arsitacabin

arsitacabin

معرفی روشویی کابینتی لوکس

روشویی کابینتی مدل جدیدی از روشویی ها است. این مدل روشویی دارای یک محفظه برای نگهداری وسایل آرایشی بهداشتی مانند صابون و مسواک، حوله، شوینده ها و ... می باشد. روشویی کابینتی لوکس موجب می شود فضای سرویس های بهداشتی، جلوه ای زیبا داشته باشد. این نوع روشویی ها برای سرویس های بهداشتی با فضای کم و کوچک بسیار مناسب هستند. یکی از مزیت هایی که روشویی کابینی دارد این است که لوله ها و سیفون فاضلاب را می پوشاند. به این ترتیب ظاهر محیط را منظم و مرتب جلوه می دهد. کاسه روشویی می تواند به صورت روکار یا توکار بر روی روشویی قرار بگیرد. در روشویی کابینتی لوکس سنگ روشویی بر روی کابینت قرار گرفته می شود. در نتیجه نمای بسیار زیبایی دارد. از آنجایی که این نوع روشویی ها زیبایی منحصر به فردی دارند و همچنین بسیار کاربردی هستند! استفاده از آن ها در منازل رواج پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارند.

روشویی کابینتی لوکس

 

بررسی روشویی کابینتی لوکس

روشویی کابینتی لوکس ، یکی از انواع روشویی ها می باشد. در این نوع روشویی ها از آینه و کابینت لاکچری با بهترین جنس و کیفیت استفاده می شود. کاسه این نوع روشویی از جنس سنگ گرانیت و یا بهترین سنگ های چینی ساخته می شود. این کاسه ها معمولا به صورت روکار بر روی کابینت نصب می شوند. معمولا کابینت های آن از بهترین نوع ماده pvc ساخته می شوند. روشویی کابینتی لوکس معمولا ساده است. از لوازم تزئینی در این نوع روشویی ها خیلی کم استفاده می شود. این مدل از روشویی ها معمولا به صورت بدون پایه ساخته می شوند. در نتیجه آن ها را باید به دیوار نصب کرد.

خرید روشویی کابینتی لوکس

در هنگام انتخاب و خرید روشویی کابینتی لوکس باید به موارد زیر توجه نمایید

  • روشویی کابینتی لوکس را باید به گونه ای انتخاب کنید! که با دیزاین و فضای داخلی سرویس بهداشتی شما، همخوانی و هماهنگی داشته باشد.
  • باید به کیفیت کابینت روشویی دقت کنید. باید حتما در نظر داشته باشید که جنس کابینت روشویی ضد آب باشد. امروزه معمولا از ورق های تشکیل شده از پلی وینیل کلراید به عنوان پوشش استفاده می شود. زیرا این ورق ها آبگریز هستند. این ورق های آبگریز به ورق های pvc و یا فومیزه نیز شناخته شده اند.
  • رنگی که در ساخت این روشویی کابینتی لوکس استفاده می شود، رنگ پلی اورتان می باشد. این نوع رنگ بسیار با کیفیت و مرغوب هستند.
  • یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید روشویی کابینتی لوکس باید در نظر داشته باشید، اندازه روشویی است. اندازه و ابعاد روشویی باید با سرویس بهداشتی و یا حمام شما تناسب داشته باشد. اگر از روشویی هایی با اندازه بزرگ استفاده کنید، موجب کوچک تر نشان دادن فضا می شود. همچنین دیواری و یا زمینی بودن روشویی کابینتی را هم باید در نظر بگیرید.   
  • باید برای نصب روشویی های کابینتی یکسری نکات را مد نظر خود قرار دهید. می توانید طبق سلیقه خود انتخاب کنید کدام قسمت سرویس بهداشتی، روشویی کابینتی لوکس خود را نصب نمایید. فاصله مناسب برای نصب روشویی های دیواری معمولا 80 متر نسبت به زمین می باشد. اما شما می توانید طبق سلیقه خود این اندازه را تغییر دهید.

 

arsitacabin
arsitacabin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋