ashdustybt

ashdustybt

اهمیت استخدام طراح سایت

شرکت های طراحی سایت مشهد این اولین سوالی است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. نیاز طراحی وب سایت و وب سایت شما چیست؟پاسخ به این سوال ساده تر از آن چیزی است که شما تصور می کنید. وب سایت شما هسته اصلی تلاش های بازاریابی آنلاین شما است. یک میکروفون برای صحبت در مورد همه چیز خدمات اینترنتی و دنیای تجارت. کسب و کار شما ممکن است در تهران، کرج، کرمان، مشهد، اصفهان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس یا هر یک از شهرها و روستاهای دورافتاده معروف کشور عزیزمان واقع شده باشد. طراحی وب سایت حرفه ای به شما امکان می دهد تا به بازار هدف بزرگ تری فراتر از شهر یا ایالت موقعیت فیزیکی خود برسید. با طراحی خوب وب سایت می توانید به راحتی بازدیدکنندگان خود را به مشتریان عادی تبدیل کنید. ابزارهایی مانند SEO، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات کلیکی گوگل و سایر تبلیغات موتورهای جستجو می توانند به شما کمک کنند تا سریعتر به این هدف برسید. یک وب سایت بد می تواند پول و سرمایه شما را هدر دهد، اما داشتن بهترین وب سایت باعث افزایش سرمایه گذاری شما می شود.

آیا استخدام طراح وب ضروری است؟
اگر در جامعه ای مانند ایران زندگی می کنید که بیش از 90 درصد مردم آن تلفن های هوشمند با اتصال اینترنت دارند، باید بگویید: 100 درصد بله. در ادامه به دلایل آن خواهیم پرداخت. یک وب سایت حرفه ای برند منحصر به فرد شما را به چیزی قابل مشاهده تبدیل و تبدیل می کند. اکنون شما مانند همه کاربران اینترنت یک بازار هدف دارید. شما به تنهایی قادر به انجام این کار نخواهید بود و قطعا به یک متخصص در این مسیر نیاز خواهید داشت. می توانید متخصص طراحی وب مورد نظر خود را با فریلنسر از راه دور، به راحتی و تنها با یک کلیک در وب سایت کارلنسر پیدا کنید. اما در مورد هزینه پروژه مورد نظر باید توجه داشت که بستگی زیادی به سطح کار شما و کنترل هزینه های خاص لازم برای موفقیت پروژه شما دارد. پیچیدگی یا سادگی پروژه مورد نظر و همچنین زمانی که طراح برای اجرای پروژه مورد نظر صرف می کند، همگی عواملی هستند که بر هزینه شما تأثیر می گذارند.
بازدیدکننده خود را عاشق وب سایت خود کنید: همه چیز در مورد عناصر طراحی است که باید به آنها فکر کنید. متن خوانا، روانشناسی رنگ ها، استفاده از داشبورد و منوی وب سایت شما بازدیدکنندگان را جذب می کند و زمان بیشتری را در سایت شما سپری می کند. با این کار جایگاه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.
بهترین مسیر را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید: چند راه ساده برای راهنمایی بازدیدکنندگان و پیش بینی سرعت اتصال آنها به اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. به عنوان مثال، مهمترین کلیدهای شما مانند منو، لوگوی شما باید به راحتی بدون تلاش زیاد برای یافتن قابل مشاهده باشد.
لینک های داخلی وب سایت خود را فراموش نکنید: این لینک های به ظاهر بی ارزش بهترین دوستان شما هستند. هر چه بازدیدکننده زمان بیشتری را صرف کلیک کردن و پریدن از یک لینک به لینک دیگر کند، موتورهای جستجو کاربر پسندتری می توانند سایت شما را رتبه بندی کنند. در این صورت تعداد بیشتری از صفحات شما باز می شود.
بهترین مسیر دسترسی را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید: راه‌های آسانی برای راهنمایی بازدیدکنندگان و پیش‌بینی سرعت ارتباط آنها با اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. به عنوان مثال مهمترین کلیدهای شما مانند منوها، لوگوی شما باید به راحتی بدون تلاش زیاد برای یافتن آنها قابل مشاهده باشد.
لینک های داخلی وب سایت خود را فراموش نکنید: این پیوندها برای بهترین دوستان شما بی فایده به نظر می رسند. هر چه بازدیدکننده زمان بیشتری را صرف کلیک کردن و پریدن از صفحه ای به صفحه دیگر کند، موتورهای جستجو کاربر پسندتری می توانند وب سایت شما را رتبه بندی کنند. در این صورت صفحات دیگر شما باز خواهند شد.
کسب و کار خود را در نقشه جستجوی محلی Google فهرست کنید: Google تقریباً 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد که تقریباً 88٪ از کل جستجوهای تلفن همراه را تشکیل می دهد. جستجوهای محلی گوگل نیز 76 درصد از افرادی را که در طول روز از فروشگاه های محلی بازدید می کنند به خرید تبدیل می کند.

جمع بندی 
در صورت لزوم از سرصفحه ها و پاورقی ها استفاده کنید: اگر بازدیدکنندگان نتوانند منوی وب سایت شما را به دلیل یک عکس بزرگ یا یک قطعه متن طولانی در صفحه پیدا کنند، انگیزه خود را برای ادامه جستجو از دست می دهند و صفحه طراحی شما را ترک می کنند. این امر باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان شما در موتورهای جستجو می شود. برای جلوگیری از این امر، می توانید منوی صفحه را در قسمت بالایی (Header) و پایین (Footer) صفحه قرار دهی
تولید محتوا برای وب سایت را جدی بگیرید: می توانید از فریلنسرهایی که در تولید محتوا تخصص دارند برای سفارش محتوا و متن توضیحات محصول و مقالات استفاده کنید. همچنین اگر محتوای شما به صورت متنی نیست، به راحتی می توانید با سفارش و استخدام تایپیست آزاد برای تایپ مقالات برای وب سایت، مطالب خود را در قالبی ارسال کنید که قابل ارسال باشد.

ashdustybt
ashdustybt

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋