آذرخش دکور

آذرخش دکور

تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کابینت فلزی بهتره یا ام دی اف ؟

کابینت های آشپزخانه را می توان از متریال های مختلفی ساخت دو مورد از آن ها فلز آلومینیوم و ام دی اف است که کاربرد زیادی در کشور ما دارد. اما کدام یک برای ساخت کابینت بهتر است ؟ 

قطعا ام دی اف متریال بهتری می باشد چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم از نظر معایب بهتر از فلز است. کابینت های فلزی قدیمی بوده و به اصطلاح دمده شده اند در حالی که جدید ترین ترند های روز کابینت سازی با ام دی اف ساخته می شوند.

از طرفی نمی توان مدل های متنوع را با فلز اجرا کرد در حالی که شما می توانید از سبک مدرن تا کلاسیک را با ام دی اف بسازید. برای مثال کابینت هایگلاس ممبران روکش چوب و انزو  و....که از محبوب ترین مدل های امروز بازار هستند همگی با ام  دی اف ساخته می شوند و قیمت تمام شده مناسبی دارند. 

 

یکی دیگر از معایب بزرگی که کابینت های فلزی وارد است سنگین تر بودن آن هاست در ضمن زنگ زدن و خوردگی به مرور زمان بیشتر خودش را در ان ها نمایان می سازد. این درحالی است که سبک وزن بودن کابینت  ام دی اف نصب آن را بسیار ساده تر می کند و از سویی رطوبت تاثیر کمتری روی آن دارد چرا که بهتر می توان آن را عایق بندی کرد. در صورت باد کردن به خاطر رطوبت نیز به راحتی می توان ان قسمت باد کرده را تعمیر کرد و یا درب را تعویض نمود.

آذرخش دکور
آذرخش دکور تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋