آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

خشکی پوست را با روغن مرطوب کننده از بین ببرید

رفع خشکی پوست با روغن رطوبت رسان

خشکی پوست یکی از معضلاتی است که اغلب افراد با آن درگیر هستند. پوست به‌عنوان یک لایه محافظ اغلب در معرض خطرات و آسیب‌های بسیاری قرار می‌گیرد که خشکی نیز یکی از آن‌ها است. این لایه مستحکم و پیچیده که اولین خط دفاعی بدن است، نیاز به مراقبت دارد تا ازاین‌طریق بتواند وظیفه اصلی خود که مراقبت از اندام‌های درونی بدن بوده را به‌درستی انجام دهد.

دررابطه‌با خشکی بخش‌های مختلف پوست که امروز به یکی از مشکلات جدی تبدیل شده، راه‌حل‌های بسیاری ارائه شده است. انواع متنوع روغن‌ها، کرم‌ها، اسکراب و سایر این محصولات همگی از محصولاتی هستند که برای رفع معضلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درنظرگرفتن این موضوع که استفاده از هر محصول باید با توجه به کارایی و فواید آن صورت بگیرید یکی از مهم‌ترین موارد در این زمینه است که در ادامه به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر خشکی پوست

خشکی پوست که از آن در علم پزشکی به‌عنوان درماتیت یاد می‌شود، از معضلاتی است اغلب همه افراد حتی برای مدت‌زمانی کوتاه با آن مواجه شده‌اند. خشکی پوست به‌خصوص پوست صورت از مواردی است که اگر رفع نشود ممکن است آسیب‌های جدی‌تری به‌همراه داشته باشد. عوامل بسیاری می‌توانند موجب خشکی پوست شوند که در ادامه به بررسی و تشریح کامل برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

  • تغییر شرایط جوی یا همان تغییر آب‌وهوا در فصول مختلف به‌خصوص فصل زمستان یکی از دلایل اصلی ابتلاء اکثر افراد خصوصا کودکان به معضل خشکی پوست است.
  • قرارگرفتن و استفاده مداوم از محصولات گرمایشی مثل شومینه، گاز، اجاق‌های هیزمی، بخاری‌های فضایی و سایر موارد همگی با تبخیر آب بدن و افزایش حرارت و ایجاد هوای خشک می‌توانند موجب خشکی پوست شما شوند.
  • استفاده مداوم از دوش آب گرم نیز باعث آسیب‌دیدن بافت پوست می‌شود؛ در نتیجه پوست کم‌کم مقاومت خود را از دست داده و اغلب با خشکی ار دست‌دادن کارایی خود را نمایش می‌دهد..
  • استفاده از برخی شویند‌ه‌های قوی، صابون‌های نامرغوب و بی‌کیفیت و برخی محصولات دیگر نیز درصورت ناسازگاری با پوست می‌توانند باعث ایجاد خشکی پوست شوند.
  • حساسیت فصلی و کمبود ویتامین‌ نیز از مواردی هستند که قشر کمی درگیر آن می‌شوند. هرچند این معضل نیز می‌تواند موجب خشکی پوست شود؛ اما نمی‌توان آن را یکی از دلایل رایج ابتلا به مشکل خشکی پوست دانست.

آنچه که در این بخش تشریح شد برخی از مهم‌ترین عوامل ابتلاء به خشکی پوست هستند. هریک از این موارد چنانچه برای شما نیز پیش آمد بهتر است در اولین فرصت نسبت به درمان آن اقدام کنید. برای درمان خشکی پوست نیز 2 راه وجود دارد؛ در مراحل ابتدایی استفاده از برخی محصولات توصیه می‌شود و چنانچه مشکل شما جدی بود مراجعه به پزشک متخصص پوست بهترین اقدامی است که می‌توانید انجام دهید.

استفاده از روغن رطوبت رسان بدن ژنوبایوتیک برای درمان خشکی پوست

رفع خشکی پوست با روغن رطوبت رسان

روغن‌های رطوبت رسان محصولاتی هستند که از دیرباز کاربرد داشتند و امروز نیز با اصلاح ساختار و ارتقاء کیفیت این محصولات همچنان برای درمان بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اغلب افراد روغن بدن را صرفا محصولی می‌دانند که برای رفع خستگی و ماساژ بدن از آن استفاده می‌شود؛ اما این تصور خلاف واقعیت است.

روغن‌های مناسب بدن اغلب کارایی و کیفیت بالایی دارند، یکی از این انواع روغن‌های بدن را باید روغن رطوبت رسان بدن ژنوبایوتیک دانست. این محصول فوق کاربردی حاوی مقادیر مختلف برخی مواد اولیه مانند روغن CBD که خود به تنهایی جزء رطوبت‌رسان‌های قوی قرار گرفته و یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند نیز است.

این محصول ویژگی‌های بسیاری دارد که سبب محبوبیت آن شده است، از این ویژگی‌ها می‌توان به مواردی که در ادامه ذکر می‌شود اشاره داشت. داشتن ویتامین E و تامین ویتامین مورد نیاز بدن، داشتن بافتی سبک و تامین‌کننده تغذیه پوست، وجود روغن آووکادو شاهدانه در این ترکیبات، همگی از مواردی هستند که استفاده از این روغن پوست را برای اکثریت ضروری ساخته‌اند.

از مزایای این محصول نیز می‌توان به مواردی از قبیل آرامش‌بخش‌بودن، تامین رطوبت مورد نیاز پوست در طولانی‌مدت، کاهش استرس و خطوط عصبی پوست، تنظیم چربی و افزایش شادابی و سایر موارد اشاره داشت.

استفاده از این روغن یکی از بهترین راه‌ها برای رفع خشکی پوست به‌شمار می‌آید. تنها بخشی از کیفیت این محصولات مستلزم خرید از فروشگاه‌ها یا وب‌سایت‌های معتبر است، چراکه این موضوع خود تا حدود زیادی به مخاطب از بابت خرید نیز احساس خوبی منتقل می‌کند.

رفع خشکی پوست با روغن رطوبت رسان

خرید روغن رطوبت رسان بدن که امروز اغلب با نام ژنوبایوتیک عرضه می‌شود، یکی از موارد مهمی است که باید با دقت انجام شود. وجود محصولات فیک از مهم‌ترین دلایلی است که توصیه می‌کنیم قبل‌از خرید محصول به آن توجه شود. خرید روغن بدن یا حتی انتخاب و خرید روغن رطوبت رسان بدن ژنوبایوتیک  باید از عرضه‌کنندگان معتبری مانند سریتا انجام شده و محصولات اورجینال را در اختیار مردم قرار داد.

معرفی کامل روغن رطوبت رسان بدن ژنوبایوتیک

اغلب برای افرادی که به‌طور جدی درگیر معضل خشکی پوست هستند، پیداکردن یه مرطوب‌کننده قوی که با انواع پوست سازگار باشد کار دشواری به‌نظر می‌رسد. اما حالا با وجود تولید و عرضه عمده این محصول یا همان روغن ژنوبایوتیک دیگر برای درمان خشکی پوست نیاز به جست‌وجو نیست. این روغن صورت و بدن علاوه‌بر رطوبت رسانی کم‌نظیر خود از تخریب و آسیب‌دیدن بافت اصلی ‌DNA نیز جلوگیری می‌کند.

مزایای اصلی این محصول را در بخش قبلی تا حدودی به‌طور کامل بیان کردیم. اما از تاثیری که این روغن بر افزایش شادابی و جوان‌سازی پوست دارد نمی‌توان به‌هیچ‌عنوان ساده گذشت. از ژنوبایوتیک نمی‌توان به‌عنوان محصولی ساده یاد کرد بلکه بافت سبک و جذب سریع این روغن 2 ویژگی مثبت این محصول است که با بازخوردهای مثبت فراوانی همراه شده‌اند.

سهولت در استفاده، مناسب بودن محصول برا انواع پوست با هر تناژ رنگی، نفوذ و پاک‌سازی عمیق پوست از آلودگی تمایز این محصول با سایر محصولات است. این محصول نه‌تنها خاصیت ضدالتهابی داشته و آسیبی به پوست شما وارد نمی‌کند، بلکه اثر آنتی‌اکسیدانی یا همان تسکین‌دهندگی دارد.

برای استفاده از این محصول نیز پس‌از شست‌وشوی تمیز و کامل پوست صورت باید چند قطره از محلول روی پوست چکاند و به‌آرامی شروع به ماساژدادن پوست کرد. استفاده از این محصول برای سر و گردن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. استفاده از یک مرطوب‌کننده معمولی و حفظ روتین شبانه‌روزی همگی از موارد مهمی هستند که رعایت آن‌ها امری ضروری است.

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋