arefe h

arefe h

سفارش محتوای متنی در وردوان

اگر صاحب کسب و کار اینترنتی و یا حوزه دیجیتال مارکتینگ هستید و قصد دارید در حوزه کاری خود سفارش محتوای متنی بدهید می توانید وردوان را انتخاب کنید. وردوان محتوای متنی با حداکثر کیفیت، قیمتی منطقی همراه با رعایت اصول نگارشی و درجه بالای خوانایی تولید می کند. همچنین تعرفه تولید محتوا کاملا اقتصادی بوده و در طول مدت سفارش محتوای متنی ثابت است. برای سفارش کافیست یکی از گزینه های سفارش محتوا در سایت را انتخاب کرده و منتظر دریافت سفارش خود در حداقل زمان ممکن باشید.

وردوان با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تولید محتوای متنی برای سایت، وبلاگ، تولید رپورتاژ آگهی و ..می تواند خیال شما را در این زمینه راحت کند.

از ویژگی های سفارش تولید محتوا در وردوان:

 

1.خدمات تولید محتوا در کوتاهترین زمان

با سپردن تولید محتوای متنی خود به ما می تواند علاوه بر دریافت محتوا در کوتاهترین زمان ممکن، در کنار آن از دقت و کیفیت بالا نیز بهره مند شوید. در وردوان از قلم بهترین نویسندگان تولید محتوا استفاده میشود.

 

2.ویراستاری دو مرحله ای

تمامی محتواهای نوشته شده در وردوان طی دو مرحله ویراستاری شده و کیفیت آن بررسی میشود. بنابراین خدمات ارائه شده بدون نقص خواهد بود. در نهایت شما یک محتوای باکیفیت دریافت خواهید کرد.

 

3.استفاده از اصول نگارشی و لحن مناسب

با توجه به محل انتشار محتوا، لحن مناسب آن نیز انتخاب خواهد شد. همچنین تمامی اصول نگارشی در محتوای تحویلی رعایت شده است.

 

4.دریافت فوری

همزمان با دریافت سفارش، کار نویسندگان برای خلق محتوای مورد نیاز آغاز می‌شود.حداکثر زمان مورد انتظار برای دریافت محتوای سفارشی در وردوان تنها ۴۸ ساعت است.

 

5.بازگشت وجه در صورت عدم تحویل فوری

در صورتی که محتوا طبق زمان اعلام شده تحویل داده نشود مبلغ دریافتی از مشتری به وی عودت داده خواهد شد.

wordone.ir

arefe h
arefe h

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋