آکادمی ارزتودی

آکادمی ارزتودی

arztoday.com
 ۱ نفر را دنبال می کند

آلت سیزن بعدی چه زمانی اتفاق می افتد؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم ، آلت کوین ها تمامی ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین را شامل می شود . ساده ترین راه برای انتخاب آلت کوین هایی که قیمت آنها افزایش یافته ، انتخاب چند رمز ارز است . به صورتی که شما می توانید سرمایه خود را بین چند رمز ارز که قیمت آنها افزایش یافته تقسیم کنید .  در واقع شما ارزهای را باید انتخاب کنید که به صورت بنیادی از سود بالایی برخوردار هستند . یا می توانید ارزهایی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که نمودار آنها رشد خوبی را نشان می دهد . در دنیای رمز ارزها شما باید با تحقیقات لازم رمز ارز را انتخاب کنید و بر اساس شنیده ها آن را انتخاب نکنید . در واقع شما باید ارزی را انتخاب کنید که اگر سرمایه ای را از دست دادید ، منجر به نابود شدن زندگی شما نشود .

برای مطلع شدن از اخرین وضعیت بازار آلت کوین ها پیشنهاد می کنیم از طریق لینک زیر تحلیل های روزانه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را دنبال کنید. تحلیل های تکنیکال در وبسایت زوم ارز علاوه بر اطلاع رسانی جنبه اموزشی نیز دارند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

آلت سیزن بعدی چه زمانی اتفاق می افتد؟
 

به صورت واضح می توان گفت ، هیچکس از زمان بعدی آلت سیزن ها خبر ندارد . و همانطور که در قسمت هایی قبلی گفتیم این بازار سرمایه گذاری به دامیننس بیت کوین بستگی دارد . پس روشن است که در ابتدا باید دامیننس بیت کوین را تحلیل کنیم که اگر دامیننس بیت کوین یک رشد صعودی داشته باشد و در ادامه رشد آن کاهش پیدا کند ، می توان گفت که فصل بعدی آلت سیزن ها در راه است .

کلام آخر آلت سیزن Altseason


به طور کلی آلت سیزن به بازه ی زمانی گفته می شود که میزان قیمت آلت کوین ها و یا سایر ارزهای دیجیتال نسبت به بیت کوین رشد چشمگیری را داشته است . برای اینکه برای یک آلت سیزن آماده شویم نیازمند مراحلی هستیم که این مراحل شامل شناسایی شروع آلت سیزن و در مرحله دوم باید قیمت ارزهایی را که رو به افزایش است بررسی نماییم . حالا اینکه چگونه شروع آلت سیزن را شناسایی کنیم ، در ابتدا باید دامیننس بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم . در واقع آلت سیزن ها زمانی اتفاق می افتد که شما شاهد کاهش دامیننس بیت کوین باشید . و می توان گفت کاهش دامیننس بیت کوین به دلیل فروش بیت کوین توسط سرمایه گذاران می باشد . سرمایه گذاران می توانند با فروش بیت کوین ان را به ارزهای فیات تبدیل کنند و یا آلت کوین ها را خریداری نمایند . همچنین می توانند برای خریداری آلت کوین ها ، میزان سرمایه خود را تقسیم کنند و چند آلت کوین خریداری نمایند . هیچ فردی در ارتباط با فصل بعدی آلت کوین ها اطلاعاتی ندارد و به طور خلاصه و کوتاه می توان گفت در ابتدا باید دامیننس بیت کوین را بررسی نماییم که در صورت کاهش آن فصل بعدی در راه می باشد .

آکادمی ارزتودی
آکادمی ارزتودی arztoday.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋