آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

سخنان خاتمی درباره زمان حمله ایران به اسرائیل

خطیب نماز جمعه تهران گفت: معنای خونخواهی از خون هنیه، انتقام سخت از رژیم صهیونیستی است اما اینکه کی، چگونه و کجا بزنیم با تدبیر مقامات ایران انجام می‌شود. مقامات رژیم صهیونیستی را در اضطراب نگه می‌داریم، اما انتقام جانانه می‌گیریم.

ایسنا: خطیب نماز جمعه تهران گفت: معنای خونخواهی از خون هنیه، انتقام سخت از رژیم صهیونیستی است اما اینکه کی، چگونه و کجا بزنیم با تدبیر مقامات ایران انجام می‌شود. مقامات رژیم صهیونیستی را در اضطراب نگه می‌داریم، اما انتقام جانانه می‌گیریم.

حرف‌های خاتمی درباره زمان حمله ایران به اسرائیل

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه) تهران گفت: سراسر کشور بوی اربعین می‌دهد و رزمایش بزرگ حسینی را شاهدیم.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) فضیلت را در اختیار داشتن زبان و نیکی به دیگران می‌دانند. ایشان نقصان را هم این گونه تعریف کرد «چیزی که به تو مربوط نمی‌شود را مگو؛ گفتن این نوع سخنان، نقصان است.»

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: ۱۵۰۰ عمود و علم بین نجف و کربلا وجود دارد و برخی این مسیر را با عشق و گریه طی می‌کنند. افراد ناتوان، کودکان و افراد با عشق به اربعین می‌روند. از مردم و دولت عراق برای میزبانی از زائران ایرانی امام حسین (ع) تشکر می‌کنم.

خاتمی با گرامیداشت روز خبرنگار تصریح کرد: قصه خبرنگاران و رسانه‌ها مسئله جدی باید تلقی شود. در دنیا فکر و فرهنگ و رفتار از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران مدیریت می‌شود. ایام ماه صفر نیز ایام حماسه سازان بزرگ عاشوراست. نقشه یزید انکار کل غائله کربلا و عاشورا بود. حضرت زینب بود که به مردم گفتند که پدرشان را با شکنجه و با لب‌های تشنه کشتند. کاروان بازمانده کربلا خبرنگاران صحنه کربلا بودند. خبرنگاران در عرصه جهاد تدوین نقش تاثیرگذاری دارند که قابل کتمان نیست. شاهد کشته شدن تعداد زیادی خبرنگار در غائله غزه هستیم.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه تصریح کرد: جنایت شهادت اسماعیل هنیه و جنایات غزه با مباشرت رژیم صهیونیستی انجام شد. این رژیم قاتل، مفسد و محارب است. حق چنین رژیمی «مرگ بر اسرائیل» است. جنایات بیش از ۱۰ ماهه غزه با پشتیبانی امریکا انجام شده است. هیچ تردیدی نیست که در همه جنایات غزه آمریکا مسبب اقدامات رژیم اسرائیل است. اسرائیلی‌ها با حمایت آمریکا بیش از ۴۰ هزار فلسطینی را کشتند. افرادی که در داخل و خارج، آمریکا را تطهیر می‌کنند نیز در تمام جنایات اسرائیل و آمریکا شریک هستند. معنای خونخواهی از خون هنیه، انتقام سخت از رژیم صهیونیستی است اما اینکه کی، چگونه و کجا بزنیم با تدبیر مقامات ایران انجام می‌شود. مقامات رژیم صهیونیستی را در اضطراب نگه می‌داریم اما انتقام جانانه می‌گیریم.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋