azinblog

azinblog

بررسی اخبار خودرو

تصاویر لکسوس ES 350 2022

تغییرات تدریجی سدان لکسوس ES 350 2022 را از طراحی مجدد مدل سال 2019 آن، از جمله یک ES 250 چهار سیلندر چهار چرخ متحرک در سال 2021، تازه نگه داشته است. اما ES 2022 بهترین نسخه تاکنون است – و نیازی به این نداشت. کل بازطراحی یا حتی یک تجدید قابل توجه برای رسیدن به آنجا. تنها چیزی که طول کشید یک صفحه نمایش لمسی بود.

 

 در کلاس سدان‌های لوکس کوچک و اسپرت، ES 350 گزینه‌ای راحت و بی‌صدا باقی می‌ماند که بهترین تجربه را در نسخه‌های غیر F اسپورت خود دارد.

در طول سال‌ها و در طول نسل‌های سدان لکسوس ES، رانندگان عمدتاً مولتی مدیا و سایر ویژگی‌های خودرو را از طریق یک کنترل‌کننده تاچ‌پد ضعیف یا یک جوی استیک پلاریزه کنترل می‌کردند. من جوی استیک 2014-18 را به تاچ پد جدیدتر ترجیح دادم، اما هیچکدام عالی نبودند.

 

شاسی بلند لکسوس NX 2022 بازطراحی شده دارای یک سیستم کاملاً لمسی جدید است و در حالی که ES 2022 کنترل پد لمسی خود را حفظ کرده است، بهترین ارتقاء آن یک صفحه نمایش لمسی جدید برای جایگزینی صفحه نمایش غیر لمسی قبلی است. این به ES 250 و ES 350 قابلیت استفاده ای را می دهد که از یک ماشین جدید انتظار داریم، از جمله توانایی استفاده از Apple CarPlay و Android Auto همانطور که در نظر گرفته شده است: با لمس. Apple CarPlay حتی در سراسر صفحه نمایش کشیده می شود، که این روزها با افزایش نمایشگرهای بزرگ در خودروها، امری مسلم نیست. من یک تریم فوق‌العاده لوکس ES 350 را آزمایش کردم و صفحه‌نمایش لمسی 12.3 اینچی آن وضوح و کیفیت بالایی داشت، با همان گرافیک واضحی که قبلاً همراه با عملکرد صفحه‌نمایش لمسی جدید آن بود – که باعث آه تسکین شد. . (یک صفحه نمایش لمسی کوچکتر 8 اینچی استاندارد است.)

 

لکسوس با تبدیل صفحه نمایش خود به صفحه نمایش لمسی، دستگاه جدید را 4.3 اینچ نزدیکتر از صفحه نمایش غیر لمسی خروجی به راننده قرار داد. این یک جابجایی محسوس است که صفحه نمایش را درست در فاصله بازو قرار می دهد. شاسی بلند لکسوس RX 350 به‌روزرسانی مشابهی را برای سال 2020 دریافت کرد، اما صفحه نمایش برای دسترسی آسان کمی دور ماند. این مورد در ES نیست. این مانند تعویض دنده دستی مزدا MX-5 میاتا است: دقیقاً همان جایی که شما می خواهید و انتظار دارید.

منبع : آذین بلاگ

azinblog
azinblog بررسی اخبار خودرو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋