azinblog

azinblog

بررسی اخبار خودرو

نگاهی به خودرو تویوتا پریوس 2023

به نظر می رسد که تمرکز تویوتا بر روی عملگرایی برای سال 2023 تغییر کرده است. علاوه بر ظاهر جدید و چرخ های 19 اینچی اختیاری، تویوتا به پریوس یک باتری لیتیوم یونی کوچکتر و سبک تر، یک موتور الکتریکی ارتقا یافته و در مجموع تا 75 اسب بخار بیشتر قدرت داد.

 


وقتی از تویوتا در مورد تغییرات پرسیدیم، نمایندگان به ما گفتند که استایل در اولویت قرار دارد و کلمه تهاجمی در توصیف ظاهر جدید خودرو کاربرد زیادی دارد. فقط یک مشکل وجود دارد: در حال حاضر به اندازه کافی خودروهای گازسوز، هیبریدی و برقی با ظاهر تهاجمی برای هر کسی که می‌خواهد وجود دارد. پریوس همیشه مخالف این اصل بود، و رانندگان پریوس همیشه هاچ‌بک کوچک احمقانه‌شان را انتخاب می‌کردند.
هنگامی که مدل 2023 خود را بخریم، به محض اینکه به فروش برسد، درک بهتری از اینکه آیا به اندازه کافی از جذابیت های خروجی باقی می مانند یا خیر، خواهیم داشت. ما گمان می‌کنیم که آزمایش‌های صرفه‌جویی در مصرف سوخت و اتاق بار ما خیلی از داستان‌ها را بازگو کنند.

نسخه هیبریدی تویوتا پریوس 2023

 

پریوس آن چیزی نیست که بود و خدا را شکر به خاطر آن، با تویوتا پریوس 2023 جدید خود، خودروسازی که هیبریدی را محبوب کرده است، پریوس به تدریج در پس زمینه محو شد زیرا تویوتا یک نسخه هیبریدی از تقریباً هر مدل و مدلی را در خط تولید خود اضافه کرد. اما تا حد زیادی به لطف ظاهر جدید شگفت‌انگیز و قدرتی بسیار بیشتر از آنچه از یک خودروی شاسی بلند انتظار می‌رود، پریوس در مرکز صحنه بازگشته است و در بیشتر موارد، آخرین نوبت ستاره خود را به دست آورده است.

نقطه قوت

  • ظاهر خوب خیره کننده
  • برد رانندگی طولانی
  • صفحه نمایش لمسی 12 اینچی موجود

نقطه ضعف

  • دید عقب ضعیف
  • فضای سر صندلی عقب به خطر افتاده است
  • بدون دریچه هوای صندلی عقب

بررسی صادقانه

بیایید صادق باشیم، تویوتا پریوس در سال های اخیر به نوعی چرت و پرت بوده است. تویوتا پریوس 2023 این دراز کشیدن را قبول نمی کند. با کفش های نو و کت و شلوار تازه بیرون می آید و می رقصد. تویوتا امیدوار است که هیبریدی به روز شده در این چرخش در سالن رقص، چشمان شرکای جدیدی را به خود جلب کند. حتی لژیون طرفداران وفادار هیبریدی می‌تواند در صورت عدم اجرای پریوس، سر جمعی خود را به سمت یک شیار جدید بچرخاند.

این تولد دوباره پریوس فقط یک تعمیر اساسی آرایشی نیست. تویوتا دوز جدیدی از اسب بخار و گشتاور تزریق کرد، سیستم تعلیق و فرمان را ارتقا داد و به طور استاندارد به ترمز نگه داشت. پایین‌تر، عریض‌تر و طولانی‌تر است و بینندگان کنجکاو را برانگیخته است که بپرسند: آیا واقعاً یک پریوس است؟ اگر نسل قبلی عمداً سرپیچی و گیک بود، نسل جدید با پیچیدگی بیشتر و سواری لذت‌بخش‌تری وارد اتاق می‌شود. درست است، پریوس نگرش کاملاً جدیدی دارد و پیشرفت آن کاملاً آشکار است.

منبع:

azinblog

caranddriver

 

azinblog
azinblog بررسی اخبار خودرو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋