Tannaz

Tannaz

نویسنده

13 راه حل آسان برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

بعد از چند نکته در مورد چگونگی بهبود دکوراسیون سرویس بهداشتی خود از تغییرات ساده و مقرون به صرفه گرفته تا ایده هایی برای تعمیرات اساسی ، در اینجا تمام ایده هایی که به آن نیاز دارید آورده شده است.

آیا به دنبال مشاوره ای برای بهبود دکوراسیون خود هستید؟ این که آیا تغییرات آسانی است که هرکسی می تواند ایجاد کند ، ایده هایی برای بازسازی اتاق شما ، یا دانش طراحی حمام از ابتدا که به دنبال آن هستید ، من همه اطلاعات لازم را برای شما اینجا اورده ام.

1. سنگ روشویی خود را ارتقا دهید

اگر بودجه شما به کل تعمیر دستشویی و حمام نمی رسد ، فقط یک قطعه را ارتقا دهید من حوضچه یا سینک روشویی را توصیه می کنم. انتخاب سنگ روشویی برجسته راهی عالی برای ایجاد یک نقطه کانونی در دستشویی و حمام و افزایش حس یک فضا است. قبل از تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی برای راهنمایی بیشتر در مورد انواع سنگ روشویی دستشویی و انتخاب سینک بررسی و تحقیقات لازم را انجام دهید.

2.کابینت و  آینه باکس ها را اضافه کنید

با اضافه کردن و خرید آینه باکس ، سرویس بهداشتی جادارتر را ایجاد کنید. آینه های بلند در بزرگنمایی اندازه و احساس فضا به همان اندازه موثر عمل می کنند ، بنابراین شکل و استایل مناسب سرویس بهداشتی خود را انتخاب کنید. برخی از آینه های حمام مورد علاقه خود را پیدا کنید، بنابراین مطمئن شوید که بهترین آینه را انتخاب کرده اید.

OPPEIN Kitchen in africa » Over the Toilet Storage Bathroom Cabinet OP17-029

3. راه حل های روشنایی شیک را انتخاب کنید

تغییر در روشنایی حمام و دستشویی می تواند زیبایی محیط و فضا را به طرز چشمگیری افزایش دهد و اگر به دنبال چگونگی بهبود حمام خود هستید ، گزینه بسیار خوبی است. برای ایده های بیشتر ، به راهنمای پینترست برای انتخاب روشنایی حمام نگاه کنید . این چراغ دیواری ستون شیک ، که در Original BTC موجود است ، یک افزودنی شیک و صنعتی با الهام از حمام مدرن می سازد.

4. ایده های رنگ معاصر را آزمایش کنید

اگر به دنبال راهی مهمتر برای بهبود حمام خود هستید ، برخی از ایده های رنگ آمیزی دستشویی و حمام را آزمایش کنید . از خاکستری های عمیق و مبهم گرفته تا رنگ های گرم و تند ، سبکی برای همه مناسب است. این ترکیب  نمونه ای قابل دستیابی برای جلوگیری از رنگ در روند است. بیشتر مراجعه کنید ایده های حمام رنگارنگ در گالری طراحی ما است.

5. با کاغذ دیواری زیبا گیاه شناسی جسورانه بروید

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری می تواند راه موثری برای بهبود سرویس بهداشتی باشد و به آن روح تازه ای ببخشد. اگر نگران چاپ جسورانه ای هستید که فضای زیادی را اشغال می کند ، رنگ های مشابه با کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید.این کاغذ دیواری کاملیا با رنگ Smalt ، هر دو از Little Greene ، برای احساس گل مدرن ترکیب شده است . اگر این کاغذ دیواری گیاه شناسی آبی توجه شما را به خود جلب کرده است ، ما طرح های کاغذ دیواری گیاه شناسی بیشتری برای الهام بخشیدن به شما داریم .

6. از کاشی های طرح دار برای طراحی استفاده کنید

حمام خود را با یک کاشی و سرامیک شیک ارتقا دهید. آیا از کاشی حمام بر روی دیوارها نیز استفاده می کنید؟ به دنبال دشت ها باشید تا الگوها ، یکی از سایه های برجسته را از کاشی های کف انتخاب کنید تا ظاهری منسجم ایجاد کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر ، راهنمای انتخاب کاشی حمام را مطالعه کنید.

7. با راه حل های ذخیره سازی و روشویی کابینتیاستفاده از فضا را به حداکثر برسانید

اولین قدم برای بهبود حمام شما باید جمع شدن لباس باشد. این بدان معناست که از شر حوله های قدیمی خراشیده خلاص شوید و وسایل بلااستفاده رادر جای مناسب قرار دهید . پس از انجام این کار ، حداکثر استفاده از راه حل های ذخیره سازی مانند انواع روشویی کابینتی را در اولویت قرار دهید  راهنمای ما به شما کمک می کند بهترین گزینه را برای حمام خود پیدا کنید.

Cabinet Above Toilet | Houzz

8. با گیاهان خانگی به زندگی (به معنای واقعی کلمه) و بافت اضافه کنید

گیاهان خانگی که به خوبی نمایش داده می شوند علاوه بر خاصیت افزایش ذن ، یک ویژگی طراحی جاودانه در حمام ایجاد می کنند و بافت و شخصیت را به فضا می افزایند.

خواه ترجیح شما ساکولنت های کوچک و یا گونه های بیضوی بیشتر باشد ، با افزودن گیاهان خانگی احساس آرامش را در فضای خود افزایش دهید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، راهنمای کامل ما را در مورد گیاهان معمولی بخوانید .

9. با انتخاب حوله های خود ، روندها را وارد کنید

اگر دوست دارید روند فصلی را در حمام خود بگنجانید اما نگران هستید که انجام این کار به معنای طرحی است که سریع پیر می شود ، حوله می تواند راه حل باشد. حوله های جدید مقرون به صرفه و به راحتی قابل تعویض هستند ، نه تنها فضای شما را تازه می کنند ، بلکه به شما این امکان را می دهند که یک سبک یا ترند جدید را به صورت فصلی در حمام خود قرار دهید. ما ایده نگه داشتن حوله ها با اضافه کردن یک صندلی حمام شیک را دوست داریم اگر به دنبال الهام بیشتر هستید ، ایده های خوبی برای نگهداری حوله جمع آوری کرده ایم .

10. درمان پنجره حمام خود را عوض کنید

و این واقعاً نباید به اندازه ای که به نظر می رسد یک کار بزرگ باشد. مطمئناً ما از ظاهر کرکره در حمام لذت می بریم ، اما اگر مقرون به صرفه هستید یا فقط به روز رسانی سریع می خواهید ، تعویض پرده رول یا اضافه کردن یک فیلم پنجره راهی عالی برای ایجاد طراوت در حمام است. ما ایده های زیادی در بهترین درمان های پنجره حمام خود داریم تا از شما الهام بگیریم.

11. ایجاد یک ویژگی کانونی

هر حمامی ، هر چند بزرگ ، مانند حمام زیر ، یا کوچک ، مانند اکثر کشور ، می تواند از ویژگی کانونی بهره مند شود. این ممکن است یک حمام رول بزرگ ، یک دیوار تزئین شده با کاغذ دیواری خیره کننده یا یک روکش پنجره زیبا باشد. یا ، می تواند چیزی به سادگی یک تصویر بزرگ باشد. هر کدام را که انتخاب کنید ، به اتاق شما جلوه ای تزئینی می دهد که اکثر حمام ها فاقد آن هستند.

12. حمام خود را با کاغذ دیواری بهبود بخشید

کاغذ دیواری؟ در حمام؟ بله ، می تواند کار کند ، اما حمام شما باید به خوبی تهویه شود و کاربران اتاق نیز نباید مستعد پاشیدن دیوارها باشند. می توانید کاغذ دیواری مخصوص حمام را پیدا کنید. به عنوان مثال B&Q دارای طیف وسیعی است و طرح های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر می خواهید از کاغذ دیواری استاندارد استفاده کنید ، مطمئن شوید از چسب کاغذ دیواری بسیار قوی استفاده می کنید .

13. آخرین لمس ها را فراموش نکنید

هنگامی که نوبت به بهبود حمام شما می رسد ، از تفاوت چشمگیر کوچک و آخرین لمس نهایی می توانید شگفت زده شوید. افزودن نگهدارنده شیک مسواک و دستگاه صابون گران قیمت می تواند واقعاً حس یک فضا را بالا ببرد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تزیین سرویس بهداشتی از اینجا این مطلب خوب را مطالعه کنید.

 

Tannaz
Tannaz نویسنده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋