آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

طرز کار دستگاه اسکرابر صنعتی چگونه است؟

اسکرابر چگونه کار میکند؟

دستگاه زمین شوی (اسکرابر) دارای قابلیت شستشوی زمین و نیز خشک کنی همزمان آن میباشند به نحوی که با بهره گیری از موتور برسی که در جلوی دستگاه تعبیه شده است برس دستگاه را در یک حرکت دورانی به چرخش درآورده و سبب شستشوی سطح زمین میگردند. با توجه به آبی که همزمان با چرخش برس برروی زمین ریخته میشود در نهایت آب کثیفی که از ترکیب آب و آلاینده های روی زمین بوجود می آید برروی زمین پخش میگردد که بوسیله تیغه تی ای که در پشت دستگاه قرار دارد جمع آوری و متمرکز میگردد.

 

بعد از جمع آوری آب کثیف ایجاد شده بر سطح این آب بوسیله موتور وکیومی که تیغه تی متصل میباشد وکیوم یا به اصطلاح مکش شده و داخل مخزن آب کثیف دستگاه جمع آوری میگردد که بطور کلی این پروسه شامل شستشو بوسیله آب و مواد شوینده و چرخش برس شروع میشود، با جمع آوری آب ادامه پیدا کرده و در نهایت با مکش آن به داخل مخزن خاتمه پیدا میکند، خشک کنی سطح به حدی است که حتی ردپایی از اپراتور بر سطح باقی مانده و حتی امکان انجام این پروسه در حین عبور و مرور مراجعین نیز موجود خواهد داشت.

برای اینکه بازدهی کاملی از دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر داشته باشید باید اطلاعات مربوط به آنها را به شکل کامل مطالعه کنید.

 

منبع: 

https://virgool.io/@digiadsiran/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86-ntyieheex8at

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋