کارتن سازی آوین پک

کارتن سازی آوین پک

تولید و ساخت انواع جعبه و کارتن بسته بندی چاپ دار دایکاتی لمینتی

خرید کارتن پستی ارسال بار و مرسوله لازمه دانستن چه نکاتی است؟

 

کارتن پستی شما آماده است... این کلامی است که بعد از سفارش کارتن خواهید شنید نکته مهم این است از زمان سفارش تا شنیدن این جمله چقدر زمان سپری شده و وقتی سفارش دستمان می رسد آیا مقاومت خوبی به نسبت کالایتان دارد؟

کارتن پستی ، نامش برای ما تداعی لحظه ای است که یک انتظار پشت آن است، لحظه شماری کردن برای دریافت هدیه ی عزیزی از راه دور یا دریافت یک خرید اینترنتی که برای آن هزینه کرده اید، مانند انواع پوشاک و یا یک کالای کار آمد برای کسب و کارتان مانند یک قطعه ضروری برای دستگاه کارخانه شما و ...

کارتن پستی از گذشته تا به امروز، کاربردهای زیادی برای تمامی مردم جهان داشته، اما زمانیکه فروشگاه های آنلاین Online shoppings وارد دنیای مجازی شدند، همه چیز تغییر کرد، کسب و کارهای اینترنتی رونق گرفت و در ادامه نیاز آنها به همکاری با اداره پست و خدمات آن افزایش یافت.

این کارتن های پستی یک محافظ برای ارسال محصولات و هرکالای دیگری برای گیرنده ی شماست، می توان این را در نظر گرفت که جعبه های پستی فقط جهت حمل وفرستادن محموله نیستند آنها می توانند با انوع جنس، سایز وطرح چاپی شان نشان دهنده ی این موضوع باشند که شما چقدر به گیرنده ی خود در قالب مشتری اهمیت میدهید.

جعبه پستی از دو جنس کارتن و مقواست که در 9 سایز، چاپ دار و بدون چاپ (همانند جعبه های اسباب کشی اما متفاوت در سایز) تولید می شوند. در تولید کارتن های پست میتوان از چاپ فلکسو و اُفست بهره گرفت.

در تولید و چاپ نوع عمومی آن لایه های کارتن پستی 3 لایه و 5 لایه می باشد. چهار طرف کارتن پستی چاپ می خورد و جزییات آنها به این صورت می باشد، لوگوی اداره پست، نام و آدرس سایت، محل محتوای اختصاصی، محل الصاق بارکد پستی، آدرس فرستنده و آدرس گیرنده و همچنین شماره ی امورمشتریان.

کارتن پستی در چاپ عمومی به صورت فلکسو و تک رنگ بوده اما درچاپ سفارشی فلکسویی قابلیت چاپ تا 4 رنگ و در لمینتی محدودیت رنگ ندارد. هم چنین برش این نوع کارتن ها در حالت عمومی خط وچاک، حالت سفارشی آن دایکات می باشد.

ابعاد کارتن پستی چاپ دار و بدون چاپ در 9 سایز

سایز

لایه

طول

عرض

ارتفاع

یک

3

15

10

            10

دو

3

20

15

10

سه

3

20

20

15

چهار

3

30

20

20

پنج

5

35

25

20

شش

5

45

25

20

هفت

5

40

30

25

هشت

5

45

40

30

نه

5

55

45

35

این کارتن های پستی به صورت کارتن پستی کیبوردی چاپ دار و بدون چاپ، در 3 اندازه هم تولید می شوند.

سایز

لایه

طول

عرض

ارتفاع

یک

3

30

20

7

دو

3

32

22

9

سه

3

36

25

10

کارتن پستی و اهمیت آن برای فروشگاه های اینترنتی

تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید که خدمات خود را به یک موسسه حمل بار سپرده اید، محصول شما و نحوه ی ارسال آن برای شما حائز اهمیت است اما به فکر این هستید که کارتن پستی سفارش دهید تا عمومی و مقرون به صرفه باشد، ولی این را هم باید در نظر بگیرید که سرعت بخشیدن در شناساندن برند شما، نام تجاری کسب و کارتان به مردم، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

شاید بگویید سفارش کارتن به صورت اختصاصی برای چاپ برند شمایی که اول راهتان است، پول دور ریختن و یا اسراف در هزینه هاست!؟ در جواب این سوال لازم است بدانید شما بعنوان یک فروشگاه، اگر خود را جای مشتری قرار دهید متوجه خواهید شد، هنگامی که وسیله ی نقلیه پستی درب منزل یا محل کار شما می رسد و اماده ی تحویل کارتن پستی به شماست، اولین تصویری که شما میبینید نوع بسته بندی و شکل ظاهری کارتن پستی ست.

پس در اینجا شما می توانید برای القای یک حس خوب به گیرنده، نام برند خود را با طرح، رنگ و یا فونتی  اختصاصی برروی کارتن پستی با ابعاد عمومی و یا خاص، چاپ و تولید کنید که هم چنین به گیرنده این حس را می دهد، انگار هدیه ای دریافت کرده است.

 حالا از نگاه جامع تری می توان به این نکته اشاره کرد که وقتی کارتن پستی مختص طرح و برند خودتان را سفارش داده اید، آماده ارسال می شود، راننده پیک موتوری یا وانت بار کارتن ها را درون وسیله نقلیه خود جایگذاری می کند و سپس به سمت مقصد حرکت میکند، یک جلوه ی زیبا برای شما و کسب و کارتان خلق می کند، چطور؟ کارتن پستی شما داخل شهر در معرض دید عموم قرار می گیرد، شما بدون هزینه کردن برای یک بیلبورد بزرگ و ثابت یک بیلبورد متحرک ساخته اید که در نقاط مختلف شهر برند شما را به نمایش گذاشته است، مردم با دیدن نام فروشگاه اینترنتی و یا کسب و کار شما کنجکاو شده و در دنیای مجازی نام برندتان را جست وجو می کنند.

با این کار یعنی سفارش اختصاصی کارتن پستی، چند قدم به پیشرفت خود نزدیک تر شده اید، هزینه ی انجام شده برای کارتن پستی طی یک چرخه ی ساده به جیبتان باز می گردد.

در اینجا شاید باز هم برای شما این سوال پیش آید که وقتی هنوز معروف و محبوب نشده اید چرا کارتن پستی ویژه ی خودتان را سفارش دهید؟ با تکیه به صحبت هایی که تا اینجا شد وقتی کارتن پستی شما در سطح شهرها و جلوی چشمان اشخاص گوناگون نمایان می‌شود، آنها با تحقیق و سرچ برند شما، به آن جایگاه مناسبی که مد نظرتان است خواهید رسید.

در دنیای امروزی از مایحتاج روزانه تا کتاب، لباس، حتی گل و هرچیزی که بتوان انرا ارسال کرد، نیاز به یک پوشش و محافظ دارد، این موضوع بسته به انتخاب شماست که چه نوع بسته بندی با چه ظاهری، برای مرسوله یا کالای خود در نظر بگیرید.

سوالات متداول

  1. برای یک کالای سبک چه نوع کارتنی را می توانیم انتخاب کنیم؟

    کارتن 3 لایه چاپ فلکسو

    کارتن سینگل لمینتی

    لازم به ذکر است انتخاب اول کلاسیک ولی انتخاب دوم شیک تر می باشد.

  2. آیا در سفارش کارتن پستی اختصاصی می توان ترکیب لایه ها را تغییر داد؟

    بله، به دلیل اینکه ترکیبات مختلف ورق کارتن از قبل آماده است تا به نسبت نیاز متقاضی برای تولید کارتن پستی انتخاب گردد.

  3. کارتن پستی ساده به چه نوع کارتن هایی گفته می شود؟

    کارتن هایی بدون چاپ یا چاپ فلکسو تک رنگ با طرح عمومی، برش خط و چاک، با اندازه های استاندارد.

کارتن سازی آوین پک
کارتن سازی آوین پک تولید و ساخت انواع جعبه و کارتن بسته بندی چاپ دار دایکاتی لمینتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋