atlasbarcompany

atlasbarcompany

باربری ارزان قیمت اطلس بار با خدمات حرفه ای

باربری ارزان قیمت واژه ای است که این روزها از طرف شرکت های باربری و اتوبار زیادی می شنویم که شرکت اتوبار اطلس بار یکی از بهترین شرکتها در این حوزه است.

 

 

اما آیا این واژه درست است و یا اصلا چنین چیزی می تواند صحت داشته باشد؟ یا اینکه این شرکت ها چه نوع خدماتی را ارائه می نماید؟ باربری و اسباب کشی از جمله کارهایی است که همیشه با هزینه تقریبا زیادی همراه بوده است و باربری ارزان قیمت به شیوه ای که شرکت های اتوبار و حمل بار به کار می برند و خدماتی که ارائه می نمایند به این معنی است که اثاث کشی هزینه چندانی برای مشتری در پی ندارد و آنها با خیال آسوده می توانند کار حمل اثاثیه خود را به دست شرکت های باربری ارزان قیمت بسپارند و نگران هزینه ها نباشند. اینکه تا چه حد می توان به این گفته شرکت های باربری اطمینان کرد سوالی است که بسیاری از مشتریان دارند.
این سوالی است که قصد داریم در اینجا پاسخ آن را بیابیم.

 

 

باربری ارزان قیمت چیست؟

در اسباب کشی و باربری هر سرویسی دارای هزینه و قیمتی است. که این هزینه مانند قیمت یک کالا ثابت و مشخص نیست.
بلکه به شدت به شرایط و فاکتورهایی وابسته است که در امر اسباب کشی دخیل هستند. به همین دلیل است که برای حمل بار و اثاث کشی نمی توان هزینه مشخص و ثابتی را در نظر گرفت. از این روست که نمی توان به شعار باربری ارزان قیمت برخی شرکت ها اعتماد کرد.

 

 


زیرا این شرکت ها هنوز شرایط و عوامل موثر در اسباب کشی را برای شما بررسی نکرده و نمی توانند از همان ابتدا قیمت باربری را مشخص کنند. اگر می خواهید یک قیمت ثابت و مشخص از شرکت های باربری دریافت نمایید باید اول تمامی عوامل موثر در قیمت اسباب کشی را برای شرکت مشخص نمایید و شرکت بر اساس نرخ خود هزینه اسباب کشی شما را تعیین می کند.
حال این سوال پیش می آید که چه عواملی در قیمت باربری موثر هستند؟ و چه زمانی می توان از باربری ارزان قیمت استفاده کرد؟

 

 

عوامل دخیل در باربری ارزان قیمت

در هر خانه میزان و حجم وسایل متفاوت است که این خود مهمترین عامل تعیین قیمت حمل اثاثیه است. اثاثیه بیشتر هزینه باربری بیشتر و زمانی که شما مقدار اثاثیه زیادی داشته باشید واژه باربری ارزان قیمت کمی برایتان دور از ذهن باید باشد. به هر حال حجم زیاد از اثاثیه به میزان بیشتری تجهیزات بسته بندی نیاز دارد.

 

 


وقت بیشتری از کارگران شرکت حمل بار می گیرند و ماشین به نسبت بزرگتری برای بارگیری نیاز دارند. پس در کل باعث افزایش هزینه ها می شوند. همچنین:
وجود پله های متعدد و تعداد طبقات زیاد
کوچه پس کوچه های باریک به صورتی که کار ماشین باربری را با مشکل مواجه نماید
نیز از دیگر عواملی است که هزینه باربری را افزایش می دهند.

 

 


مسافت نیز از دیگر معیارها در تعیین هزینه باربری است و بدون در نظر گرفتن این معیارها نمی توان قیمت مشخصی برای حمل اثاثیه در نظر گرفت. یک شرکت باربری خوب باید قبل از تعیین هزینه ابتدا شرایط حمل بار مشتری را در نظر بگیرد و با توجه به آنها قیمت باربری را تعیین نماید.

 

 

آیا باربری ارزان قیمت انتخاب درستی است؟

یک باربری ارزان قیمت نامناسب همیشه به دنبال راه هایی است که با صرف کمترین هزینه بیشترین سود را نصیب خود نماید. ازاین رو در این گونه شرکت های باربری ارزان قیمت نامعتبر همیشه کیفیت است که فدا می شود و این مشتری است که همیشه متحمل ضرر و زیان خواهد شد.
کاهش قیمت پایه با کاهش کیفیت کاری مقرون به صرفه و عاقلانه نیست.

 

 


زیرا شرکت های باربری ارزان قیمت نامعتبر تلاش می کنند با کمترین تجهیزات و بی کیفیت ترین وسایل اعم از وسایل بسته بندی نامناسب کار اثاث کشی و حمل اثاثیه را به پایان برسانند و هر اتفاقی که برای وسایل شما بیافتد شرکت مسئولیت آن را نمی پذیرد. و این اصلا به نفع مشتری نیست.

 

 

کارگران نابلد در باربری ارزان قیمت

همچنین کارگرانی که کار حمل بار را انجام می دهند افرادی هستند که به صورت روزمزد کار می کنند یعنی این کارگر تنها برای یک روز به این باربری ارزان قیمت می آید. که در این صورت احتمال آسیب دیدن و یا حتی گم شدن وسایل شما وجود دارد. در این شرکتهای باربری ارزان قیمت افراد بدون آموزشهای قبلی تنها اگر کمی ورزیده باشند برای این کار استخدام می شوند و پس از دریافت دستمزد خود می روند و ممکن است شما اصلا نتوانید آنها پیدا کنید.

 

 


اگر در حین کار حادثه ای پیش بیاید شرکت باربری ارزان قیمت مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد.
•    کارگران بی تجربه
•     وسایل جابجایی اثاثیه بی کیفیت
•    و عدم تعهد پذیری
عواملی است که در یک باربری ارزان قیمت وجود دارد.

 

 


در حالی که ممکن است شما حتی یک دفتر کار هم پیدا نکنید که برای شکایت به آنجا مراجعه نمایید. اغلب شرکتهای باربری ارزان قیمت بدون دفتر کار و بدون مجوز در حال فعالیت هستند و هر روز با تبلیغات توخالی تلاش می کنند تا مشتریان را به خود جذب نمایند در صورتی که هیچ گونه تعهدی در قبال اثاثیه مشتری نمی پذیرند.

 

 

افزایش هزینه باربری با باربری ارزان قیمت

خسارت های ناشی از خدمات جابجایی بی کیفیت شرکت های باربری ارزان قیمت باعث می شود شما مجبور به پرداخت هزینه هایی برای تعمیر یا حتی تعویض وسایل خود از جمله مبلمان و ... شوید.

 

در واقع شما می خواهید پول کمترین برای کار حمل بار به شرکت های باربری ارزان قیمت بپردازید اما هزینه ای که برای تعمیرات و خسارت های دیگر پرداخت می کنید بیشتر از باربری ارزان قیمت است. آسیب هایی که به خانه و وسایل وارد می شود برای مشتری بسیار پرهزینه خواهد بود.
به خصوص اگر مستاجر باشید که باید مقداری پول خود را به عنوان خسارت به صاحبخانه بدهید.

 

 

باربری مقرون به صرفه یا باربری ارزان قیمت

یک باربری مقرون به صرفه ابتدا به کیفیت خدمات خود فکر می کند. و برای کاهش هزینه ها از کیفیت کم نمی کند.
این شرکت با اعزام کارشناس شرایط محل اسباب کشی و میزان وسایلی که قرار است جابجا شود را بررسی کرده و سپس سرویس مورد نظر را تعیین می کند.

 

 


چنین شرکتی قیمت و هزینه جابجایی اثاثیه را از همان ابتدای کار مشخص می کند و تا پایان کار این هزینه ثابت باقی می ماند.
•    پرسنل دوره دیده
•    تجهیزات با کیفیت و مناسب
•    ماشین های باربری مجهز و لوکس
•    و تعهد و مسئولیت پذیری بالا
از مهمترین ویژگیهای باربری ارزان قیمت اما مقرون به صرفه است.

 

 


چنین شرکتی ادعای قیمت های بسیار پایین را ندارد اما با توجه به هزینه ای که از مشتری دریافت می کند خدمات با کیفیتی ارائه می نماید. شرکت اطلس بار با دارا بودن مجرب ترین کارگر اسباب کشی و بهترین ماشین‌های باربری با تعهد بالا بهترین قیمت اسباب کشی را برای شما عزیزان ارائه نموده است. برای دریافت خدمات باربری ارزان قیمت و با کیفیت با اطلس بار در تماس باشید

 

atlasbarcompany
atlasbarcompany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋