی مناسب این روش درمانی هستند.

یکی از مهمترین مسائل در صورت هر فرد، داشتن ابروهای پرپشت و جذاب است. کاشت موجب میشود شما بهصورت دائمی صاحب چنین ابروهای زیبایی شوید و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با کاشت ابرو طبیعی و انواع روشهای درمانی آن آشنا کنیم. پس تا آخر مطلب با ما همراه شوید.

نکات مهم در مورد کاشت ابرو

ابرو در زیباکردن صورت دارای نقش بسیار مهمی است. مثلا تصور کنید شما اگر بدون آن بودید، چه شکلی می شدید؟ کاشت طبیعی امروزه این مشکل را حل کرده که البته طرفداران بسیاری هم دارد. کاشت ابرو هم نیز مانند کاشت مو انجام میشود در هر 2، فولیکولهای مو از پشت سر و کنار گوش بهوسیله دستگاههای مخصوص بیرون کشیده و برای کاشت مورد استفاده قرار میگیرند.

مراجعین به کلینیکهای معتبر میتوانند هم زن و هم مرد باشند و دلایل هرکدام با یکدیگر کاملا متفاوت است. مثلا برخی از افراد در اثر بیماری، ابروهایشان کمپشت شده یا کامل می­ریزد؛ این در حالی است که ابروهای برخی دیگر در اثر حادثه دچار شکستگی و ریزش می­ شود.

باید بگوییم اشخاصی که دیگر نمیخواهند تاتو و میکروبلیدینگ انجام دهند، یا افرادی که در گذشته به­ دلیل دست­ کاری کردن بیش از حد ابرو، آنها را باریک کرده­ اند، می­توانند از خدمات پهن­ کردن ابرو بهره­ مند شده و ظاهر خود را طبق استانداردهای مد، پیش ببرند.

روشهای کاشت ابرو برای هر فرد بهیک صورت انجام نمیشود، بلکه برای هر شخصی متناسب با شرایط آن اجرا خواهد شد. در ادامه بهصورت مفصل درباره روش‌‌های اجرایی و درمانی آن صحبت خواهیم کرد.

روشهای کاشت ابرو

بعد از توضیح و آشنایی شما با کاشت، حال نوبت به انواع روش های کاشت ابرو میرسد. کاشت ابرو در روشهای مختلفی انجام میشود. اینکه کدام روشانجام شود، بستگی به شرایط مراجعهکننده و نظر متخصص دارد.

البته شما باید ابتدا بهترین و معتبرترین کلینیک کاشت ابرو تهران را پیدا و به آن مراجعه کنید. چراکه برخی از کلینیکهای نامعتبر، علاوهبر عواقب ناشی از بیماریها، میتوانند با انجام روشهایی که مناسب شما نیستند، ابروهایتان را به فرمی در بیاورند که تغییر و اصلاح آنها دیگر هیچ فایدهای ندارد.

در ادامه میخواهیم شما را با 2 نوع روش کاشت ابرو آشنا کنیم که پزشک­تان متناسب با شرایط شما یکی از آنها را انتخاب میکند. البته گاهی اوقات متخصصان از هر 2 روش باهم استفاده میکنند.

کاشت ابرو به روش FUT

 یکی از روش های کاشت ابرو، FUT است. در این روش پس از معاینه شخص، در یک روز معین ­شده، او را برای اجرای کاشت آماده میکنند. کسانی میتوانند این را تکنیک بهکار ببرند که دارای ابروی کمپشت یا نازک هستند یا به هر علت خاصی بخشی از موهای ابرویشان را از دست دادهاند.

در این روش فولیکولهای مو با برداشت یک نوار باریک و کوچک در عرض 1.5 سانتیمتر از پشت سر انجام میشود. این کار بهوسیله ابزارهای مخصوصی اجرا خواهد شد و برای اینکه کمترین زخم در آن محل بهوجود بیاید، پزشک شما باید مهارت بسیار بالایی داشته باشد.

کاشت ابرو به روش FIT

با توجه به اینکه در بالا ذکر کردیم، روش های کاشت ابرو با یکدیگر متفاوت هستند. در تکنیک FIT خبری از نوار نیست و فولیکولهای مو را از پشت سر، با استفاده از یک سری ابزار کوچک به ­نام پانچ برداشت میکنند که نیازی به ایجاد زخم زیاد و بخیهکردن نخواهد بود و زیباجویان با عوارض جانبی کمتری پس از عمل روبهرو خواهند شد.

در این تکنیک بهوسیله پانچ در اطراف ریشه مو و در پشت سر، برش کوچکی ایجاد میشود و فولیکولهای مو و بافتهای اطراف آن استخراج خواهند شد که قبل از شروع این کار، بیحسی موضعی در ناحیه بانک مو انجام میشود.

لازم به ذکر است با توجه به کوچکبودن برشها، فرد احساس درد نمیکند. اما پس از اتمام اثر ماده بیحسی، فرد درد بسیار خفیفی را تجربه خواهد کرد که با یک داروی مسکن بهراحتی کنترل میشود.

 

آیا می دانید کاشت ابرو با چه روش هایی انجام می شود؟

مزایای روش های کاشت ابرو FIT و FUT

روش های کاشت ابرو هر کدام دارای مزایای مختلفی هستند که در ادامه به آنها میپردازیم.

مزیت­ های کاشت ابرو با روش FUT

با اینکه امروزه از روش FIT بسیار استقبال میشود، اما بهدلیل مزایای خوب کاشت ابرو به روشFUT، اکنون هم این تکنیک طرفداران بسیاری دارد که مزایای آن به شرح زیر است:

  • برداشت سریع مو در مدتزمان کوتاه
  • ایجاد تراکم بیشتر در کاشت
  • قیمت مناسب
  • عدم نیاز موها به کوتاه­ شدن
  • بهوجود آوردن ابروهای کاملا طبیعی
  • عدم فرورفتگی یا برجستگی پوست سر

مزایای کاشت ابرو به روشFIT

این روش نیز مانند روش FUT از مزایای مختلفی برخوردار است که در ادامه با آنها آشنا میشوید:

  • بهبود زخمهای ریز ایجاد شده در مدتزمان کوتاه
  • خونریزی بسیار کم
  • باقی­ نماندن جای زخم
  • کم ­بودن عمق برش
  • دقت بالای ابزار استخراج فولیکولهای مو
  • عدم ایجاد اسکار
  • عدم نیاز به پانسمان یا مراقبت­های خاص
  • ایجاد ابروهای کاملا طبیعی

نکته ­های مراقبتی در استفاده از روش های کاشت ابرو FIT و FUT

نکات مهمی که بعد از انجام این عمل بهوسیله هر 2 روش انجام میشود نیز به شرح زیر است:

  • تا یک ماه بعد از کاشت، از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • نوشیدن آب کافی در روزهای اولیه پس از کاشت مهم است.
  • به­ هیچ­ عنوان ابروهای خود را ماساژ ندهید.
  • تا 48 ساعت، ابروهایتان را شستشو ندهید.
  • با حوله صورت خود را پاک نکنید.
  • در طول دوران بهبود ابروها، حتما از میوه و سبزیجات استفاده کنید.
  • تا زمانی که متخصص توصیه نکرده استخر، سونا و جکوزی نروید.
  • برای جلوگیری از سرایت عفونت به پوست، از رفتن به محیطهای آلوده اجتناب کنید.
  • سعی کنید در زمان خواب سر خود را نسبت به بدن بالاتر نگه دارید.

جمعبندی

افراد زیادی هستند که ممکن است بهدلایل مختلفی از جمله ژنتیک، وراثت، بیماری و حوادث مختلف دچار ریزش یا طاسی ابرو شوند.

کاشت یکی از بهترین راه­ها برای ایجاد ابروی زیبا و همچنین دائمی برای آنهاست که دارای روشهای مختلفی است و هر یک از روش های کاشت ابرو متناسب با شرایط و نظر متخصص برای زیباجو تعیین میشود و گاهی اوقات از هر 2 روش بهطور همزمان استفاده میشود.

نی نی های بامزه
نی نی های بامزه برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋