ashdustybt

ashdustybt

آموزش 7 تکنیک کاربردی برای عکاسی حرفه ای از کیک

آموزش عکاسی کیک های تزئین شده برای خوردن و حتی عکاسی بسیار جذاب و عالی هستند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا عکس های کیک شما شبیه عکس های مجله نیست؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه عکس های کیک زیبا بگیرید؟ یا فکر می کنید عکاسی حرفه ای نیاز به دوربین و آتلیه حرفه ای دارد؟ ممکن است بخواهید یک عکس از کیک خود در رسانه های اجتماعی، وبلاگ شخصی یا مجلات خود داشته باشید و بخواهید آن را به صورت حرفه ای انجام دهید. اگر شما هم علاقه مند به گرفتن عکس های بهتر و حرفه ای از کیک با آموزش چند ترفند هستید، تا پایان این آموزش عکاسی از کیک با ما همراه باشید.


ترفندهای اولیه عکاسی
1- با دوربین خود بازی کنید تا بهتر آن را بشناسید
در این مقاله در مورد دوربین های ساده صحبت خواهیم کرد. می توانید از دوربین های دیجیتال SLR و دوربین گوشی خود استفاده کنید. همه دوربین ها دارای تنظیمات هستند. این تنظیمات را بررسی کنید و شروع به عکاسی کنید. برای اینکه با دوربین خود خوب بازی کنید و عکس های بهتری بگیرید. ما به شما پیشنهاد می کنیم یک سیب را روی میز بگذارید و تا حد امکان تجربه دوربین خود را داشته باشید. تنظیمات مختلف را امتحان کنید و عکس بگیرید.
2- از نور طبیعی استفاده کنید
آیا در خانه خود اتاقی با نور طبیعی دارید؟ زمان روشن شدن اتاق را انتخاب کنید. برای عکاسی توصیه می شود پرده ها را باز کنید یا از پارچه سفید یا ملحفه سفید جلوی پنجره استفاده کنید که به عنوان فیلتر برای شما عمل می کند.
سعی کنید چندین عکس از زوایای مختلف بگیرید. برای عکس گرفتن می توانید از زاویه نور سمت راست، چپ یا راست استفاده کنید. اگر از کیک خود در مقابل نور مستقیم پنجره عکس بگیرید، عکس کیک شما شبیه یک شب تاریک خواهد بود. بهتر است از فلاش دوربین استفاده نکنید. نور طبیعی را با نور مصنوعی جایگزین کنید و چراغ های اضافی را خاموش کنید.
3- حذف پس زمینه
هیچ چیز مانند یک حصیر کثیف و لکه دار یا کیسه ای که شوهرتان روی میز کیک گذاشته است، عکس کیک را خراب نمی کند. اگر از کیک خود در محیط آشپزخانه عکاسی می کنید، بهتر است از یک پوستر زیبا در پس زمینه عکس خود استفاده کنید. همچنین می توانید از یک دیوار تمیز به عنوان پس زمینه استفاده کنید.
مطمئن شوید که هر چیزی که مانع عکس شما می شود، از جمله گلدان ها و کاسه ها، جاکلیدی ها، مجله ها، لیوان ها یا هر چیز دیگری که مانع ایجاد می شود را بردارید. شما می خواهید بیننده به کیک شما نگاه کند، نه چیز دیگری در عکس.
4- از سه پایه استفاده کنید
در عکاسی دست ما به طور طبیعی حرکت می کند و کمی تکان می خورد اما همین لرزش های خفیف در عکاسی و به خصوص در فیلم برداری از کیفیت کار می کاهد. سه پایه به شما امکان می دهد بدون ترس از لرزش دوربین عکاسی کنید. شاید شما سه پایه ندارید و نمی خواهید پول خرج کنید! دوربین را روی قفسه یا حتی پشتی صندلی قرار دهید. این به شما کمک می‌کند عکس‌های واضح‌تر و با کیفیت‌تری داشته باشید. به عنوان مثال، این عکس های کیک عروسی را که با استفاده از غرفه عکس گرفته شده است، بررسی کنید.
 

جمع بندی

فکر می کنم به این نتیجه رسیده اید که عکاسی حرفه ای از کیک نیازی به دوربین ندارد. امیدواریم توصیه های ذکر شده مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و بتوانید عکس های بهتری نسبت به قبل بگیرید. حالا وقت آن است که عکس های حرفه ای خود را به نمایش بگذارید. عکس های زیبای شما از کیک هایتان مطمئنا با آرزوی خیر مورد استقبال دوستانتان قرار خواهد گرفت. پس لذت تحسین و لذت بردن از آن را از دست ندهید. در صورت تمایل می توانید از طریق اینستاگرام کیک ساز به آدرس cakesaz_com عکس های حرفه ای خود را از کیک های خود تگ کنید، بگویید یا سفارش دهید.

ashdustybt
ashdustybt

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋