azimmedia.bl1

azimmedia.bl1

چگونه اینستاگرام را دی اکتیو کنیم ؟

گاهی اوقات به دلایلی تصمیم می‌گیریم که از حساب اینستاگرام خود خارج شویم. از آنجا که حذف دائمی حساب اینستاگرام راه برگشتی برای شما باقی نمی‌گذارد، بهتر است که دیلیت اکانت موقت پیج اینستاگرام را امتحان کنید. اگر دی اکتیو اینستاگرام را انجام دهید، بعدا می‌توانید با بازگردانی پیج دی اکتیو شده اینستاگرام به صفحه خودتان دسترسی داشته باشید.

اما دی اکتیو اینستاگرام چیست ؟غیر فعال کردن حساب اینستاگرامتان به صورت موقت را دی اکتیو اینستاگرام م یگویند. غیرفعال کردن حساب اینستاگرام یک راه آسان برای دور ماندن از شبکه‌های اجتماعی است. حتی قبل از اینکه حساب خود را به طور کامل حذف کنید، کمی از این فضا دور بمانید تا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید برای همیشه از اینستاگرام خارج شوید یا خیر! این کار خیلی ساده است، اما نمی‌توان آن را با گوشی انجام داد. بلکه باید از طریق مرورگر وارد حساب کاربری شد و از طریق اطلاعاتی مانند نام کاربری و رمز عبور، مراحل حذف موقت پیج اینستاگرام را انجام داد.

آموزش دی اکتیو اکانت اینستاگرام

برای دی اکتیو اینستاگرام :

  • مرورگر دسکتاپ خود را باز کنید.
  • وارد وبسایت اینستاگرام شوید.
  • با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری شوید.
  • روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • Edit Profile را انتخاب کنید.
  • به پایین صفحه بروید و در گوشه سمت چپ پایین صفحه، Temporarily Disable My Account را انتخاب کنید.
  • وقتی از شما سوال می‌شود که چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.
  • رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.
  • روی Temporarily Disable My Account کلیک کنید.
  • در نهایت با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که دوباره می‌توانید پیج خود را لاگین کنید.

نکته: به خاطر داشته باشید که با این کار فالوورهای شما نمی‌توانند پیج و محتوای شما در اینستاگرام را ببینند؛ و زمانی که مجددا وارد پیج خود شوید و لاگین کنید، فالوورها می‌توانند پیج شما را مشاهده کنند. 

دی اکتیو اینستاگرام موقت تا چه مدت امکان‌پذیر است؟

اصلا نگران این موضوع نباشید. تا زمانی که دوست داشته باشید، می‌توانید اکانت خود را دی اکتیو نگه دارید. هر زمان که بخواهید می‌توانید وارد اینستاگرام شوید و با نام کاربری و رمز عبور خود لاگین شوید. فقط فراموش نکنید که رمز عبور و ایمیلی که با آن این اکانت را ساخته‌اید، به خاطر بسپارید.

تنها یک محدودیت در این زمینه وجود دارد. شما تنها یک بار در هفته می‌توانید دی اکتیو کردن اینستاگرام را انجام دهید. بنابراین اگر غیر فعال کردن موقت اکانت اینستاگرام را انجام دادید، دوباره وارد سیستم شدید و خواستید آن را دوباره دی اکتیو کنید، باید یک هفته منتظر بمانید.

آیا با دی اکتیو اینستاگرام فالوورهایمان را از دست می‌دهیم؟

اگر نگران این موضوع هستید که با دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام فالوورهایتان را از دست می‌دهید، باید بگوییم که اصلا نگران نباشید. اینستا همه داده‌ها و اطلاعات حساب شما را بعد از دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام ذخیره می‌کند و شما با اکتیو کردن اینستاگرام می‌توانید باز هم به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید.

اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که وقتی پیج خود را دی اکتیو می‌کنید، فالوورهای شما دیگر نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و بعد از رفع دی اکتیو اینستاگرام دوباره به شما دسترسی دارند. پس به دلیل عدم دسترسی به صفحه شما و مخفی بودن آن، امکان آنفالو کردن هم وجود ندارد.

azimmedia.bl1
azimmedia.bl1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋