atefeh.salimi6528

atefeh.salimi6528

 ۲ نفر را دنبال می کند

فناوری های ارز دیجیتال و ویژگی های غیرمتمرکز آن

فناوری های ارز دیجیتال و ویژگی های غیرمتمرکز آن
بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال انقلابی در نحوه سرمایه گذاری، جمع آوری و استفاده از پول تحول زیادی ایجاد کرده اند. ارز دیجیتال به طور کلی یک فناوری غیرمتمرکز است که برای استفاده در اینترنت در نظر گرفته شده است و خارج از این فضا قابل استفاده نیست. بیت کوین که در سال 2008 راه اندازی شد، اولین ارز دیجیتال بود و همچنان بزرگترین، تاثیرگذارترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال است. پس از بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم به عنوان جایگزین دیجیتالی برای پول نقد ظاهر شدند.
از محبوب ترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار می توان به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین اشاره کرد. همچنین، دیگر ارزهای رمزنگاری شده محبوب عبارتند از Tezos، EOS و ZCash که برخی از آنها شبیه بیت کوین هستند. قطعات وجود دارد و برخی دیگر دارای فناوری های مختلف یا ویژگی های جدید هستند.
ارزهای رمزنگاری شده توسط دولت یا هیچ مقام یا مرجع یا نهاد و سازمانی صادر یا کنترل نمی‌شوند، بلکه توسط شبکه‌های همتا به همتای سیستم‌های رایانه‌ای که نرم‌افزارهای متن‌باز و رایگان را اجرا می‌کنند، حتی باید بگوییم هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند، در درمان شرکت کند.
اگر بانک یا دولت بر ارزهای دیجیتال نظارت نداشته باشد، این فناوری چقدر می تواند ایمن باشد؟ باید گفت که فناوری‌های ارز دیجیتال خود یک سیستم امنیتی ایجاد می‌کنند و تمامی تراکنش‌های انجام شده در آن توسط فناوری به نام بلاک چین تایید و تایید می‌شوند.
بلاک چین ارز دیجیتال شبیه ترازنامه یا دفتر کل یک شرکت یا بانک است. هر ارز دارای بلاکچین مخصوص به خود است که در آن یک رکورد به طور مداوم توسط هر تراکنش تأیید می شود و پس از آن فرآیند تأیید انجام می شود.
اما برخلاف دفتر کل بانک، یک بلاک چین رمزگذاری شده بین شرکت‌کنندگان در سراسر شبکه ارز دیجیتال توزیع می‌شود.
هیچ شرکت، کشور یا شخص ثالثی آن را کنترل نمی کند و هر کسی می تواند بپیوندد. به طور کلی می توان گفت که بلاک چین یک فناوری انقلابی است که طی دهه ها محاسبات و نوآوری های ریاضی امکان پذیر شده است.
مهمتر از همه، ارزهای رمزنگاری شده به افراد اجازه می دهند تا کنترل کامل بر دارایی های خود داشته باشند. قیمت ارز دیجیتال را می توانید در لیست صرافی های معتبر مشاهده کنید.

 

 

atefeh.salimi6528
atefeh.salimi6528

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
crypto.lover.irani
سایت ارز وب اغلب در مورد راه هایی صحبت می کنند که ارزهای دیجیتال می توانند راه حل هایی برای کاستی های سیستم مالی فعلی ما ارائه دهند. کارمزدهای بالا، سرقت هویت و نابرابری شدید اقتصادی بخش‌های ناگوار سیستم مالی فعلی ما هستند و همچنین مواردی هستند که ارزهای دیجیتال می‌توانند آن‌ها را برطرف کنند. فناوری نیروبخش ارزهای دیجیتال همچنین پتانسیل گسترده‌ای فراتر از صنعت مالی دارد، از ایجاد انقلابی در زنجیره‌های تامین تا ساخت یک اینترنت جدید و غیرمتمرکز.
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋