آرشا صنعت

آرشا صنعت

آرشا صنعت نماینده رسمی sew در ایران ، پخش و فروش برترین برندهای گیربکس صنعتی و الکتروموتورهای صنعتی | arshasanat.com
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

بررسی ویژگی ها و کاربرد گیربکس های شافت مستقیم

تولید کنندگان گیربکس ها با بررسی نیاز های صنایع مختلف اقدام به تولید گیربکس ها در مدلهای بسیار مختلفی کرده اند و ساخته شدن اولین گیربکس با ساختار متفاوت قدم بزرگی بود که بعدها توسط دیگر برند ها نیز برداشته شد و اکنون شاهد نوآوری های بسیار زیادی در ساختار جعبه دنده های صنعی هستیم. برای مثال یکی از گیربکس هایی که به سرعت و پس از تولید اولین نمونه ها به پر فروش ترین بازار بدل شد گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم است که توسط برند های مختلف اکنون تولید شده و به بازار عرضه می شود. 

 

 

خرید گیربکس های شافت مستقیم به این جهت توصیه می شود که به خاطر طراحی خاصی که دارند امکان نصب آن ها به روش های متنوع و روی سیستم ها و دستگاه های صنعتی گوناگون وجود دارد و در واقع با توجه به طراحی دنده ها و مستقیم بودن ورودی و خروجی این مدل ها پر کاربرد ترین در میان انواع گیربکس های صنعتی هستند. معروف ترین برند ها تا برند های متفرقه و ..همگی از این مدل هلیکال محصولات و سری هایی را ساخته اند. 

 

آرشا صنعت 

وب سایت آرشا صنعت به عنوان نمایندگی رسمی برند هایی نظیر اس ای دابلیو نورد و سیتی و ...تمامی مدل های شافت مستقیم این شرکت ها و سایر نام های معتبر و شناخته شده بازار را در وب سایت موجود کرده است و شما می توانید به راحتی با مراجعه به لینک مشخص شده هم قیمت محصولات را مشاهده کنید و هم مشخصات فنی را بررسی نمایید. 

آرشا صنعت
آرشا صنعت آرشا صنعت نماینده رسمی sew در ایران ، پخش و فروش برترین برندهای گیربکس صنعتی و الکتروموتورهای صنعتی | arshasanat.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋