آذرخش دکور

آذرخش دکور

تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

آشپزخانه ای زیبا با کابینت های انزو

کابینت های آشپزخانه تنوع ظاهری بسیار زیادی دارند و این ظاهر کار آن هاست که سبک دکوریشان را تعیین می کند اما به طور کلی مدل های مدرن و ساده بیشترین محبوبیت را دارند. یکی از دیزاین های خیلی خاص و کمتر دیده شده کابینت ها طرح انزو می باشد. مدل کابینت انزو در ابتدا توسط یک شرکت ایتالیایی مطرح شد و سپس به سرعت در اروپا و بعد در کشور ما به عنوان یکی از ارکان اصلی آشپزخانه های مدرن شناخته شد. 

جنس کابینت های انزو

بدنه و اسکلت کابینت های انزو از ام دی اف ساخته شده است و در اصل در زیر مجموعه کابینت های ام دی اف قرار می گیرند. اسکلت ام دی اف سرعت ساخت آن ها را بالاتر برده و نصبشان را راحت و کم هزینه تر می کند از سویی مقاومت بسیار بالایی دارند و قیمت تمام شده نیز نسبت به مدل های تمام چوب بسیار کمتر خواهد بود. 

نحوه ساخت :

 

پس از ساخت بدنه و اسکلت درب کابنیت ها که خود نیز از تخته ام دی اف ساخته شده است وارد دستگاه سی ان سی می شود و این دستگاه طرح انزو را روی آن اجرا می کند. این طرح بسیار ساده است و درب های آن یک منحنی رو به داخل خواهند داشت.

پس از اجرای طرح روی درب رنگ مخصوص پلی استر یا پلی اورتان روی درب ها و اسکلت زده می شود فرایند رنگ زدن باید توسط تیم مجرب و متخصص انجام شود تا سطح کار صاف باشد و جلای طرح انزو را داشته باشد.

مزیت های کابینت انزو :

مقاومت در برابر رطوبت به خاطر سطح رنگی چند لایه از پلی استر یا پلی اورتان یکی از عمده ت رین ویژگی ها و مزایای این دسته از کابینت ها به شمار می رود.از طرفی مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عدم تغییر رنگ به خاطر چربی و اشعه یو وی این کابینت ها ظاهر شیک خود را حفظ می کند. طراحی کلی این کابینت ها و سادگی ظاهر و کاربردی بودنشان آن ها را به یکی از گزینه های ایده آل برای آشپزخانه های کوچک بدل می کند.

 

آذرخش دکور
آذرخش دکور تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋