آریا بارون توس

آریا بارون توس

آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

قیمت ساندویچ پانل نسوز یا ضد حریق

امروزه صنعت ساختمان تغییرات زیادی را به خود دیده است، تجهیزات و مدل های جدیدی وارد بازار شده است که یکی از آنها ساندویچ پانل آتش نشانی است که به دلیل ویژگی های خاص خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
این سازه به دلیل مقاومت در برابر آتش بسیار محبوب شده است و استفاده از آن در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. ادامه این مقاله را به طور خاص بخوانید تا تا حد امکان با این ساندویچ پانل آشنا شوید. .
یکی از انواع ساندویچ پانل که معمولا در ساخت برخی سازه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد، ساندویچ پانل آتش نشانی می باشد. این نوع بیشتر مصارف صنعتی دارد و در گلخانه ها کاربرد زیادی دارد. در این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های این نوع ساندویچ پانل می پردازیم.

 

ساندویچ پانل نسوز چیست؟

یکی از مشکلات اساسی در ساندویچ پانل ها، تولید انواع متنوعی از این محصولات برای استفاده در صنایع می باشد. به طور کلی، در محیط هایی که دما به شدت افزایش می یابد، احتمال تب دور از انتظار نیست.
بنابراین استفاده بیشتر از مواد مقاوم در برابر آتش در این سازه ها بسیار مهم است. در ساخت ساندویچ پانل استفاده از موادی که در برابر دماهای بالا مقاومت بیشتری دارند بسیار متداول است زیرا از این ماده در صنایع مختلف استفاده می شود.
ساندویچ پانل نسوز از مواد مقاوم در برابر حرارت مانند پشم سنگ استفاده می کند، این ماده تا حدود 2000 درجه سانتیگراد مقاومت بالایی دارد.
این پانل ها مانند سایر پانل ها دارای دو لایه بیرونی و داخلی فلزی می باشند، همچنین شایان ذکر است که دارای انواع مختلفی می باشند که مهمترین آنها ساندویچ پانل سقفی و دیواری می باشد.

 

کاربرد ساندویچ پانل نسوز

همانطور که نام این محصول مشخص است، مهم ترین ویژگی آن مقاومت در برابر آتش است، بنابراین می توان از آن در محیط های با دمای بالا استفاده کرد.
همچنین در مواردی که احتمال آتش سوزی وجود دارد، استفاده از این ساندویچ پانل بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید. در سال های اخیر نمونه های جدیدتری از این محصول منتشر شده است که نسبت به نمونه های قدیمی مقاومت بیشتری دارند. نکته جالب دیگر. با استفاده از ساندویچ پانل FireProof می توانید از عایق کاری عالی بهره مند شوید.
خوشبختانه این محصول یک عایق حرارتی قدرتمند است و به همین دلیل نقش مهمی در حفظ انرژی و صرفه جویی خواهد داشت. همچنین سرعت ساخت این سازه بسیار سریع بوده و در مدت کوتاهی پس از سفارش مشتری آماده خواهد شد.
امروزه استفاده از نمونه های مقاوم در برابر آتش در محیط هایی مانند کوره و کوره افزایش یافته و جزء لاینفک آن شده است.

 

انواع ساندویچ پانل نسوز

ساندویچ پانل نسوز در دو نوع حریق و کند سوز تولید می شود که هر کدام دارای کیفیت عالی بوده و می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.
استفاده از هر یک از این پانل ها با خواص متفاوت برای نوع خاصی از ساخت مناسب است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

ساندویچ پانل های کند سوز

این نوع محصول در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت و هنوز هم افراد زیادی به آن علاقه مند هستند و هرکس بنا به نیاز خود از آن استفاده می کند. ساندویچ پانل دارای لایه ای از پلی اورتان در مرکز خود است که این ساختار را سبک می کند. خواهد بود
از آنجایی که پلی یورتان مقاومت حرارتی بالایی ندارد، برای تقویت آن مقداری مواد هالوژن به ترکیب آن اضافه شده است، البته در نظر داشته باشید که در این صورت پلی یورتان به طور کامل نمی سوزد، اما سوختن آن زمان بیشتری می برد. از این رو این محصول را ضد شعله می نامند و به همین نام شناخته خواهد شد.
این سازه بسیار سبک است و به راحتی می توان آن را در هر مکانی نصب کرد. ناگفته نماند که این محصول با گذشت زمان می تواند تغییر رنگ دهد که ممکن است برخی از مشتریان و کاربران را از آن ناراضی کند. به آب و رطوبت بسیار حساس است و آسیب می بیند.
از این رو امروزه استفاده از سایر عایق ها بیشتر مورد استقبال خریداران قرار گرفته و در نتیجه باعث کاهش تولید و فروش آن شده است. از این محصول می توان به صورت ویژه برای اجرای ساندویچ پانل های دیواری استفاده کرد.

 

ساندویچ پانل نسوز پشم سنگ

همانطور که می دانید ساختار ساندویچ پانل از سه لایه مختلف تشکیل شده است که دو لایه بالایی این سازه فلزی است و تفاوت محصولات مختلف در لایه میانی است که ماهیت آن را مشخص خواهد کرد.
برای ساخت و ساخت عایق های غیر کاذب و مقاوم در برابر آتش، لایه میانی از پشم سنگ می باشد که دلیل انتخاب این ماده مقاومت حرارتی آن است که در نتیجه شکل پذیری ماده نهایی می باشد.
دمای ذوب پشم سنگ حدود 1300 درجه سانتیگراد است، بنابراین به سختی ذوب می شود. علاوه بر این، این ماده یک عایق حرارتی عالی است و اجازه عبور هوا را نمی دهد. قدرت عایق این ماده 22 برابر دیوار آجری تخمین زده شده است. او یک آمار عالی به جا گذاشت، همه اینها دست به دست هم داد تا یک عایق کاملاً ضد حریق و بسیار مقاوم آماده ساخت و عرضه به بازار شود.
این نوع ساندویچ پانل بیشتر برای محیط های صنعتی با کوره های داغ استفاده می شود زیرا حرارت در این مناطق بسیار زیاد است و برای جلوگیری از آسیب به سازه ها باید از ساندویچ پانل های آتش نشانی استفاده شود.
ضمنا این محصول برای ساندویچ پانل سقفی بسیار مناسب بوده و در این مورد نیز مورد استقبال و استفاده قرار می گیرد. نکته جالب اینجاست که ساندویچ پانل FireProof ظاهر بسیار زیبایی دارد و به دلیل راحتی در کمترین زمان ممکن تولید خواهد شد. این محصول بخش بزرگی از بازار ساندویچ پانل تهران را تشکیل می دهد و همه روزه خرید و فروش می شود. در حال حاضر قیمت آن کاملا تعیین شده است تا همه افراد بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند.

 

ویژگی های ساندویچ پانل نسوز و کند سوز

همانطور که گفته شد این نوع ساندویچ پانل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حریق و ضریب انتقال حرارت بسیار پایین بوده و نمی سوزد.
استانداردهای بالایی در برابر آتش دارد.
در هنگام احتراق با آتش یا قطرات آتشین ذره ای تولید نمی کنند.
ساندویچ پانل نسوز به سرعت توسط آتش خاموش می شود تا از عبور هوا جلوگیری شود که از گسترش آتش جلوگیری می کند.

 

مزایای ساندویچ پانل های مقاوم در برابر شعله و آتش

مقاومت بالا در برابر آتش
قیمت ساندویچ پانل نسوز بسیار کمتر از انواع دیگر می باشد.
تولیدات مختلف این پانل ها در ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تولید می شود.
ساندویچ پانل های نسوز بسیار آسان اجرا می شوند و چسبندگی قوی به ورق های بالا و پایین دارند.
خرید ساندویچ پانل در انواع Fireproof
ساندویچ پانل نسوز به دلیل تولید سازنده های مختلف قیمت های متفاوتی دارد. تولید کنندگان معتبر این پنل ها را با بهترین کیفیت و بهترین مواد تولید کرده اند و از معایب آن کاسته و کیفیت این محصول را افزایش داده اند.
بنابراین در هنگام خرید این محصول حتما ساندویچ پانل را از تولید کنندگان معتبر و مطمئن تهران و شهرستان خریداری نمایید. تیم متخصص کارن پنل با سالها تجربه در زمینه تولید و عرضه محصول با کیفیت در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد.

آریا بارون توس
آریا بارون توس آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋