ashdustybt

ashdustybt

معرفی بهترین دوربین های سال 2022

آموزش عکاسی معماری چگونه بهترین دوربین ها را برای عکاسی در سال 2022 انتخاب کنیم تا هنگام خرید در نظر داشته باشیم؟ مهم ترین و مهم ترین مشکل این است که گران ترین دوربین ها یا قوی ترین دوربین ها را نخرید. آنچه مهم است انتخاب دوربین مناسب برای کاری است که می خواهید انجام دهید. بنابراین فهرستی از 10 دوربین برتر در سال 2022 برای عکاسی حرفه ای و برای انواع کاربران در این مقاله انتخاب شده است.
برای شروع، باید از شما بپرسیم که چه نوع عکاسی هستید و دوست دارید از چه چیزی عکاسی کنید.
اگر دوربینی ساده، سریع و ارزان می‌خواهید که با لنزهای زوم کار کند و کنترل‌ها و عملکرد ساده‌ای داشته باشد که هر کسی بتواند بر آن مسلط باشد، آیا دوربین فوری را توصیه می‌کنیم؟ توجه داشته باشید که حتی بهترین دوربین های فوری گران نیستند، آنها بسیار ساده، بسیار ارزان و بسیار سرگرم کننده هستند. آنها همچنین می توانند بهترین دوربین برای کودکان باشند زیرا خرید آنها ارزان، بزرگ و آسان است.
اگر در عکاسی تازه کار هستید و مشتاق یادگیری هستید، به یک دوربین ساده برای مبتدیان نیاز دارید تا آن را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. اما به طور کلی، دوربینی که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا به شما در یادگیری تکنیک های پیشرفته کمک کند. این راهنما شامل نمونه هایی است که شما را با آنها آشنا می کنیم، اما باید مقالات مربوط به انتخاب این نوع دوربین ها را نیز مطالعه کنید.

بهترین دوربین های 2022
دوربین نیکون D3500
این DSLR کلاسیک و مقرون به صرفه بهترین راه برای شروع عکاسی است. Nikon D3500 یکی از موارد مورد علاقه ما است. البته این دوربین با پیشرفته ترین دوربین SLR موجود فاصله زیادی دارد. اما سادگی این دوربین، کنترل‌های آن و کیفیت تصاویری که تولید می‌کند، آن را به بهترین توصیه ما برای افرادی که تازه شروع به کار کرده‌اند، تبدیل می‌کند. اما باید بدانید که علاوه بر قابلیت ها و کیفیت این دوربین، ویژگی های بسیاری وجود دارد که D3500 از آن بی بهره است; این دوربین دارای صفحه نمایش غیر لمسی ثابت، بدون فوکوس خودکار سنسور هیبریدی و فیلمبرداری 4K است.
دوربین Olympus OM-D E-M10 Mark IV
(Olympus OM-D E-M10 Mark IV) با صفحه نمایش تاشو برای سلفی و لرزشگیر تصویر، برای یادگیری عکاسی و فیلمبرداری ایده آل است و حمل آن بسیار آسان است. E-M10 Mark IV با ویدیوی 4K و ظاهری جذاب، به عنوان یک دوربین سطح پایه که می تواند هر کاری را انجام دهد، ایده آل است. این دوربین دارای سنسور Micro Four Thirds کوچکتری نسبت به سایر دوربین های بدون آینه یا DSLR است و مزیت آن کوچکتر و سبک تر بودن لنزها است. این یک دوربین کوچک عالی است، اما از آنچه به نظر می رسد قدرتمندتر است و می تواند برای مدت طولانی در کنار شما بماند.
دوربین فوجی فیلم X-S10
Fujifilm X-S10 کنترل‌های نوردهی خارجی دوربین‌های سری X را ندارد، اما این تنها چیزی است که می‌توانیم از آن شکایت کنیم. بدیهی است که این دوربین برای آماتورها نیست. زیرا کیفیت ساخت و جابجایی بسیار چشمگیر است. تغییر به یک چرخش حالت معمولی ممکن است طرفداران فوجی فیلم را ناامید کند، اما پرداخت عالی، کیفیت ساخت و هندلینگ عالی، و گنجاندن IBIS (تثبیت کننده درون بدنه) جذابیت زیادی به این دوربین داده است.
دوربین Canon EOS R5
EOS R5 جدیدترین دوربین بدون آینه کانن است و به نظر می رسد سعی دارد تمام بخش های بازار را به یکباره به تصویر بکشد. این دوربین دارای یک سنسور جدید 45 مگاپیکسلی است که به لطف فیلتر پایین گذر جدید و همچنین سیستم فوکوس خودکار کلاس EOS-1D X Mark III، با جزئیات 5940 فوکوس خودکار در هر شات، تصاویری با جزئیات باورنکردنی تولید می کند. مشخصات ویدیویی EOS R5 چیزی از نسل بعدی این دوربین کم ندارد.
دوربین سونی A7R Mark IV
مدل R در دوربین های سری A7 سونی در درجه اول برای رزولوشن است و این مدل بالاترین وضوح را در بین دوربین های فول فریم دارد. جزئیات موجود در عکس های دوربین تنها ویژگی نیستند، اما قابلیت فیلم برداری 4K و تمام سرعت های عکاسی 10 فریم بر ثانیه با لرزشگیر داخلی 5 محوره، این دوربین را به یک سیستم تبدیل کرده است. یکی از قدرتمندترین فوکوس خودکار در جهان تا به حال دیده است. با تجربه.

جمع بندی
دوربین های دیجیتال را می توان انقلابی در صنعت عکاسی دانست که به عکاسان کمک زیادی کرده است. بسیاری از برندهای مطرح دوربین های دیجیتال تولید می کنند که در این میان برند معروف Kanon همواره رضایت کاربران را به خود جلب کرده است. به همین دلیل در این مقاله بهترین دوربین های کانن را معرفی کرده ایم و شما را با ویژگی های هر یک از این دوربین های حرفه ای آشنا کرده ایم. اگر تجربه استفاده از یکی از بهترین دوربین های کانن 2022 را دارید، فراموش نکنید که نظرات ارزشمند خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

ashdustybt
ashdustybt

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋