آریا بارون توس

آریا بارون توس

آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پشم سنگ از دو لایه ورق گالوانیزه یا آلوزینک با هسته مرکزی تشکیل شده است که ماده عایق آن پشم و سنگ می باشد. چگالی استاندارد ساندویچ پانل پشم سنگ برای تولید و ساخت ساندویچ پانل 100-110 کیلوگرم بر متر مکعب است. این پنل نیز مانند پلی اورتان محل مناسبی برای تکثیر انواع میکروب ها و قارچ ها نیست.
عایق پشم سنگ ساختاری بسیار سبک دارد که از سنگ بازالت (سنگ های آذرین که در نتیجه فعالیت های آتشفشانی به وجود آمده اند) ساخته شده است. این نوع عایق می تواند 750+ درجه و 30- درجه را تحمل کند. در ضمن نقطه ذوب این فوم 1300 درجه سانتیگراد می باشد.
هدایت حرارتی عایق پشم سنگ بسیار کم است و از اتلاف حرارت جلوگیری می کند. ضریب هدایت حرارتی پشم سنگ به دما و چگالی پشم سنگ بستگی دارد. علاوه بر این، پشم سنگ دارای جذب صوتی بالایی است و به عنوان عایق صدا استفاده می شود، ضریب جذب صدا به ضخامت پنل پشم سنگ بستگی دارد.
ساندویچ پانل پشم سنگ نسبت به ساندویچ پانل پلی اورتان و ساندویچ پانل پلی استایرن عایق بسیار قوی تری است و در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاوم تر است. ویژگی آن که آن را از سایر عایق ها متمایز می کند مقاومت بالای آن در برابر آتش است. ساندویچ پانل پشم سنگ از ترکیب الیاف معدنی به دست می آید و ماده اصلی در تولید پشم سنگ سنگ بازالت (بخشی از سنگ های آذرین) است.
پانل پشم سنگ مانند سایر پانل ها به صورت دو نوع پانل سقفی و پانل دیواری و از سه لایه با دو ورق فلز و فوم عایق در هر طرف تشکیل شده است.
شرکت های زیادی وجود دارند که ساندویچ پانل پشم سنگ را در اندازه ها و طرح های مختلف می فروشند. از جمله این شرکت ها می توان به سایت صنعتی کارن پنل اشاره کرد که سال هاست در زمینه تولید ساندویچ پانل پشم سنگ فعالیت می کند و آن را با قیمت های مناسب به تمامی مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می کند.

 

ساندویچ پانل پشم سنگ چه ویژگی هایی دارد؟

پنل پشم سنگ مانند پلی اورتان محیطی نامناسب برای رشد و نمو انواع قارچ ها، میکروب ها و باکتری ها است. چگالی استاندارد پشم سنگ در تولید ساندویچ پانل 100-110 کیلوگرم بر متر مکعب است که قیمت آن را بالاتر از سایر پانل ها نگه می دارد.
استفاده از ساندویچ پانل عایق پشم سنگ به دلیل نیاز به هزینه بیشتر نسبت به سایر عایق ها و همچنین ویژگی ها و امتیازات بالاتر نسبت به سایر مواد ذکر شده می باشد. به عنوان مثال ویژگی پشم سنگ این است که به دلیل خاصیت فشاری و مقاومتی بالا می تواند در صنایع نظامی و دفاعی مورد استفاده قرار گیرد. ساخت ساختمان هایی با پناهگاه های ضد گلوله که برای اهداف امنیتی استفاده می شود نمونه ای از کاربردهای ساندویچ پانل پشم سنگ با عایق پشم سنگ است.
پانل های پشم سنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر آتش در رده عایق های نسوز قرار می گیرند. به علاوه این پانل ها عایق خوبی در برابر رطوبت، صدا و گرما هستند و به دلیل وزن کم حمل و نقل و نصب آسانی دارند.

ساندویچ پانل پشم سنگ از الیاف معدنی با ساختاری سبک و کامپوزیتی تشکیل شده است. هر دو طرف توسط یک لایه فلزی احاطه شده است. در وسط یک لایه عایق قرار دارد که عایق نرم و سبکی است.
این ساندویچ پانل که مواد اولیه آن کاملا طبیعی است، سازگار با محیط زیست بوده و دارای سیستم عایق یکپارچه ای است که شامل عایق کاری دیوار و سقف می باشد.
ساندویچ پانل پشم سنگ ساندویچ پانل است که از پشم سنگ به عنوان عایق استفاده می شود و از این ساندویچ پانل هم می توان به عنوان ساندویچ پانل دیواری و هم به عنوان ساندویچ پانل سقفی استفاده کرد.
این ساندویچ پانل بسیار سبک و بهینه است و می تواند جایگزین دیوارها و ارسی های آجری شود.
پشم سنگ ساختاری بسیار سبک است که از بازالت (سنگ های آذرین که حاصل فعالیت های آتشفشانی هستند) ساخته شده است. این عایق حرارت و صوت می تواند دمای 750+ تا 30- درجه سانتیگراد را تحمل کند و نقطه ذوب آن 1300 درجه سانتیگراد است.

 

روش عایق کاری پشم سنگ

برای ساخت عایق پشم سنگ به مواد اولیه و مواد معدنی مرغوب نیاز است که باید در کوره بسیار داغ با دمای 2910 درجه فارنهایت ذوب شوند. ذوب این مواد معدنی در کوره آنها را به الیاف نشاسته ای تبدیل کرد. در نهایت این مواد به پشم سنگ تبدیل شده و بین دو لایه ورق فلزی قرار می گیرند تا یک ساندویچ پانل پشم سنگ تولید شود.

 

ساندویچ پانل پشم سنگ چه کاری انجام می دهد؟

پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع غذایی، ساختمان ها، تأسیسات، گلخانه های هیدروپونیک را می توان از جمله کاربردهای ساندویچ پانل پشم سنگ برشمرد. در نهایت می توان به یک نکته مهم اشاره کرد که این ساندویچ پانل دارای ویژگی بازگشت به محیط بوده و به دلیل ساختار معدنی قابل شکسته شدن و بازگشت به اکوسیستم است.پانل های پشم سنگ به دلیل استحکام بالا به طور کلی به عنوان دیوارهای مقاوم در برابر گلوله و ضربه در مناطق امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند. این مکان ها عبارتند از:

صنایع نظامی و دفاعی
ماموریت های نظامی
بخش های نظامی
بیمارستان ها و مراکز درمانی
و…
ساندویچ پانل پشم سنگ علاوه بر موارد زیر برای محصولات زیر قابل استفاده است:
هنگام پوشاندن دیوار و سقف استودیو ضبط
به عنوان پوشش دیوار و سقف دیوارهای ساختمان های صنعتی و کارگاه ها
به عنوان روکش دیوار و سقف مجتمع ها و پالایشگاه های پتروشیمی
به عنوان پوشش سازه های دریایی
هنگام پوشاندن دیوارها و سقف فرودگاه ها
و…

 

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ در انواع دیوارها یا سقف های ارائه شده به مشتریان با توجه به سایز، سایز، متریال و مقدار متفاوت است. شایان ذکر است که عرض ساندویچ پانل ها حدود یک متر است که در حالت استاندارد طراحی و ساخته شده است، اما قطر آن با توجه به نیاز و سفارش مشتریان می تواند متفاوت باشد.
پانل پشم سنگ به دلیل چگالی که دارد از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است بنابراین قیمت آن نسبت به سایر پنل ها مانند پانل های پلی اورتان و پلی استایرن بالاتر است.
شرکت کارن پانل عرضه کننده پنل پشم سنگ در رنگ ها و طرح های مختلف با ارائه قیمت های مناسب تری نسبت به سایر مراکز فروش پنل پشم سنگ می باشد.
برای اطلاع از به روزترین قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ می توانید با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پشم سنگ به دلیل استفاده از بهترین و با کیفیت ترین فوم عایق دارای مزایای بسیاری است که در زیر ذکر شده است:
یکی از پانل های غیر قابل احتراق است زیرا مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و آتش دارد.
زندگی خوبی دارند.
چسبندگی خوبی با لایه های داخلی و خارجی دارد.
عایق مناسبی برای ساختمان است.
عایق خوبی در برابر صدا، رطوبت و گرما است.

 

معایب ساندویچ پانل پشم سنگ

هنوز اطلاعات قطعی در مورد اثرات منفی این عایق بر بدن انسان وجود ندارد، اما می دانیم که این ماده می تواند به مرور زمان باعث خارش پوست، سوزش چشم و حساسیت شود. استفاده از ماسک، عینک و دستکش در مونتاژ این ساندویچ پانل مفید است. به دلیل ساختار لایه ای و انعطاف پذیری که دارد در ناحیه کشاله ران و زبان استحکامی ندارد.

 

چه نوع ساندویچ پانل پشم سنگی است؟

ساندویچ پانل پشم سنگ در مقایسه با پانل پلی اورتان و پانل پلی استایرن دارای عایق بسیار قوی تر و مقاوم تری در برابر سرما، گرما و رطوبت است. همچنین مقاومت بالایی در برابر آتش دارد. این نوع ساندویچ پانل از ترکیب الیاف معدنی به دست می آید و ماده اصلی در تولید پشم سنگ سنگ بازالت است.

 

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ چقدر است؟

قیمت هر دیوار یا سقفی که به مشتریان ارائه می شود با توجه به اندازه، اندازه، متریال و مقدار متفاوت است. برای خرید با کمترین قیمت و بهره مندی از تخفیفات ویژه با کارشناسان کارن پنل تماس بگیرید.

 

مزایای ساندویچ پانل پشم سنگ چیست؟

مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش - عمر طولانی - چسبندگی خوب با تخته های داخلی و خارجی - عایق بندی مناسب -
عایق صدا، رطوبت و حرارت

 

موارد استفاده از ساندویچ پانل پشم سنگ چیست؟

صنایع نظامی و دفاعی - پاسگاه های نظامی - دفاتر نظامی - بیمارستان ها و مراکز درمانی و غیره.

آریا بارون توس
آریا بارون توس آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋