atlasbarcompany

atlasbarcompany

بسته بندی حوله و پتو به بهترین صورت ممکن

بسته‌بندی حوله‎ها , سفره‌ها , پرده‌ها , رومیزی‌ها , روتختی‌ها و پتوها و بسته بندی اثاثیه ازاین‌دست، در زمان جابجایی اسباب منزل می‌تواند یکی از کارهای مشکلی باشد که وقت و انرژی زیادی از ما بگیرد.

 

 

زیرا این نوع وسایل به دلیل ویژگی‌های ظاهری‌شان ممکن است خیلی خوب بسته‌بندی نشوند و یا فضای زیادی از ما در جعبه‌های بسته‌بندی بگیرند. برخی از حوله‌ها مثل حوله‌های دستی کوچک و کم جا هستند بنابراین به‌آسانی بسته‌بندی می‌شوند اما حوله‌های حمام به‌ویژه حوله‌های تن‌پوش حجم زیادی دارند و وزن آن‌ها نیز سنگین است بنابراین ممکن است خانم‌های خانه در بسته‌بندی وسایل حمام از این دست دچار مشکل شوند و با کمبود فضا مواجه گردند.

 

 


سفره‌ها نیز از دیگر وسایلی است که می‌تواند در بسته بندی مشکل ایجاد کنید رومیزی‌ها و سفره‌های بزرگ وزن و حجم زیادی دارند. همین‎طور پرده‌ها و روتختی‌ها و ملحفه ها نیز برای بسته‌بندی به نظر بسیار چالش‌برانگیز هستند.در ادامه در ارتباط با اینکه چطور میتونیم بسته بندی حوله ها را انجام دهیم صحبت کرده ایم، با ما همراه باشید.

 

 

اهمیت بسته‌بندی حوله‎ها برای اثاث‌کشی

حوله‌ها یکی از مهم‌ترین وسایلی است که شما در بسته‌بندی آن باید دقت داشته باشید و یکی از ملزوماتی است که در جعبه وسایل ضروری برای شب اول اسباب‌کشی باید جای داده شود بنابراین بسته‌بندی حوله‎ها می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

 

 

مطمئناً پس از یک روز طولانی و عبور مرحله سخت اثاث کشی ، شما یک حمام گرم می‌خواهید تا پس‌ازآن بتوانید به‌راحتی استراحت کنید و به تخت بروید. این کاملاً قابل‌درک است که خستگی یک روز سخت و پرمشغله با یک دوش آب گرم در می‌رود به همین دلیل مهم است که حوله‌ها اعم از حوله‌های دستی , حوله‌های حمام و حوله‌های تن‌پوش را به‌درستی بسته‌بندی کنید تا زمانی که به خانه جدیدتان می‌رسید سالم، تمیز و آماده استفاده باشند.

 

 


این مواردی هستند که باید برای بسته‌بندی حوله‎ها تهیه نمایید:
•    جعبه ها و کارتن حمل بار (بسته به تعداد حوله‌هایی که بسته‌بندی می‌کنید)
•    کاغذ بسته‌بندی
•    چسب بسته‌بندی
•    یک برچسب

 

 

دستورالعمل‌های گام‌به‌گام در بسته‌بندی حوله‎ها

برای بسته‌بندی حوله‎ها ابتدا آن‌ها را مرتب کنید و به‌صورت لول شده آن‌ها را جمع کنید.

 

 


تا کردن حوله‌ها به‌خصوص حوله‌های بزرگ باعث می‌شود تا آن‌ها فضای بیشتری از ما در کارتن بسته‌بندی بگیرند. لول کردن آن‌ها باعث می‌شود تا تعداد حوله‌های بسته‌بندی‌شده داخل بسته به حداکثر برسد. سپس آن‌ها را داخل جعبه بگذارید. هیچ فضای خالی را  بین آن‌ها رها نکنید و از تمامی فضای کارتن استفاده کنید تا هم حوله‌ها ثابت در جای خود قرار گیرند هم شما تعداد کمتری جعبه بسته‌بندی نیاز خواهید داشت.

 

 

ملحفه ها و روتختی‌ها, سفره‌ها , رومیزی‌ها و پرده‌ها را نیز می‌توانید به همین ترتیب لول کنید و در جعبه قرار دهید.  نکته مهم در بسته‌بندی حوله‎ها این است که جعبه‌ها را بیش‌ازحد سنگین نکنید.
•    کف جعبه‌ها را نیز خوب چسب کنید تا باز نشوند.
•    پس از بسته‌بندی حوله‎ها درب جعبه را ببندید
•    و آن را چسب کنید و روی آن برچسب بزنید.

 

 

بسته‌بندی به‌صورت آویزان

یکی از روش‌های بسته‌بندی وسایل پارچه‌ای به‌ویژه بسته‌بندی پرده‌ها این است که آن‌ها را به‌صورت آویزان بسته‌بندی کنیم این کار باعث می‌شود تا پرده‌ها  کمتر چروک شوند و فضای کمتری نیز اشغال نمایند. برای این کار شما می‌توانید این وسایل را داخل کمدها و گنجه‌ها به‌صورت آویزان شده بسته‌بندی کنید و درب کمد را ببندید.

 

 

البته دقت کنید که کمد را خیلی سنگین نکنید تا جابجایی کمد با مشکل مواجه نشود. برای بسته‌بندی آویزان می‌توانید از کارتن‌های کمدی نیز استفاده کنید که البته قیمت آن‌ها کمی بالا است. در این کمدها شما به‌راحتی می‌توانید لباس‌های حساس مثل کت‌وشلوارتان را به‌صورت آویزان بسته‌بندی کنید.

 

 


تا از چروک و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری نمایید.
توجه کنید که وسایلی مثل حوله‌ها و پتوها می‌تواند محل تجمع حشرات مختلف باشد همچنین این وسایل به گردوخاک نیز بسیار حساس هستند اگر می‌خواهید حوله‌هایتان درزمانی که به خانه جدید می‌رسید تمیز و سالم و آماده استفاده باشند آن‌ها را داخل کیسه‌های پلاستیکی قرار دهید و سپس داخل کارتن بگذارید. تا در این صورت گردوغبار یا رطوبت به آن‌ها نفوذ نکند. برای این کار از کاغذهای بسته‌بندی نیز می‌توانید استفاده کنید. پس از بسته‌بندی حوله‎ها آن‌ها را در انتهای کار و در قسمت جلوی کامیون اسباب‌کشی قرار دهید تا به‌آسانی در دسترس شما قرار گیرند.

 

 


اگر فرزند کوچک دارید حوله مخصوص فرزندانتان را در جعبه ضروری بسته‌بندی کنید.
زیرا به‌احتمال بسیار زیاد خیلی سریع و در اولین شب به آن نیاز خواهید داشت.
جعبه حوله‌های خود را نیز همان‌طور که گفتیم در دسترس‎ترین مکان در ماشین باربری قرار دهید.

 

 

راهنمایی‌های مفید برای بسته‌بندی بهتر

اگر سؤالی در مورد بسته‌بندی حوله‎ها , بسته‌بندی ملحفه , بسته‌بندی رختخواب , بسته‌بندی پتو , بسته‌بندی لباس , بسته‌بندی سفره و رومیزی و وسایلی از این قبیل دارید یا برای بسته‌بندی اثاثیه خانه‌تان نیاز به مشاوره دارید، ما خوشحال می‌شویم که بتوانیم به شما کمک کنیم! 

 

 

اگر علاقه‌مند به‌صرفه جویی در پول , وقت و انرژی خود در زمان حمل‌ونقل اسباب و اثاثیه به‌ویژه در  حمل اثاثیه راه دور هستید، با اتوبار اطلس بار تماس بگیرید.
و یا آنلاین خدمات موردنیازتان را رزرو نمایید.

https://atlasbar-co.com/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-برای-اسباب-کشی/

atlasbarcompany
atlasbarcompany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋