آکادمی ارزتودی

آکادمی ارزتودی

arztoday.com
 ۱ نفر را دنبال می کند

قیمت رمز ارزها در سال جدید

بیت کوین اولین و برترین رمز ارز بازار در سال ۲۰۰۸ توسط فردی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو وارد بازار شده و تا به این لحظه نوسانات بسیاری شدیدی را در کارنامه خود ثبت کرده است؛ در حال کلی تغییرات قیمت بیت کوین روی روند صعودی و نزولی بودن کل بازار اثر گذار است. قیمت بیت کوین از صفر دلاری شروع و در سال ۲۰۲۱ تا ۶۰ هزار دلار نیز رسیده و پیش بینی می‌شود که در آینده تا صد هراز دلار نیز برسد.

قیمت اتریوم

اتریوم دومین رمز ارز بازار و ایجاد کننده اولین فضا برای اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز می‌باشد که انقلابی جدید در بازار کریپتوکارنسی ایجاد کرده است. این رمز ارز در حال حاضر در رده دوم بازار قرار گرفته و افزایش قیمت آن در آینده اصلا بعید نیست؛ اتریوم در اولین روزهای کاری خود قیمت ۳ دلار داشت و به مرور زمان ارزش آن افزایش پیدا کرد.

قیمت تتر

تتر با نماد USDT، بهترین استیبل کوین شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال است که قیمت آن برابر با یک دلار آمریکاست؛ درواقع پشتوانه اصلی تتر پول‌های فیات مثل دلار و یورو بوده و قیمت آن از عوامل دیگری تاثیر نمی‌گیرد و در بیشتر اوقات روند ثابتی را طی می‌کند. به عقیده بسیاری از افراد تتر، پلی بین ارز فیات و ارز‌‌‌های دیجیتال محسوب می‌شود.

قیمت بایننس کوین

بایننس کوین با نماد BNB، ارز دیجیتال رسمی صرافی بایننس است که قیمت آن با افزایش محبوبیت این صرافی زیاد شده، همچنین بایننس فرآیندی را در روند کاری در نظر گرفته که در هر سه ماه یکبار تعدادی از توکن های خود را می‌سوزاند و به این ترتیب تعداد کل عرضه کم شده و قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین افزایش پیدا می‌کند. این رمز ارز نیز در لیست ۵ رمز ارز برتر بازار قرار دارد.

قیمت کاردانو

کاردانو یک پلتفرم در بستر بلاکچین بوده که ارز دیجیتال خود را با نام آدا در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کرده است؛ میزان عرضه و تقاضا یکی از مهمترین فاکتورهایی است که روی قیمت کاردانو اثر گذار است. آدا همانند اتریوم با قراردادهای هوشمند در سیستم دیفای کار کرده که این روزها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طور کلی و به عقیده بسیاری از متخصصین پروژه کاردانو نسخه بهینه‌تری از پروژه بلاکچین اتریوم با سرعت بالاتر و کارمزد تراکنش کمتر است و افزایش قیمت آن نیز در سال های آتی امکان پذیر است.

https://arztoday.com/live/

آکادمی ارزتودی
آکادمی ارزتودی arztoday.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋