azinblog

azinblog

بررسی اخبار خودرو

تصاویر هیوندای النترا 2021 Hyundai Elantra

نسل هفتم سدان محبوب هیوندای النترا در طی یک رویداد ویژه در هالیوود، کالیفرنیا همانطور که در 17 مارس 2020 وعده داده شده بود، معرفی شد.

 

Elantra 2021 جاه طلبی های شرکت را برای ترکیب طراحی زیبا، اسپرت، فناوری هیبریدی و برای اولین بار در این کلاس بی سیم پیاده سازی می کند. قابلیت اتصال برای Android Auto و Apple CarPlay. این خودرو دارای دینامیک فوق العاده و تجربه سفر شگفت انگیزی برای راننده و سرنشینان داخل کابین خواهد بود. برنامه ریزی شده است که تولید در پاییز 2021 در اولسان، کره و هیوندای موتور ساخت آلاباما آغاز شود، زیرا اولین فروش آن باید تا پایان سال 2021 آغاز شود. برای بازار خودرو کره، این مدل نام دیگری به نام آوانته خواهد داشت.

 

نسل هفتم النترا با یک پلتفرم کاملاً جدید عرضه می شود. این باعث می شود فاصله بین دو محور طولانی تر با 2 سانتی متر و طول آن با 5.56 سانتی متر افزایش یابد. همچنین عرض خودرو 2.54 سانتی متر نسبت به قبل بیشتر شده و ارتفاع کلی آن نیز 2 سانتی متر کاهش می یابد. اگرچه این تغییر ممکن است بسیار کم به نظر برسد، اما در واقع با تغییر ابعاد داخلی، ظاهر خودرو را تغییر می‌دهند. به طور کلی، کابین جادارتر از مدل قبلی است. پویایی و طراحی اسپرت ویژگی های اصلی هیوندای النترا 2021 است. سبک زیبایی شناسی تازه نتیجه خطوط و سطوح غیر متعارف است که قبلاً در صنعت خودرو دیده نشده است.

ترکیب سه خط در یک نقطه، عنصر اصلی است که برای سال ها توسط طراحان خودرو اجتناب می شود. این عنصر اصلی برای دستیابی به اثر جواهرات هندسی یا به اصطلاح “طراحی پارامتریک” النترا است. این عنصر خاص روحیه منحصر به فرد و موقعیت قدرتمندی را برای خودرو فراهم می کند. جلوپنجره آبشاری عریض به آرامی چراغ‌های جلو و چراغ‌های راهنما را ادغام می‌کند. کل ساختار فاسیا ظاهری جسورانه و جسورانه از Elantra جدید را تشکیل می دهد. نمای جانبی وسیله نقلیه کشیده و پایین آمده است و طراحی پارامتریک خاص جلوه جواهری را ارائه می دهد. این عناصر کاملاً با موضوع Parametric Dynamics چرخ ها با اندازه های 15 تا 17 اینچ مطابقت دارند. قسمت عقب با خط گسترده ای که از صندوق عقب عبور می کند و تا لبه های خودرو کشیده می شود مشخص می شود. چراغ‌های عقب طراحی خلاقانه‌ای را ارائه می‌کنند که توسط سازنده «H-Tail Lamp» نامیده می‌شود، به دلیل شباهت حرف H نشان‌واره. انبوهی از عناصر جواهر مانند در عقب، مفهوم پارامتریک خودروی لوکس هیوندای را اضافه می‌کند.

 

راننده با ورود به کابین هیوندای النترا 2021 حال و هوای یک کابین هواپیما را احساس می کند. موقعیت عریض پایین تر از درب تا کنسول مرکزی واقعاً چشمگیر است. رابط بزرگ از دو صفحه نمایش 10.25 متصل بزرگ تشکیل شده است که تجربه ای آینده نگرانه را نه تنها برای راننده 4 بلکه برای همه سرنشینان داخل کابین فراهم می کند. صفحه نمایش زاویه دار شکل، دسترسی و کنترل آسان به عملکردهای مختلف و گزینه های اطلاعات سرگرمی را فراهم می کند. همچنین انواع مختلف اتصال را ارائه می دهد. موقعیت بالای کنسول مرکزی چیدمان راننده محور کابین را تکمیل می کند. تریم وسط درها بلند و کم است و شبیه طراحی کوپه است، در حالی که دستگیره‌های پایین قرار گرفته در داخل ظاهری اسپرت به النترا 2021 ارائه می‌کند. ملانژی دو رنگ بر طرح‌بندی متمرکز بر انسان حتی در سبک درب تأکید می‌کند.

azinblog
azinblog بررسی اخبار خودرو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋