آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی 7 مورد از بهترین ماسک های ورقه ای شفاف کننده پوست

معرفی 7 تا از بهترین ماسک ورقه ای شفاف کننده پوست

ماسک ورقه ای شفاف کننده گزینه مناسبی برای افرادی با پوستی کدر و خسته است. قطعا بهترین برندهای ماسک ورقه ای با فرمولاسیونی ویژه ترکیبی با هدف درخشندگی و شفافیت پوست صورت برای این دسته افراد نیز طراحی کرده اند.

اصولا ماسک های فرموله شده و شفاف کننده دارای ترکیباتی از جمله ویتامین سی، هالورونیک اسید و گاها آمینواسید هستند. همچنین با خرید ماسک ورقه ای آبرسان نیز به مرور می توانید پوستی شفاف داشته باشید.

این بار تصمیم گرفتیم یک راهنمای کامل و جامع در خصوص معرفی بهترین ماسک های شفاف کننده صورت ارائه دهیم تا با خیالی آسوده ماسک مورد نظرتان را خرید کنید.

معرفی بهترین ماسک های ورقه ای شفاف کننده پوست صورت

معرفی 7 تا از بهترین ماسک ورقه ای شفاف کننده پوست

ماسک های ورقه ای صورت برای اولین بار با هدف آبرسانی و حفظ رطوبت پوست طراحی شدند اما رفته رفته تغییراتی در فرمولاسیون آن ها صورت گرفت و ماسک های فرموله شده دیگری با هدف مراقبت های پوستی از جمله لایه برداری، تسکین، رفع کننده چروک های سطحی، شفاف کننده و... روانه بازار شد.

البته این مورد را هم در نظر بگیرید که ماسک هایی با ماهیت آبرسانی به مرور پوست شما را درخشنده و شفاف تر می کنند.

در ادامه به معرفی 7 تا از بهترین ماسک های ورقه ای شفاف کننده پوست می پردازیم که برای انواع تایپ های پوستی مناسب هستند. به صورت کلی برای شفاف شدن پوست به دنبال ماسک هایی با خاصیت آبرسانی یا ماسک هایی با ترکیب ویتامین سی باشید.

1. ماسک ورقه ای HA برند ایمیجز

این ماسک دارای ترکیبات فعال و ارگانیکی می باشد که روند پیری را به تاخیر خواهد انداخت. با خاصیت آبرسانی عمیق خشکی و کم آبی پوست را درمان و منجر به درخشندگی و شفافیت صورت خواهد شد.

اصولا تمامی تایپ های پوستی می توانند از این ماسک آبرسان استفاده کننده اما با توجه به آبرسانی عمیقی که صورت می گیرد و همچنین وجود ترکیباتی همچون آلامتیون، هیالورونیک اسید و گلیسرول بهتر است افراد با پوست نرمال یا خشک از آن استفاده کنند.

چنانچه از کم آبی یا خشکی زیاد پوست رنج می برید این ماسک آبرسان را در روتین هفتگی یا ماهانه خود قرار دهید پس از بازه زمانی کوتاه شاهد برطرف شدن خطوط و چروک های ناشی از خشکی پوست خواهید بود به دنبال آبرسانی صورت گرفته، پوست شما درخشنده و صاف تر از قبل خواهد شد.

2. ماسک ورقه ای Orgaid

این ماسک ورقه ای ارگانیک  سرشار از تمام مواد مغذی مورد نیاز یک پوست معمولی است. یک محصول عالی برای نرمی و لطافت و البته شفافیت پوست! حاوی آنتی اکسیدان و برای تقویت پوست بسیار عالیست.

ترکیبی از اسید هالورونیک برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست، چای سبز برای انقباض عروق خونی، بهبود رنگدانه های صورت و یکدست شدن پوست، نیاسینامید جهت تقویت پوست و سفت شدن آن و جلوگیری از افتادگی پوست و در نهایت آلوئه ورا برای آرامش بخشیدن به پوست خسته انتخاب خوبیست. بعد از اولین استفاده از این ماسک تاثیر آن را به صراحت خواهید دید.

3. ماسک ورقه ای انار سادور

سالوادور برندی معروف و چندان شناخته شده نیست اما از ایمیجز و بیوآکوآ چندان کم ندارد! خاصیت های انار و تاثیر شگرفت آن بر پوست را همه می دانند حالا تصور کنید ترکیبی از اساره انار، آنتی اکسیدان و ویتامین سی در یک ماسک ورقه ای یک جا پوست شما را تغذیه کند.

همه این ترکیبات به خودی خود منجر به شفافیت پوست و در نهایت روشن تر شدن آن کمک می کنند. این ماسک برای درخشندگی صورت، آبرسانی و ترمیم پوست از جمله پوست های آفتاب سوخته بسیار کاربردی است.

4. ماسک آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز

در ترکیبات این ماسک ورقه ای اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک به کار برده شده است برای همین خاصیت آبرسانی سریع  عمیق و در پی آن شفافیت پوست را در پی دارد. اسید هیالورونیک به جذب سریع آب میان بافتی پوست کمک می کند و پس از استفاده از این ماسک، پوستی هیدارته و درخشان خواهید داشت.

اگر در کنار این ماسک از مرطوب کننده هایی که بر پایه آب هستند استفاده کنید اثر آن دوچندان خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این ماسک ورقه ای که موجب محبوبیت آن شده خاصیت ضد پیری و تقویت بافت های پوستی است.

اگر دوست دارید پوستی صاف و شفاف داشته باشید ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز را در روتین پوستی خود بگنجانید.

5. ماسک ویتامن سی بیوآکوآ

ماسک های بیوآکوا از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار اند. ماسک ورقه ای ویتامین c بیوآکوآ سرشار از آنتی اکسیدان با خاصیت نرم کنندگی و رطوبت رسانی و یک شفاف کننده عالی برای پوست شماست. وجود مقدار زیادی ویتامین سی با خاصیت ضد التهابی و کاهش قرمزی پوست علاوه بر کمرنگ کردن لک های پوستی به مرور باعث شفافیت و درخشندگی پوست صورت شما خواهد شد.

ترکیبات این ماسک ارگانیک است برهمین اساس گزینه خوبی برای داشتن پوستی صاف، درخشنده و شفاف و بدون لک است. از این ماسک یکبار در هفته استفاده کنید.

دقت داشته باشید که گاها برخی افراد به ماسک های حاوی اسیدهای لایه بردار یا ویتامین سی حساسیت دارند پس قبل از استفاده مقدار کمی از اسانس را روی دست خود امتحان کنید در صورت عدم مشاهده قرمزی یا احساس سوزش و نداشتن حساسیت ماسک را روی صورت خود بگذارید.

6. ماسک ورقه ای آمینو اسید آتوساید

همان طور که از نامش پیداست در ترکیبات آن آمینواسید وجود دارد. آمینواسید به رفع افتادگی های پوستی و بهبود آن کمک شایانی می کند از طرفی یک تحریک کننده پوستی برای تولید کلاژن است. وجود آمینواسید در این ماسک ورقه ای منجر به کلاژن سازی پوست و در نهایت بازسازی سلول های پوستی خواهد شد.

به همین دلیل استفاده مرتب از این ماسک ورقه ای شفاف کننده موجب شادابی، درخشندگی و شفافیت پوست صورت شما خواهد شد اگر به دنبال یک راهکار موثر برای کلاژن سازی، تقویت و ترمیم پوست و نهایتا شادابی و جوانی صورت خود هستید این ماسک به شما پیشنهاد می شود. فرمولاسیون این ماسک ورقه ای با هدف ترمیم پوست، تقویت و تغذیه و آبرسانی پوست صورت طراحی شده است.

7. ماسک ورقه ای حلزون دریم بیوتی

حتما از خاصیت ترشحاتی که حلزون بر جای میگذارد و تاثیر آن بر پوست آگاهی دارید در سال های اخیر در سالن های زیبایی لاینی تحت عنوان حلزون تراپی هم اضافه شده است و طرفداران خاص خود را دارد. شما می توانید این تاثیر را تا حدودی از یک ماسک ورقه ای تحت عنوان ماسک ورقه ای حلزون دریم بیوتی دریافت کنید.

ماسکی که بر پایه ترکیبات گیاهی به همراه ترشحات حلزون که به بازسازی سلول های پوستی شما کمک خواهد کرد. این ماسک یک ضد التهاب قوی هم تلقی می شود. در ترکیبات این ماسک کلاژن طبیعی وجود دارد که به بافت پوستی شما برای بازسازی و تقویت کمک کرده و از پیری زودرس جلوگیری می کند همچنین به دلیل تقویت بافت ها، پوستی شفاف و یکرنگ خواهید داشت.

نکات تکمیلی درباره ماسک ورقه ای شفاف کننده صورت

از زمان پیدایش ماسک های ورقه ای از ژاپن و کره و سپس جا باز کردن در بین عموم کشورهای مختلف جهان، راه درازی طی شده اما قطعا این پوشش پنبه ای سرشار از اسانس به قدری رضایت بخش و موثر بوده که به این میزان محبوبیت رسیده است ماسک ورقه ای نمی تواند جایگزین روتین پوستی شما تلقی شود اما می تواند مکملی بسیار موثر برای درمان مشکلات پوستی و یک وسیله مراقبتی بسیار عالی محسوب شود.

دقت داشته باشید برای داشتن پوستی شفاف در کنار ماسک های ورقه ای یک روتین کامل به همراه سایر لوازم مراقبت پوستی در نظر بگیرید.

ماسک ورقه ای شفاف کننده یا سایر ماسک هایی که نهایتا منجر به شفافیت و درخشندگی پوست می شوند اصولا گیاهی هستند چرا که ترکیبات گیاهی علاوه بر تغذیه پوست منجر به ترمیم و شفافیت صورت می شوند. اصولا وجود ویتامین سی در ترکیبات ماسک باعث متعادل سازی رنگدانه های پوستی و کاهش آسیب زدایی رادیکال های آزاد می شود.

اسید لاکتیک نیز به عنوان یک لایه بردار نسبی برای شفافیت پوست صورت شناخته می شود اما ماسک های ورقه ای معرفی شده در این محتوا از بهترین ماسک های ورقه ای شفاف کننده صورت با ترکیبات کاملا گیاهی هستند که حداقل ترکیبات شیمیایی را دارند و برای انواع تایپ های پوستی قابل استفاده اند.

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋