آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

لطفا اگر خواستگار شما این علائم را دارد جواب را رد کنید!

لطفا اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

معرفی مردهای نامناسب برای ازدواج

ازدواج یکی از مهم­ترین مرحله ­ها در زندگی هر خانمی هست. انتخاب یک مرد مناسب از بین خواستگارها می­تونه تضمین کنه که در آینده زندگی شاد و توام با آرامشی داشته باشین. اگه نتونید مرد خوب رو از بد تشخیص بدید ممکنه در آینده با مشکل­های زیادی روبرو بشید. به همین دلیل قرار ویژگی­ خواستگار بد رو با هم بررسی کنیم.

مردهای نامناسب برای ازدواج

وابستگی؛ اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

یکی از عوامل مهم که باعث تجربه ازدواج ناموفق می­شه، وابستگی مرد هست. مرد وابسته توان اینکه مستقل از مادرش باشه و نمی­تونه بدون دخالت اون تصمیمی بگیره. به همین دلیل در تمام تصمیم­های ریز و درشت زندگی، مادر همسرتون نقش پررنگی داره. به علاوه مرد وابسته مدام شما رو با مادرش مقایسه می­کنه. وابستگی باعث می­شه تا همسرتون از شما انتظار داشته باشه که مثل مادرش ازش مراقبت کنین. بنابراین اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

 

وضعیت مالی بی ثبات و ازدواج ناموفق

در جلسه خواستگاری با صراحت درمورد شغل و میزان درآمد همسرتون سوال کنین. وضعیت مالی همسرتون تضمین می­کنه که کیفیت ازدواج و زندگی­تون در آینده چجوری باشه. مردی رو انتخاب کنین که به کار کردن علاقه داشته باشه. به علاوه راه پس انداز کردن و بهینه خرج کردن هم بلد باشه. بنابراین اگه طرف مقابل­تون اهل ولخرجی هست یا از کار کردن تنفر داره، باید بهش جواب رد بدید! در غیر این­صورت ازدواج ناموفقی رو تجربه می­کنین و ممکن از نظر روحی و روانی هم لطمه زیادی بهتون وارد بشه.
 

افسردگی و سوءظن؛ اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

افسردگی و سوءظن مهم­ترین ویژگی­ خواستگار بد هست. اگه خواستگارتون در جلسات آشنایی مدام از همه چیز و همه کس ناراضی هست و احساس ناامیدی می­کنه، گزینه خوبی برای ازدواج نیست. اگه خواستگارتون این ویژگی­ رو داره ممکنِ اصلا ویژگی­های مثبت شما رو نبینه و از زندگی مشترک هم ناراضی باشه. به علاوه افسردگی نوعی بیماری روانی هست که می­تونه به بچه­هاتون به ارث برسه. مرد شکاک هم گزینه خوبی برای زندگی مشترک نیست. این مرد به همه چیز شک داره، از روابط و تماس­هاتون گرفته تا کوچیک­ترین جزئیات زندگی مشترک. بنابراین اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

خودخواهی، مهمترین ویژگی­ خواستگار بد

خودخواهی هم جزء  مهم­ترین ویژگی­ خواستگار بد هست. مردهایی که خودخواه هستن، همه منافع زندگی رو فقط برای خودشون می­خوان. اون­ها هیچ توجهی به نیازهای شما ندارن یا نیازهای شما رو تو اولویت خودشون قرار نمی­دن. یک مرد خودخواه تمام کارها، حرف­ها و عادت­های شما رو به نفع خودش تفسیر می­کنه. اون­ها از تلاش­های شما برای پیشرفت زندگی فقط به نفع منافع شخصی خودشون استفاده می­کنن. به علاوه تلاش­های شما رو بی ارزش و کوچیک می­دونن. این مردها گزینه خوبی برای ازدواج نیستن و درصورتی که به اون­ها جواب مثبت بدید، آینده خودتون رو تباه می­کنین.

مرد جاه طلب

در مقابل مردهایی که علاقه­ای به کار ندارن، مردهای جاه طلب قرار دارن. جاه طلبی هم از ویژگی­ خواستگار بد محسوب می­شه. درسته که جاه طلبی مرد باعث تلاش بیشتر برای پیشرفت می­شه و می­تونه یک زندگی عالی رو بسازه اما جنبه­های منفی هم داره. جاه طلبی باعث می­شه تا مرد فقط با کارش ازدواج کنه. این مرد­ها اولویت اول زندگی­شون کار و کسب درآمد هست. بنابراین زمان زیادی رو به شما اختصاص نمی­دن. ممکن حتی به نیازهای عاطفی شما به خوبی پاسخ ندن. زندگی با این مردها سخته چون شما همیشه احساس تنهایی می­کنین. پس اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

کنترل­گری یا خساست؛ اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

خساست هم جنبه دیگه­ای از خودخواهی به شمار می­آید و مرد خودخواه برای ازدواج اصلا خوب نیست. مردهای خسیس خیلی خودخواه هستن و درآمدشون رو فقط برای خودش می­خوان. اون­ها به نیازهای مالی شما توجهی ندارن. مردهای کنترل­گر هم گزینه­های خوبی برای ازدواج نیستن. این مردها کنترل همه چیز در دست می­گیرن. مدام بهتون امرونهی می­کنن. تمام کارهای شما باید طبق خواسته اون­ها و چیزی که بهتون دیکته می­کنن، انجام بشه. به عقیده بسیاری از خانم­ها، کنترل­گری مهم­ترین ویژگی­ خواستگار بد هست. این مرد شما رو برای کوچیک­ترین کارها مثل لباس پوشیدن، بیرون رفتن و معاشرت با دوستاتون کنترل می­کنه. پس اگر خواستگارتون این علائم رو داره، جواب رد بدید!

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋