آتش مهار البرز

آتش مهار البرز

مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.
توسط ۵ نفر دنبال می شود

با عجیب ترین تجهیزات آتش نشانی آشنا شوید!

انبر مارگیری

این انبرها با توجه به طراحی خاصی که دارند چند کاره محسوب هستند و می توان علاوه بر گرفتن و جدا کردن مارها، از آنها در کمپینگ، صید و از بین بردن خزندگان موذی، ماهیگیری و ...استفاده کرد.

در طراحی قلاب مارگیری، در بخش انتهای انبر، گیره ای وجود دارد که به یک فنر متصل است و می تواند علاوه بر حداکثر فشار جهت نگه داشتن ایمن مار، آسیب به خزندگان را نیز به حداقل ممکن برساند.

 

 

هالیگان

یکی از مهمترین تجهیزات آتش نشانی هالیگان می باشد که نوعی دیلم با دو سر بسیار کاربردی می باشد، یک سر آن به شکل چنگال با لبه های تیز و برنده است که از آن برای باز کردن درب و پرنده های قفل شده و در زمان حوادث رانندگی برای بریدن درب و بدنه خودرو جهت خروج اضطراری سرنشینان کاربرد دارد.

سر دیگر این ابزار کاربردی که  غالبا نوک تیز می باشد، برای ضربه زدن، شکستن، خرد کردن و ... در حین عملیات نجات و اطفاء حریق بسیار کاربرد دارد.

 

 

لباس ورود به آتش با قابلیت تحمل دما ۱۳۰۰ درجه

این نوع لباس ها غالبا به صورت یک سره و دارای کلاه خود مخصوص، دستکش های ساق بلند و پاپوش های مخصوص هستند که به دلیل استفاده از روکش نسوز و الیاف داخلی آرامید، کاملا عایق حرارتی می باشند و آتشنشانان در حین عملیات می توانند به کمک این لباس ها وارد آتش شوند بدون اینکه دمای داخل لباس از 25 الی 28 درجه سانتیگراد بالاتر رفته و یا بسوزد.

 

 

 

لباس ضد اسید

یکی از انواع جالب لباس های آتش نشانی، لباس های حفاظتی و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و سمی خطرناک از جمله اسید و بازهای قوی می باشد.

جنس این لباس ها غالبا الیاف طبیعی و یا تلفیقی از الیافت طبیعی و مصنوعی می باشد و معمولا به صورت یکسره طراحی شده اند تا احتمال نفوذ مواد اسیدی و شیمیای خطرناک به داخل لباس به حداقل خود برسد.

 

 

کفش های ضد حریق ( مقاوم تا 900 درجه !) 

     چکمه های نسوز و ضد حریق آلومینیومی دارای زیره مقاوم به حرارت تا حدود ۹۰۰ درجه سانتی گراد می باشند و این در حالی است که روکش آلومینیومی این پوتین ها اجازه ورود دما و حرارت بالا را به داخل کفش نمی دهد. نکته جالب توجه این کفش ها آن است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، راحت هستند و در زمان استفاده طولانی مدت فرد دچار خستگی و کمر درد نمی شود.

 

 

آتش مهار البرز
آتش مهار البرز مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋