ashkandayimn

ashkandayimn

مقایسه انواع درب ضد سرقت

از لحاظ فنی درب های ضد سرقت ترکیه از کیفیت ایده آلی برخوردار می باشند ولی اگر بخواهیم مقایسه کنیم با دربهای ضد سرقت ایرانی باید بدانیم درب ضد سرقت ایرانی در کدام رده کیفی قرار گرفته است چون دربهای ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت به 3 رده لوکس - درجه یک - و اکونومی تقسیم بندی می شوند ، که درب های ضد سرقت ترکیه از لحاظ کیفیت با درب های ضد سرقت لوکس ایرانی برابری می کند ولی درب های ترکیه از سری درجه یک ایرانی و اکونومی در رده بالاتری قرار میگیرد .

 همانطور که در بررسی های بالا بیان شد بهترین گزینه برای انتخاب درب، درب های ضد سرقت ایرانی می باشد که هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم اینکه قیمتی متناسب با شرایط اقتصادی جامعه دارد و علاوه بر این، تنها در درب های ضد سرقت ایرانی شما امکان ساخت درب در سایز سفارشی مورد نیاز خود را خواهید داشت. که بر اساس کشور سازنده درب می توان آنها را دسته بندی کرد. برخی از درب ها دارای یراق آلاتی از جنس برنج یا استیل می باشند که این موارد می تواند بر قیمت و کیفیت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

 موضوعی که لازم است در این بین به آن توجه کرد، خرید از سایت ها و فروشگاه هایی است که معتبر هستند و قصد کلاهبرداری از شما را ندارند. مجموعه افرامهر یکی از تولیدی های معتبر در تهران می باشد که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت به ساخت درب ضد سرقت پرداخته است.

همان طور که از اسم این گونه از درب ها مشخص است، درب های ضد سرقت برای ایجاد هر چه بیشتر امنیت در سازمان ها، ادارات و ساختمان ها مسکونی می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد. در مراحل نصب نیز درب های ضد سرقت چین آسان تر و سریع تر نصب می شوند هر چند که نصب درب ضد سرقت ترک نیز بیشتر از 1 یا 2 ساعت زمان بر نخواهد بود.

البته همان طور که گفتیم بیشتر تفاوت قیمت این گونه درب ها مربوط به جنس روکش آن ها است (به ویژه در بین محصولات یک سازنده خاص) و چنین نیست که خرید یک درب ضد سرقت ارزان به معنای کیفیت کمتر و یک درب ضد سرقت لوکس به منزله امنیت بیشتر باشد؛ بلکه تلاش سازندگان ایرانی این است که حتی خریداران جنس های لوکس هم نیاز به خرید جنس های خارجی نداشته باشند و بتوانند یک درب خوب و باکیفیت ایرانی را در منزل یا محل کار خود نصب کنند.

امروزه با توجه به امنیت بیشتری که درب های ضد سرقت برای اماکن مختلف به وجود می آورند، در مقایسه با درب های دیگر در زمینه تجهیزات ساختمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

درب ضد سرقت بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو)، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده، تقسیم بندی می شوند. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق تماس با ما مشاوره رایگان و اطلاعات فنی مورد نیاز خود را دریافت کنید. در حال حاضر درب های چینی و ایتالیایی به ندرت در بازار ایران یافت می شوند و حدود 2 سالی است که این درب ها از بازار جمع شده اند. درهای وارداتی که قیمت بالایی دارند در ترکیه ساخته شده و وارد ایران می شوند؛ اما درهای نوع دوم با واردات مواد خام مثل انواع  رویه MDF و سایر ابزار درهای ضد سرقت در داخل ایران مونتاژ می شوند.

این درب دارای ظاهری زیبا و شیک و مقاومت بسیار بالایی است. بهترین زمان سفارش درب ضد سرقت چه موقع است؟ صد در صد تمامی خریداران مایل هستند درب ضد سرقت ارزان قیمت تری تهیه کنند که در عین حال بهترین کارایی را داشته باشد.

مرغوب ترین و بهترین درب های ضد سرقت حتی اگر از فولاد نفوذ ناپذیر و بر اساس استانداردهای جهانی نیز طراحی و ساخته شده باشد بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتی با یک درب چوبی معمولی ندارد. با مراجعه به فروشگاه ها و شركت های توليد و عرضه کننده درب ضد سرقت، انواع مختلف درب ضد سرقت را می بينيم واين سوال برای ما پيش می آید كه كدام درب ضد سرقت بهتراست، در حالي كه همه درب های موجود به اسم ضد سرقت به فروش می رسد.

درب ضد سرقت ایرانی با رویه پی وی سی لایه خارجی درب با یک لایه PVC به وسیله چسب وکیوم یا همان چسب ممبران بر روی MDF درب وکیوم شده و هم نمایی زیبا به درب داده(طرح وشمایی از چوب) و هم تا حدودی مقاومت درب را نسبت به آب بالا برده ولی این با لابردن مقاومت را نمیتوان با درب ضد آب مقایسه کرد!

سیلندر درب ضد سرقت از دیگر موارد مهم می باشد.وزن توپی سیلندر 0.465 می باشد وکلیدهای سیلندر بشکلی است که به راحتی از روی آن ساخته نمی شود. تولید درب های ضد سرقت یکی از این اقدامات است که امروز در چیدانه می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم و ببینیم که این درب ها چه کارایی و ویژگی هایی دارند، پس در این مطلب با ما همراه باشید.

ashkandayimn
ashkandayimn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋