آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اسکرابر صنعتی چیست و چه کاربردهایی در محیط های مختلف دارد؟

 

امروزه با توسعه علم و تکنولوژی در سطح دنیا و تغییر شیوه های زندگی در بشر امروزی ، هر روزه شاهد یک رویداد جدید و تحول در عرصه نظام بهداشتی هستیم ، اما تابحال به چه اندازه این رویدادهای بهداشتی توانسته است ، به انسان امروزی کمک نماید ؟ جواب این سوال خیلی سخت نیست، با نگاهی به وضعیت سلامت جسمی و روحی جامعه می توانیم شاهد این واقعیت باشیم که با وجود این همه تحول جدید و ارتقاء نظام بهداشتی ، متاسفانه نتوانسته ایم ، به یک توسعه پایدار در زمینه نظام سلامت در جامعه دست پیدا کنیم .

نظافت صنعتی چیست ؟

طی یک تعریف ساده می توان گفت که نظافت صنعتی به اجرای اصول نظافت توسط روش های صنعتی و استفاده از ماشین آلات مکانیزه در امر نظافت گفته می شود .در تعریف نظافت حرفه ای سوالات متفاوتی نمایان است از جمله یکی از این سوالات اینست که چرا بایستی از نظافت به روش صنعتی استفاده نماییم؟ یکی از محاسن انجام نظافت به شکل صنعتی و مکانیزه ،بالا بردن سرعت انجام کار نظافت می باشد .در واقع با استفاده از دستگاههای مکانیزه شستشو می توانیم نظافت محیط را با سرعت بالاتر انجام دهیم .مدیریت زمان در انجام پروسه های بهداشتی یکی از برترین ارکان در نظام سلامت جامعه است .یکی دیگر از محاسن نظافت به روش صنعتی ،پایین آوردن هزینه های مستقیم در اجرای اصول بهداشت محیط است.در واقع با استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافتی از جمله دستگاه اسکرابر در نظافت سطوح صاف می توانیم متراژ وسیعی را با ، سرعت بالا و استفاده حداقلی از آب و مواد شوینده و بکار گرفتن فقط یکنفر اوپراتور مورد نظافت حرفه ای قرار داد.

دستگاه های مکانیزه در نظافت صنعتی و کاربرد آنها  

همانطور که از نام دستگاه های مکانیزه نظافتی پیداست ،کار اینگونه از ادوات، مکانیزه نمودن نظافت در محیط های کاری متفاوت است .مکانیزه نمودن نظافت منحصر به یک کارخانه و یا محیط صنعتی نیست ،بلکه امروزه بصورت رایج اینگونه دستگاه های نظافتی به شکل خانگی در منازل مورد استفاده قرار می گیرند. .در قسمت ذیل به معرفی و کاربرد هرکدام از این ملزومات نطافت صنعتی می پردازیم .

  • دستگاه زمین شوی صنعتی (اسکرابر صنعتی) در شستشوی مکانیزه سطوح صاف

دستگاه اسکرابر به دستگاهی گفته می شود که توسط آن سطح زمین را بصورت مکانیزه مورد شستشو قرار میدهیم .هر دستگاه اسکرابر از دو واحد شستشو و خشک کنی استفاده می نماید .واحد شستشو شامل برس شستشو ،مخزن آب تمیز ،الکتروموتور چرخش برس و گیربکس می باشد.همچنین واحد خشک کنی شامل تی خشک کنی ،موتور مکش ، مخزن آب کثیف دستگاه می باشد .دستگاه زمین شوی در دو نوع زمین شوی دستی (اسکرابر دستی) و زمین شوی سرنشین دار تولید می شود .بنا به متراژ محیط ، میزان تردد افراد در سطح مجموعه و تراکم وسایل مستقر در محیط ،مشخص می نماییم که برای شستشوی صنعتی از چه نوع کف شوی صنعتی استفاده نماییم. با استفاده از یک زمین شوی دستی رنج متوسط میتوانیم سطحی با متراز 1500 متر مربع را در عرض یک ساعت مورد شستشو و خشک کردن قرار دهیم ،اما همین سطح توسط یک نیروی انسانی طی حداقل 10 ساعت مورد شستشو قرار می گیرد .این در حالی است که انرژی نیروی انسانی رفته رفته تحلیل رفته و مسلما بر سرعت  و کیفیت شستشو تاثیر منفی خواهد گذاشت .پس استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی علاوه بر کوتاه نمودن زمان انجام کار ، در کاهش چشمگیر هزینه های نظافت (تعدادکمتر نفرات خدماتی و کاهش مصرف انرژی ) تاثیر بسزایی دارد.

منبع: https://www.asriran.com/fa/news/870468/%D8%A8%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋